Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3133
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
qunter1,
jak napisał powyżej Ron, zgodność numeru PESEL/NIP Abonenta, który zawarł nową umowę i kolejne umowy, to jeden z warunków, aby został naliczony rabat.
jak napisał powyżej Ron, zgodność numeru PESEL/NIP Abonenta, który zawarł nową umowę i kolejne umowy, to jeden z warunków, aby został naliczony rabat.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Witam
Posiadam taryfę Plush ABO L
w plus online wyświetla przy połączenia krajowych:
"Kwota rozmów/SMS po
przekroczeniu Twoich pakietów: 4,39 zł"
z czego mogła wziąć się ta kwota?
Posiadam taryfę Plush ABO L
w plus online wyświetla przy połączenia krajowych:
"Kwota rozmów/SMS po
przekroczeniu Twoich pakietów: 4,39 zł"
z czego mogła wziąć się ta kwota?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3133
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Witaj muszelix,
nie korzystałeś może z usług dodatkowo płatnych np. połączenia międzynarodowe, SMS-y Premium?
nie korzystałeś może z usług dodatkowo płatnych np. połączenia międzynarodowe, SMS-y Premium?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Dopytam jeszcze od kiedy taryfa aktywna (numer) ?muszelix pisze:Witam
Posiadam taryfę Plush ABO L ...po przekroczeniu Twoich pakietów: 4,39 zł"
Re: Plush Abonament
właśnie z żadnych płatnych nie korzystałem, jedynie poczta głosowa(nie wiem czy jest płatna?)
mam 2 numery przeniesione ze 2 miesiące temu wiec wyrównanie "kwotowe" okresu rozliczeniowego już było , na jednym jest oki...
mam 2 numery przeniesione ze 2 miesiące temu wiec wyrównanie "kwotowe" okresu rozliczeniowego już było , na jednym jest oki...
Re: Plush Abonament
Czyli nie aktywowałeś Usługi Wakacje od Abonamentu ?
Re: Plush Abonament
Nie
Jedynie co przychodzi mi do głowy to połączenie z infolinią banku 801... czy takie numery nie wchodzą w pule darmowych?
Jedynie co przychodzi mi do głowy to połączenie z infolinią banku 801... czy takie numery nie wchodzą w pule darmowych?
Re: Plush Abonament
Tak dokładnie, dodatkowo płatne. Czyli trop Marta_Plus okazał się słuszny.muszelix pisze:Nie
Jedynie co przychodzi mi do głowy to połączenie z infolinią banku 801... czy takie numery nie wchodzą w pule darmowych?
Re: Plush Abonament
Dzieki za podpowiedzi:-)
Będę wiedział na przyszłość...
Pozdrawiam
Będę wiedział na przyszłość...
Pozdrawiam
Opłata za numer tymczasowy.
Dzień dobry,
Dnia 7 sierpnia 2018r, zawarta została umowa na abonament Plush Abo L, numer miał zostać przeniesiony z sieci Play( wyznaczono datę na 1 października), gdzie był zarejestrowany na firmę. Po kilku dniach przyszła wiadomość, że numer nie został przeniesiony, następnie po rozmowie z konsultantem Plusa przenieśliśmy numer z firmy na osobę prywatną, jak mówiła konsultantka numer miał zostać przeniesiony do Plusa po zmianie na osobę prywatną. Po jakimś czasie sprawdziłam status przeniesienia numeru, okazało się, że dalej tego nie zrobiono, a czas mijał. Dzięki działaniom ze strony specjalisty z forum procedura przeniesienia szybko została wznowiona. Termin wyznaczono na 7 listopada.
Niestety kilka dni temu, tata został poinformowany, że ma zaległe faktury na kwotę ponad 70 zł, za numer tymczasowy, z którego w ogóle nie korzysta. Faktur nie otrzymaliśmy bo numer e mail jest błędny, a nie można go zmienić bo są zaległości w płatnościach.
Przy zawieraniu umowy wyraźnie pytaliśmy czy oprócz abonamentu są dodatkowe koszty, niestety nie było mowy o płatności za numer tymczasowy.
Podpisując umowę mamy regulamin numeru tymczasowego, z którego wynika, że „ z promocji może skorzystać klient”, czyli może, ale nie jest to konieczne i nie powinien być uruchomiony jeżeli nie został zamówiony.
