Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 16 sty 2011, o 16:24
Re: Plush Abonament
Wysłałem zgłoszenie. Numer zgłoszenia to: #1431763.
Dziękuję za pomoc i przyspieszenie sprawy.
Dziękuję za pomoc i przyspieszenie sprawy.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
link87,
dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi.link87 pisze:Numer zgłoszenia to: #1431763
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
No to poproszę o przyspieszenie - trochę za dużo tych błędów.
[#1452657]
[#1452698]
[#1452657]
[#1452698]
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
zif,
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.zif pisze:[#1452657]
[#1452698]
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Czy można w ten sposób połączyć także abonament głosowy w Plushu z plusowym Planem Zero i sprzętem objętym ratami, i dostawać łączną fakturę?Ewa_Plus pisze:Numery będą na 3 osobnych kontach rozliczeniowych, ale będzie można zlecić ich połączenie na jednym koncie. Tutaj znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.
Na wskazanej stronie jest literówka - "złącznik" - do poprawienia w wolnej chwili :)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
zif,
tak.zif pisze:Czy można w ten sposób połączyć także abonament głosowy w Plushu z plusowym Planem Zero i sprzętem objętym ratami, i dostawać łączną fakturę?
Dziękuję za czujność. Już to zgłosiłam.zif pisze:Na wskazanej stronie jest literówka - "złącznik" - do poprawienia w wolnej chwili :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Dzień dobry, przedłużałem umowę w abonamencie firmowym jako Jednoosobowa Działalność Gospodarcza. Zostałem zachęcony, zwerbowany by przenieść drugi nr, z karty na Plush Abo. Jednak teraz mam dwa nr klientów, a miałem nadzieje, że będę miał to na jednym koncie.
Pytanie czy przenieść z JDG na osobę fizyczną (oba nr są na mnie), czy na odwrót.
Czy teraz poniosę dodatkowe koszta.
Kolejne pytanie, w tym abonamencie na firmę jak wchodzę w PLUS Online - mobilne mam "Rozmowy bez limitu", a w Plush Abo "Rozmowy pakiety 0 z 0 min"? Miało być bez limitu.
Pytanie czy przenieść z JDG na osobę fizyczną (oba nr są na mnie), czy na odwrót.
Czy teraz poniosę dodatkowe koszta.
Kolejne pytanie, w tym abonamencie na firmę jak wchodzę w PLUS Online - mobilne mam "Rozmowy bez limitu", a w Plush Abo "Rozmowy pakiety 0 z 0 min"? Miało być bez limitu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj Mmisial,
decyzja w tej sprawie należy do Ciebie. Informacje na temat przepisania numeru znajdziesz tutaj.Mmisial pisze:Pytanie czy przenieść z JDG na osobę fizyczną (oba nr są na mnie), czy na odwrót.
Czy teraz poniosę dodatkowe koszta.
Jeśli umowa została zawarta w ofercie Plush ABO, połączenia powinny być bez limitu.Mmisial pisze:Kolejne pytanie, w tym abonamencie na firmę jak wchodzę w PLUS Online - mobilne mam "Rozmowy bez limitu", a w Plush Abo "Rozmowy pakiety 0 z 0 min"? Miało być bez limitu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
decyzja w tej sprawie należy do Ciebie. Informacje na temat przepisania numeru znajdziesz tutaj.Basia_Plus pisze:Witaj Mmisial,Mmisial pisze:Pytanie czy przenieść z JDG na osobę fizyczną (oba nr są na mnie), czy na odwrót.
Czy teraz poniosę dodatkowe koszta.
Pani Basiu, mam jeszcze jedno pytanie, nr klienta - ten na firmę mam już 4 lata, z drugim zaczynam staż, czy da się zachować nr klienta z konta "firmowego" i dopisanie do niego nr z obecnie zawartej umowy?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Mmisial,
tak, proszę tylko abyś przy konsolidacji kont zaznaczył, które konto ma pozostać.Mmisial pisze:czy da się zachować nr klienta z konta "firmowego" i dopisanie do niego nr z obecnie zawartej umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
W marcu i maju minęły dwa lata odkąd przeniosłem dwa numery do Plusha Abo w ofercie na czas nieokreślony więc powinienem mieć w tej chwili 20 GB internetu w związku z tym, że jestem z Wami od 24 miesięcy, a w Plus Online widzę, ze nadal mam tylko 16. Gdzie mogę sprawdzić jaki jest tego powód?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Plush Abonament
Ipo,
opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę.
opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Wysłałem dane na formularz tego samego dnia, ale póki co odpowiedzi brak.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Plush Abonament
Ipo,
podaj mi proszę numer tego zgłoszenia. Poproszę wówczas o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
podaj mi proszę numer tego zgłoszenia. Poproszę wówczas o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 10 cze 2020, o 09:52
Re: Plush Abonament
Dzień dobry,
jestem w trakcie przenoszenia 3 numerów do oferty Plush Abo. Z dwoma poszło całkiem sprawnie, niestety przy trzecim Pani Konsultantka wprowadziła błędny numer kontaktowy, przez co SMS potwierdzający przeniesienie numeru nigdy nie dotarł. Dzwoniłam do BOK, żeby wysłać go ponownie na właściwy numer - nikt nie jest w stanie pomóc, ciągłe odsyłanie między działami BOK. Konsultant doradził, żeby z dowolnego numeru wysłać SMS o treści: TAK (numer przenoszonego telefonu) - niestety odpowiedź na tego SMS brzmi: Nieprawidłowa komenda.
Czy byłby ktoś w stanie pomóc, żebym w końcu mogła przenieść ten ostatni, trzeci numer? :)
jestem w trakcie przenoszenia 3 numerów do oferty Plush Abo. Z dwoma poszło całkiem sprawnie, niestety przy trzecim Pani Konsultantka wprowadziła błędny numer kontaktowy, przez co SMS potwierdzający przeniesienie numeru nigdy nie dotarł. Dzwoniłam do BOK, żeby wysłać go ponownie na właściwy numer - nikt nie jest w stanie pomóc, ciągłe odsyłanie między działami BOK. Konsultant doradził, żeby z dowolnego numeru wysłać SMS o treści: TAK (numer przenoszonego telefonu) - niestety odpowiedź na tego SMS brzmi: Nieprawidłowa komenda.
Czy byłby ktoś w stanie pomóc, żebym w końcu mogła przenieść ten ostatni, trzeci numer? :)