Marta, mam 2 abonenty plusha oraz plus abo i są na jednej fakturze z naliczonym rabatem 5 PLN.Marta_Plus pisze:i_ona,Nie można łączyć numerów Plusa z innymi w ofercie Plush ABO..i_ona pisze:Czy po przeniesieniu numeru do Plush ABO będę mogła mieć wszystkie opłaty na jednej fakturze, Plusa i Plush?
Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 101
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 6 lis 2015, o 21:49
Re: Plush Abonament
Re: Plush Abonament
Czy już można sprawdzać pozostałą ilość GB na YouTube
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
SACZI,
bardzo się cieszę z tego powodu.
diamondvp,
na tę chwilę nie ma jeszcze możliwości weryfikacji pozostałych jednostek z danego pakietu.
bardzo się cieszę z tego powodu.
diamondvp,
na tę chwilę nie ma jeszcze możliwości weryfikacji pozostałych jednostek z danego pakietu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Dzien dobry,
12 sierpnia zlozylem telefonicznie dyspozycje o przeniesienie numeru do Plusha ABO i zamowilem kuriera z umowa na 22 sierpnia.
Dzis jest 23 i ani widu ani slychu, zadnej informacji o tym kiedy dostane umowe, nic.
Stwierdzilem wiec, ze skontaktuje sie z infolinia Plusa aby uzyskac jakiekolwiek informacje kiedy moge sie spodziewac umowy.
Zadzwonilem na infolinie Plusa; konsultant powiedzial, ze maja opoznienia w dostarczaniu umow ok 10 dni, ale poradzil zebym zadzwonil bezposrednio do TNT, bo oni powinni mi jakichs informacji udzielic.
Spytalem sie rowniez konsultanta czy z racji tego, ze sa opoznienia to czy moglbym podjechac do salonu partnerskiego (np Inmedio) zeby podpisac umowie i zlecic przeniesienie numeru. Uzyskalem odpowiedz, ze w salonach partnerskich jedynie numer na karte moge zalatwic (co jest sprzeczna informacja z tym co na stronie Plusha widnieje).
Zadzwonilem na infolinie TNT, tu sie dowiedzialem, ze po samym imieniu i nazwisku nic nie sa w stanie sprawdzic, potrzebny jest numer przesylki, ktory Plus powinien miec.
Dzwonie po raz drugi na infolinie Plusa i uzyskuje informacje, ze konsultant nie jest w stanie mi podac numeru przesylki i zebym czekal az sie kurier ze mna skontaktuje.
Wg drugiego konsultanta umowa powinna byc jutro (wg pierwszego mam sie spodziewac opoznienia ok 10 dni).
Pech chcial, ze akurat jutro nie bedzie mnie pod adresem na ktory zamowilem umowe (specjalnie zamowilem na dany dzien zebym byl w stanie odebrac/podpisac umowe).
Czy w takim przypadku moge cos wiecej zrobic?
Czy to normalne, ze konsultanci podaja sprzeczne informacje miedzy soba i ze strona internetowa?
12 sierpnia zlozylem telefonicznie dyspozycje o przeniesienie numeru do Plusha ABO i zamowilem kuriera z umowa na 22 sierpnia.
Dzis jest 23 i ani widu ani slychu, zadnej informacji o tym kiedy dostane umowe, nic.
Stwierdzilem wiec, ze skontaktuje sie z infolinia Plusa aby uzyskac jakiekolwiek informacje kiedy moge sie spodziewac umowy.
Zadzwonilem na infolinie Plusa; konsultant powiedzial, ze maja opoznienia w dostarczaniu umow ok 10 dni, ale poradzil zebym zadzwonil bezposrednio do TNT, bo oni powinni mi jakichs informacji udzielic.