Czy można rozwiązać jakoś ten problem bo my nie mamy wpływu na przeniesienie numeru, numer tymczasowy jest nieużywany a dlaczego mamy za niego płacić?
W domu przenosiliśmy jeszcze dwa numery na kartę, niestety nie poinformowano aby przed przeniesieniem numerów zapisać je na jeden numer pesel, przez co nie mamy oferty duet a dodatkowo robiliśmy zamieszanie w salonach Plusa.
Dlatego proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sprawy bo zamiast normalnego korzystania z abonamentu wynikają same problemy.
Dnia 7 sierpnia 2018r, zawarta została umowa na abonament Plush Abo L, numer miał zostać przeniesiony z sieci Play( wyznaczono datę na 1 października), gdzie był zarejestrowany na firmę. Po kilku dniach przyszła wiadomość, że numer nie został przeniesiony, następnie po rozmowie z konsultantem Plusa przenieśliśmy numer z firmy na osobę prywatną, jak mówiła konsultantka numer miał zostać przeniesiony do Plusa po zmianie na osobę prywatną. Po jakimś czasie sprawdziłam status przeniesienia numeru, okazało się, że dalej tego nie zrobiono, a czas mijał. Dzięki działaniom ze strony specjalisty z forum procedura przeniesienia szybko została wznowiona. Termin wyznaczono na 7 listopada.
Niestety kilka dni temu, tata został poinformowany, że ma zaległe faktury na kwotę ponad 70 zł, za numer tymczasowy, z którego w ogóle nie korzysta. Faktur nie otrzymaliśmy bo numer e mail jest błędny, a nie można go zmienić bo są zaległości w płatnościach.
Przy zawieraniu umowy wyraźnie pytaliśmy czy oprócz abonamentu są dodatkowe koszty, niestety nie było mowy o płatności za numer tymczasowy.
Podpisując umowę mamy regulamin numeru tymczasowego, z którego wynika, że „ z promocji może skorzystać klient”, czyli może, ale nie jest to konieczne i nie powinien być uruchomiony jeżeli nie został zamówiony.
Czy można rozwiązać jakoś ten problem bo my nie mamy wpływu na przeniesienie numeru, numer tymczasowy jest nieużywany a dlaczego mamy za niego płacić?
W domu przenosiliśmy jeszcze dwa numery na kartę, niestety nie poinformowano aby przed przeniesieniem numerów zapisać je na jeden numer pesel, przez co nie mamy oferty duet a dodatkowo robiliśmy zamieszanie w salonach Plusa.
Dlatego proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sprawy bo zamiast normalnego korzystania z abonamentu wynikają same problemy.
Re: Plush Abonament
Witam,
Zainteresowała mnie oferta pluscha, tylko nie znalazłem do końca odpowiedzi na wszystkie swoje pytania.
Mamy z żoną numery w play na kartę, podobno żeby skorzystać z rabatu dla dwojga trzeba mieć oba numery na jedną osobę. Nie wiem tylko czy muszę to zrobić teraz czy po przejściu na plusch abo?
Kiedy najlepiej przejść na plusch (ile dni przed okresem rozliczeniowym) żeby uniknąć problemów z kartą tymczasową itp?
Jeszcze tylko jedno pytanie, chodzi o ten streaming video, czytałem że nie jest pobierany z pakietu int.? Nie znalazłem jasnej odpowiedzi na to pytanie.
Wgle jeśli by mi ktoś wytłumaczył krok po kroku co zrobić żeby załatwić sprawę za pierwszym razem będę wdzięczny. Pozdrawiam.
Zainteresowała mnie oferta pluscha, tylko nie znalazłem do końca odpowiedzi na wszystkie swoje pytania.
Mamy z żoną numery w play na kartę, podobno żeby skorzystać z rabatu dla dwojga trzeba mieć oba numery na jedną osobę. Nie wiem tylko czy muszę to zrobić teraz czy po przejściu na plusch abo?
Kiedy najlepiej przejść na plusch (ile dni przed okresem rozliczeniowym) żeby uniknąć problemów z kartą tymczasową itp?
Jeszcze tylko jedno pytanie, chodzi o ten streaming video, czytałem że nie jest pobierany z pakietu int.? Nie znalazłem jasnej odpowiedzi na to pytanie.
