poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zagadnienia.pytacz pisze:wygląda tak: #506872
Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
pytacz,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Otrzymałem właśnie odpowiedź na przedostatnią reklamację (z 31.1.2019), która między innymi zawiera:
Przepraszam za niedogodności związane z korzystaniem z aplikacji oraz braku widoczności pakietów na koncie w Plus Online. Jednocześnie w nawiązaniu do poprzedniej korespondencji przypominam, że Pana zgłoszenie zostało przekazane do działu technicznego w celu wyeliminowania niedogodności związanych z działaniem ww. usługi.
Od 3.01.2019 (wysłana pierwsza reklamacja) dział techniczny uruchamia widoczność pakietów video extra, a ja mam na SŁOWO wierzyć, że te pakiety funkcjonują i czekać w nieskończoność, aż staną się widoczne i będę mógł mieć nad nimi jakąkolwiek kontrolę? Nadal żarty sobie robicie???
Przepraszam za niedogodności związane z korzystaniem z aplikacji oraz braku widoczności pakietów na koncie w Plus Online. Jednocześnie w nawiązaniu do poprzedniej korespondencji przypominam, że Pana zgłoszenie zostało przekazane do działu technicznego w celu wyeliminowania niedogodności związanych z działaniem ww. usługi.
Od 3.01.2019 (wysłana pierwsza reklamacja) dział techniczny uruchamia widoczność pakietów video extra, a ja mam na SŁOWO wierzyć, że te pakiety funkcjonują i czekać w nieskończoność, aż staną się widoczne i będę mógł mieć nad nimi jakąkolwiek kontrolę? Nadal żarty sobie robicie???
Re: Plush Abonament
Witam,
Przeniosłem drugi numer do Plush ABO złożyłem w salonie wniosek o połączenie kont w plus online niestety nie zostało to zrobione. Pisałem do BOK i otrzymałem odpowiedź że zlecenie zostało zrealizowane lecz nadal brak drugiego numeru w plus online. Chciałbym połączyć oba konta aby płacić jedną fakturę i korzystać z rabatu za DUET. Proszę o pomoc zgłoszenie #644740
Przeniosłem drugi numer do Plush ABO złożyłem w salonie wniosek o połączenie kont w plus online niestety nie zostało to zrobione. Pisałem do BOK i otrzymałem odpowiedź że zlecenie zostało zrealizowane lecz nadal brak drugiego numeru w plus online. Chciałbym połączyć oba konta aby płacić jedną fakturę i korzystać z rabatu za DUET. Proszę o pomoc zgłoszenie #644740
Re: Plush Abonament
Witaj Mario[PL],
- kiedy otrzymałeś odpowiedź?
Jeśli dzisiaj, to znaczy, że numer jest właśnie przenoszony i od północy będzie już na wspólnym koncie.
- kiedy otrzymałeś odpowiedź?
Jeśli dzisiaj, to znaczy, że numer jest właśnie przenoszony i od północy będzie już na wspólnym koncie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Witaj,
Dziękuję za informację jutro dam znać czy oba numery są na jednym koncie. Czy rabat DUET dla obu numerów będzie naliczony automatycznie ?
Dziękuję za informację jutro dam znać czy oba numery są na jednym koncie. Czy rabat DUET dla obu numerów będzie naliczony automatycznie ?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj Mario[PL],
tak, rabaty naliczane są automatycznie od momentu aktywacji drugiego/kolejnego numeru.Mario[PL] pisze:Czy rabat DUET dla obu numerów będzie naliczony automatycznie ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Witam,
Dzisiaj już wszystko jest w porządku oba numery są widoczne na jednym koncie w plus online.
Pozdrawiam
Dzisiaj już wszystko jest w porządku oba numery są widoczne na jednym koncie w plus online.
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj Mario[PL],
super, dziękuję za wiadomość.
super, dziękuję za wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Czy przenosząc numer z innej sieci z abonamentu do PLUSH na kartę pobierana jest opłata za numer tymczasowy?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
ektoras,
w takim przypadku numer tymczasowy nie jest przydzielany. Przeniesienia dokonasz w dowolnej naszej placówce stacjonarnej: https://www.plus.pl/mapa-salonow.
w takim przypadku numer tymczasowy nie jest przydzielany. Przeniesienia dokonasz w dowolnej naszej placówce stacjonarnej: https://www.plus.pl/mapa-salonow.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Bardzo dziękuję za szybka odpowiedź.