Spytalem sie rowniez konsultanta czy z racji tego, ze sa opoznienia to czy moglbym podjechac do salonu partnerskiego (np Inmedio) zeby podpisac umowie i zlecic przeniesienie numeru. Uzyskalem odpowiedz, ze w salonach partnerskich jedynie numer na karte moge zalatwic (co jest sprzeczna informacja z tym co na stronie Plusha widnieje).
Zadzwonilem na infolinie TNT, tu sie dowiedzialem, ze po samym imieniu i nazwisku nic nie sa w stanie sprawdzic, potrzebny jest numer przesylki, ktory Plus powinien miec.
Dzwonie po raz drugi na infolinie Plusa i uzyskuje informacje, ze konsultant nie jest w stanie mi podac numeru przesylki i zebym czekal az sie kurier ze mna skontaktuje.
Wg drugiego konsultanta umowa powinna byc jutro (wg pierwszego mam sie spodziewac opoznienia ok 10 dni).
Pech chcial, ze akurat jutro nie bedzie mnie pod adresem na ktory zamowilem umowe (specjalnie zamowilem na dany dzien zebym byl w stanie odebrac/podpisac umowe).
Czy w takim przypadku moge cos wiecej zrobic?
Czy to normalne, ze konsultanci podaja sprzeczne informacje miedzy soba i ze strona internetowa?
Ostatnio zmieniony 23 sie 2018, o 18:33 przez alep, łącznie zmieniany 1 raz.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5178
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj alep,
przepraszam za napotkane niedogodności. Czy otrzymałeś wiadomość SMS z nowym terminem dostarczenia przesyłki?
przepraszam za napotkane niedogodności. Czy otrzymałeś wiadomość SMS z nowym terminem dostarczenia przesyłki?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Basia_Plus pisze:Witaj alep,
przepraszam za napotkane niedogodności. Czy otrzymałeś wiadomość SMS z nowym terminem dostarczenia przesyłki?
alep pisze: Dzis jest 23 i ani widu ani slychu, zadnej informacji o tym kiedy dostane umowe, nic.
Nie, zadnego kontaktu ze strony firmy kurierskiej.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
alep,
czy dysponujesz może numerem zamówienia?
czy dysponujesz może numerem zamówienia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
alep,
wobec tego wyślij proszę zgłoszenie przez ten formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Jeśli podasz mi potem numer zgłoszenia (będzie w formacie #1234), to postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
wobec tego wyślij proszę zgłoszenie przez ten formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Jeśli podasz mi potem numer zgłoszenia (będzie w formacie #1234), to postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Dziekuje za chec pomocy, ale dzis kurier sie odezwal i mam dostac dzis umowe.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5178
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
alep,
mamy nadzieję, że sprawa zakończy się pomyślnie i przesyłka zostanie dostarczona.alep pisze:dzis kurier sie odezwal i mam dostac dzis umowe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Witam, po długim czekaniu na kuriera TNT chyba ze dwa tygodnie :) przyjechał dziś. I teraz kilka pytań:
- Czy w umowie jest zawarta data od kiedy zostanie przeniesiony numer do sieci Plush?
- Rozumeim że aby zalogować się do konta abonenckiego muszę zdobyć skądś kod Plus Kod 5? Czy mogę to załatwić na numer tymczasowy czy muszę czekać do przeniesienia numeru?
- Co zrobić aby aktywacja przebiegła szybko i bezproblemowo? Doładować konto? W umowie mam napisane że kwota to 34,99 ale wybrałem e-fakturę więc rozumiem że doładować trzeba za 25?
Dziękuję za odpowiedzi.
- Czy w umowie jest zawarta data od kiedy zostanie przeniesiony numer do sieci Plush?
- Rozumeim że aby zalogować się do konta abonenckiego muszę zdobyć skądś kod Plus Kod 5? Czy mogę to załatwić na numer tymczasowy czy muszę czekać do przeniesienia numeru?
- Co zrobić aby aktywacja przebiegła szybko i bezproblemowo? Doładować konto? W umowie mam napisane że kwota to 34,99 ale wybrałem e-fakturę więc rozumiem że doładować trzeba za 25?
