Tak, dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Bardzo dziękuje
Właśnie przed chcwilą dostałam meila że tylko właściciel telefonu moze zgłosić reklamacje co wtedy wypełnić tego meila z danymi osobowymi właściciela telefonu?
reklamację może złożyć właściciel numeru lub osoba upoważniona do konta.
Ja jestem córką właściciela Ale co teraz mam ponownie wypełnić formularz i przesłać numer reklamacji czy tą reklamację którą dostałam na maila wypełnić danymi osobowymi właściciela telefon?
proszę o kontynuowanie korespondencji mailowej/reklamacji przez osobę upoważnioną do konta lub właściciela numeru. Pracownik BOK będzie wówczas mógł zarejestrować reklamację, po uprzednim zweryfikowaniu danych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Proszę o informację jak wygląda sytuacja gdy umowa na dwa nr. w Plush Abo kończy się za kilka miesięcy i czy wówczas kwota abonamentu wzrośnie, czy zostanie jak dotychczas. Pytam, ponieważ obecnie ceny abonamentu dla nowych umów wzrosły.
Tomasz_z_Wawy pisze:Proszę o informację jak wygląda sytuacja gdy umowa na dwa nr. w Plush Abo kończy się za kilka miesięcy i czy wówczas kwota abonamentu wzrośnie, czy zostanie jak dotychczas...
Umowa przejdzie na czas nieokreślony, a warunki promocji pozostaną jak dotychczas. Kwota abonementu się nie zmieni.
proszę o kontynuowanie korespondencji mailowej/reklamacji przez osobę upoważnioną do konta lub właściciela numeru. Pracownik BOK będzie wówczas mógł zarejestrować reklamację, po uprzednim zweryfikowaniu danych.
Bardzo dziękuje za pomoc wysłałam odpowiedź na meila z danymi właściciela telefonu w jakim czasie moge dostać odpowiedź czy to jest te 30dni ustawowe?
Dzień dobry, w październiku 2020 przedłużałem umowę w Plusie (DUK zaproponował mi taryfę Plush Abo L+ bez wypowiadania umowy w Plusie, dlatego piszę tutaj, choć technicznie nadal jestem abonentem Plusa). Miałem mieć pakiet Social Free i Video free z Youtube, który przez 3 miesiące miał być bez ograniczeń, potem miał mieć wielkość 10 GB. Minęły 3 miesiące, zniknęły mi nagle wszystkie pakiety, nie pokazuje mi ich ani ebok, ani sms o treści P na nr 2580. Można gdzieś sprawdzić co się stało? Ja na pewno tych pakietów nie wyłączałem i to trochę denerwujące, bo w myśl umowy nie można ich aktywować ponownie, a do końca umowy jeszcze ponad półtora roku.
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują sytuację. Jeśli podasz mi tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