Wgle jeśli by mi ktoś wytłumaczył krok po kroku co zrobić żeby załatwić sprawę za pierwszym razem będę wdzięczny. Pozdrawiam.
Re: Plush Abonament
Dziękuję za informacje. W praktyce wyszło dużo sprawniej:Ewa_Plus pisze:Witaj nom,
- orientacyjny czas realizacji zamówienia wynosi ok. 5 dni roboczych, o terminie dostawy zostaniesz poinformowany SMS-em oraz e-mailem na dzień przed dostawą. Aktywacja następuje niezwłocznie po otrzymaniu przez Polkomtel sp. z o.o. podpisanych przez Ciebie dokumentów, najwcześniej w terminie 4 dni roboczych od dnia dostarczenia przesyłki.
1. Niedziela 21.10 - wypełnienie wniosku na stronie i zamówienie usługi
2. Wtorek 23.10 - Plus przekazuje zlecenie do firmy kurierskiej
3. Czwartek 25.10 - pojawia się kurier z umową
4. Piątek 26.10 po południu - numer działa w Plush Abo
Oby tak dalej
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3133
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Witaj K793,
Witaj lolo,
nom,
cieszę się, że możesz już korzystać z nowej oferty.
Decyzję w tej kwestii może podjąć Departament Reklamacji. Jeśli złożysz reklamację i podasz nam tutaj numer zgłoszenia, wówczas postaramy się przyśpieszyć rozpatrzenie Twojej sprawy.K793 pisze:Czy można rozwiązać jakoś ten problem bo my nie mamy wpływu na przeniesienie numeru, numer tymczasowy jest nieużywany a dlaczego mamy za niego płacić?
Rozwiązaniem tej sytuacji byłoby dokonanie cesji.K793 pisze:W domu przenosiliśmy jeszcze dwa numery na kartę, niestety nie poinformowano aby przed przeniesieniem numerów zapisać je na jeden numer pesel, przez co nie mamy oferty duet a dodatkowo robiliśmy zamieszanie w salonach Plusa.
Witaj lolo,
Proponuję przerejestrowanie numeru u dotychczasowego operatora (możliwe jest również dokonanie cesji po podpisaniu umowy w Plusie, ale jest to usługa płatna), abyś potem mógł skorzystać z promocji Duet.lolo pisze:podobno żeby skorzystać z rabatu dla dwojga trzeba mieć oba numery na jedną osobę. Nie wiem tylko czy muszę to zrobić teraz czy po przejściu na plusch abo?
W przypadku przeniesienia numeru do oferty Plush ABO, numer tymczasowy jest niezbędnym elementem. Mogę Ci jednak zaproponować rozwiązanie, o którym pisaliśmy tutaj.lolo pisze:Kiedy najlepiej przejść na plusch (ile dni przed okresem rozliczeniowym) żeby uniknąć problemów z kartą tymczasową itp?
Posiadając pakiet internetowy, transmisja videostreaming będzie rozliczana w ramach tej dostępnej usługi.lolo pisze:Jeszcze tylko jedno pytanie, chodzi o ten streaming video, czytałem że nie jest pobierany z pakietu int.? Nie znalazłem jasnej odpowiedzi na to pytanie.
nom,
cieszę się, że możesz już korzystać z nowej oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Chodzi o przejście najpierw na plusch na kartę? Prosiłbym o dokładne wytłumaczenie.W przypadku przeniesienia numeru do oferty Plush ABO, numer tymczasowy jest niezbędnym elementem. Mogę Ci jednak zaproponować rozwiązanie, o którym pisaliśmy tutaj.
Czyli muszę mieć dodatkowy pakiet, czy chodzi o te 10gb które dostanę co miesiąc?Posiadając pakiet internetowy, transmisja videostreaming będzie rozliczana w ramach tej dostępnej usługi.
Re: Plush Abonament
Numer sprawy to 331480.Marta_Plus pisze:Witaj K793,
Decyzję w tej kwestii może podjąć Departament Reklamacji. Jeśli złożysz reklamację i podasz nam tutaj numer zgłoszenia, wówczas postaramy się przyśpieszyć rozpatrzenie Twojej sprawy.
Dziękuję.