Dziękuję za odpowiedzi.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Witaj koksik999,
cieszę się, że przesyłka dotarła do Ciebie.
• dzień roboczy lub n–dni roboczych (można wybrać termin przeniesienia w przedziale 1-120 dni roboczych),
• termin zgodny z okresem wypowiedzenia umowy u DAWCY (dotychczasowego operatora),
• termin zgodny z dniem zakończenia umowy terminowej u DAWCY (na koniec okresu promocyjnego).
Status przeniesienia numeru sprawdzisz na stronie: https://www.plus.pl/sprawdz-status-mnp. Aby poznać wyznaczoną datę migracji numeru do naszej sieci, skontaktuj się proszę z Działem Obsługi Klienta.
cieszę się, że przesyłka dotarła do Ciebie.
Nie, ponieważ termin uwolnienia numeru zależy od tego, jaki tryb przeniesienia numeru wybrałeś podczas składania zamówienia. Dostępne tryby przeniesienia:koksik999 pisze:- Czy w umowie jest zawarta data od kiedy zostanie przeniesiony numer do sieci Plush?
• dzień roboczy lub n–dni roboczych (można wybrać termin przeniesienia w przedziale 1-120 dni roboczych),
• termin zgodny z okresem wypowiedzenia umowy u DAWCY (dotychczasowego operatora),
• termin zgodny z dniem zakończenia umowy terminowej u DAWCY (na koniec okresu promocyjnego).
Status przeniesienia numeru sprawdzisz na stronie: https://www.plus.pl/sprawdz-status-mnp. Aby poznać wyznaczoną datę migracji numeru do naszej sieci, skontaktuj się proszę z Działem Obsługi Klienta.
Po aktywacji numeru tymczasowego, możesz uzyskać Plus Kod 5, postępując zgodnie ze ścieżką wskazaną tutaj. To tymczasowe hasło znajduje się na pierwszej fakturze.koksik999 pisze:Czy mogę to załatwić na numer tymczasowy czy muszę czekać do przeniesienia numeru?
Plush ABO to oferta abonamentowa. Opłacane należności za wystawiane faktury uwzględniać będą powyższą kwotę wybranego abonamentu. Jeśli wyraziłeś zgodę na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 14 dni, to numer zostanie uaktywniony po powrocie podpisanych dokumentów, najwcześniej w terminie 4 dni roboczych od odebrania przesyłki.koksik999 pisze:Co zrobić aby aktywacja przebiegła szybko i bezproblemowo? Doładować konto? W umowie mam napisane że kwota to 34,99 ale wybrałem e-fakturę więc rozumiem że doładować trzeba za 25?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Czyli jak wybrałem " z zachowaniem okresu wypowiedzenia przewidzianego umową z dotychczasowym dostawcą usług, ze skutkiem na koniec okresu promocyjnego przewidzianego w umowie z dotychczasowym dostawcą" tj. że jeżeli Pani w Play powiedziała mi że koniec umowy (mix) wypada 15.09 to po 15.09? Trochę tego nie rozumiem :)
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
koksik999,
w tym wypadku możliwy jest jeden z dwóch trybów przeniesienia: z zachowaniem okresu wypowiedzenia przewidzianego umową z dotychczasowym dostawcą lub na koniec okresu promocyjnego.
w tym wypadku możliwy jest jeden z dwóch trybów przeniesienia: z zachowaniem okresu wypowiedzenia przewidzianego umową z dotychczasowym dostawcą lub na koniec okresu promocyjnego.
Przy wybraniu tej drugiej opcji, zmiana numeru tymczasowego na docelowy nastąpi z dniem, który właśnie wskazałeś.koksik999 pisze:że jeżeli Pani w Play powiedziała mi że koniec umowy (mix) wypada 15.09 to po 15.09?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