Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Weronika1803
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 sty 2021, o 15:41

Re: Plush Abonament

Post autor: Weronika1803 »

Marta_Plus pisze:Weronika1803,
Weronika1803 pisze:2022582

O to chodzi?
Tak, dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Bardzo dziękuje
Właśnie przed chcwilą dostałam meila że tylko właściciel telefonu moze zgłosić reklamacje co wtedy wypełnić tego meila z danymi osobowymi właściciela telefonu?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Weronika1803,

reklamację może złożyć właściciel numeru lub osoba upoważniona do konta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Weronika1803
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 18 sty 2021, o 15:41

Re: Plush Abonament

Post autor: Weronika1803 »

Basia_Plus pisze:Weronika1803,

reklamację może złożyć właściciel numeru lub osoba upoważniona do konta.
Ja jestem córką właściciela Ale co teraz mam ponownie wypełnić formularz i przesłać numer reklamacji czy tą reklamację którą dostałam na maila wypełnić danymi osobowymi właściciela telefon?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Weronika1803,

proszę o kontynuowanie korespondencji mailowej/reklamacji przez osobę upoważnioną do konta lub właściciela numeru. Pracownik BOK będzie wówczas mógł zarejestrować reklamację, po uprzednim zweryfikowaniu danych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Tomasz_z_Wawy
PlusManiak
Posty: 82
Rejestracja: 25 kwie 2017, o 19:58
Lokalizacja: StolYca

Re: Plush Abonament

Post autor: Tomasz_z_Wawy »

Proszę o informację jak wygląda sytuacja gdy umowa na dwa nr. w Plush Abo kończy się za kilka miesięcy i czy wówczas kwota abonamentu wzrośnie, czy zostanie jak dotychczas. Pytam, ponieważ obecnie ceny abonamentu dla nowych umów wzrosły.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1177
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Plush Abonament

Post autor: Ron »

Tomasz_z_Wawy pisze:Proszę o informację jak wygląda sytuacja gdy umowa na dwa nr. w Plush Abo kończy się za kilka miesięcy i czy wówczas kwota abonamentu wzrośnie, czy zostanie jak dotychczas...
Umowa przejdzie na czas nieokreślony, a warunki promocji pozostaną jak dotychczas. Kwota abonementu się nie zmieni. ;-)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Tomasz_z_Wawy,

zgodnie z tym co napisał Ron warunki promocji pozostają bez zmian.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Tomasz_z_Wawy
PlusManiak
Posty: 82
Rejestracja: 25 kwie 2017, o 19:58
Lokalizacja: StolYca

Re: Plush Abonament

Post autor: Tomasz_z_Wawy »

Dziękuję za odpowiedź Ron oraz Basia_Plus.
Weronika1803
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 18 sty 2021, o 15:41

Re: Plush Abonament

Post autor: Weronika1803 »

Marta_Plus pisze:Weronika1803,

proszę o kontynuowanie korespondencji mailowej/reklamacji przez osobę upoważnioną do konta lub właściciela numeru. Pracownik BOK będzie wówczas mógł zarejestrować reklamację, po uprzednim zweryfikowaniu danych.
Bardzo dziękuje za pomoc wysłałam odpowiedź na meila z danymi właściciela telefonu w jakim czasie moge dostać odpowiedź czy to jest te 30dni ustawowe?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Weronika1803,
Weronika1803 pisze:wysłałam odpowiedź na meila
Weronika1803 pisze:w jakim czasie moge dostać odpowiedź
jeśli podasz mi tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Weronika1803
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 18 sty 2021, o 15:41

Re: Plush Abonament

Post autor: Weronika1803 »

Basia_Plus pisze:Weronika1803,
Weronika1803 pisze:wysłałam odpowiedź na meila
Weronika1803 pisze:w jakim czasie moge dostać odpowiedź
jeśli podasz mi tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.

2022582
To jest numer zgłoszenia taki sam jak ostatnio podawałam tylko dzisiaj podałam dane właściciela telefonu
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Weronika1803,
Weronika1803 pisze:2022582
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Weronika1803
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 18 sty 2021, o 15:41

Re: Plush Abonament

Post autor: Weronika1803 »

Basia_Plus pisze:Weronika1803,
Weronika1803 pisze:2022582
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Bardzo dziękuje właśnie dostałam odpowiedź w mojej sprawie niestety nie jest ona po mojej myśli ale bardzo dziękuje za pomoc
mindcrasher
Prawie PlusManiak
Posty: 39
Rejestracja: 26 sie 2014, o 10:29

Re: Plush Abonament

Post autor: mindcrasher »

Dzień dobry, w październiku 2020 przedłużałem umowę w Plusie (DUK zaproponował mi taryfę Plush Abo L+ bez wypowiadania umowy w Plusie, dlatego piszę tutaj, choć technicznie nadal jestem abonentem Plusa). Miałem mieć pakiet Social Free i Video free z Youtube, który przez 3 miesiące miał być bez ograniczeń, potem miał mieć wielkość 10 GB. Minęły 3 miesiące, zniknęły mi nagle wszystkie pakiety, nie pokazuje mi ich ani ebok, ani sms o treści P na nr 2580. Można gdzieś sprawdzić co się stało? Ja na pewno tych pakietów nie wyłączałem i to trochę denerwujące, bo w myśl umowy nie można ich aktywować ponownie, a do końca umowy jeszcze ponad półtora roku.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Witaj mindcrasher,

prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują sytuację. Jeśli podasz mi tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