Czy potem przenosząc numer z PLUSH na kartę do PLUSH na abonament numer tymczasowy również nie jest przyznawany?
Po jakim czasie można przejsć z PLUSH na kartę do PLUSH na abonament?
Czy potem przenosząc numer z PLUSH na kartę do PLUSH na abonament numer tymczasowy również nie jest przyznawany?
Po jakim czasie można przejsć z PLUSH na kartę do PLUSH na abonament?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
ektoras,
Nie. Numer tymczasowy otrzymujesz tylko przy przenoszeniu numeru z innej sieci do oferty Plush ABO. W przypadku przejścia (konwersji) z oferty na kartę w Plusie do Plush ABO nie ma takiego wymogu. Jeśli będziesz już miał aktywny numer w naszej ofercie prepaid, to na tej stronie: https://www.plushbezlimitu.pl/abo/lista-ofert możesz wybrać sobie wariant oferty abonamentowej, który Cię interesuje i złożyć zamówienie online.ektoras pisze:Czy potem przenosząc numer z PLUSH na kartę do PLUSH na abonament numer tymczasowy również nie jest przyznawany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Ponownie dziękuję za szybką odpowiedź.
Rozumiem że przy przejściu do PLUSH na ofertę abonamentową zawsze przyznawany jest tymczasowy numer? Nie ma absolutnie żadnej możliwości podania daty, od której chcemy aby usługa była aktywna w PLUSH? Mam do przeniesienia 19 numerów i nie chcę płacić dwóch abonamentów - w starej sieci i w PLUSH za numery tymczasowe.
Dla pewności - przy przejściu z innej sieci na PLUSH na kartę i potem na abonament nie pojawiają się żadne dodatkowe, i neispodziewane opłaty?
Rozumiem że przy przejściu do PLUSH na ofertę abonamentową zawsze przyznawany jest tymczasowy numer? Nie ma absolutnie żadnej możliwości podania daty, od której chcemy aby usługa była aktywna w PLUSH? Mam do przeniesienia 19 numerów i nie chcę płacić dwóch abonamentów - w starej sieci i w PLUSH za numery tymczasowe.
Dla pewności - przy przejściu z innej sieci na PLUSH na kartę i potem na abonament nie pojawiają się żadne dodatkowe, i neispodziewane opłaty?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
ektoras,
Natomiast aktywacja karty SIM w usłudze abonamentowej nastąpi po powrocie podpisanych dokumentów, najwcześniej w terminie 4 dni roboczych od dnia dostarczenia przesyłki.
Możesz również zostawić swoje dane kontaktowe na stronie, wcześniej klikając w baner w moim podpisie. Konsultant wówczas będzie mógł do Ciebie oddzwonić w sprawie zawarcia umów w naszej sieci.
Tak, w ramach przeniesienia numeru z innej sieci.ektoras pisze:Rozumiem że przy przejściu do PLUSH na ofertę abonamentową zawsze przyznawany jest tymczasowy numer?
Zamówienia składane przez Internet (w przypadku oferty Plush ABO) realizowane są w ciągu 4-5 dni roboczych.ektoras pisze:Nie ma absolutnie żadnej możliwości podania daty, od której chcemy aby usługa była aktywna w PLUSH?
Natomiast aktywacja karty SIM w usłudze abonamentowej nastąpi po powrocie podpisanych dokumentów, najwcześniej w terminie 4 dni roboczych od dnia dostarczenia przesyłki.
Nie.ektoras pisze:Dla pewności - przy przejściu z innej sieci na PLUSH na kartę i potem na abonament nie pojawiają się żadne dodatkowe, i neispodziewane opłaty?
Możesz również zostawić swoje dane kontaktowe na stronie, wcześniej klikając w baner w moim podpisie. Konsultant wówczas będzie mógł do Ciebie oddzwonić w sprawie zawarcia umów w naszej sieci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
wszystko jasne:)
Bardzo dziękuję za info
Bardzo dziękuję za info