Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj zibi03,
jaki tryb przeniesienia numeru został wybrany?
jaki tryb przeniesienia numeru został wybrany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Z końcem okresu promocyjnego
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
zibi03,
numer zostanie przeniesiony zgodnie ze wskazanym trybem - termin zgodny z dniem zakończenia umowy terminowej u operatora Dawcy. Ostateczną datę wydania numeru wyznacza zawsze ten operator.
numer zostanie przeniesiony zgodnie ze wskazanym trybem - termin zgodny z dniem zakończenia umowy terminowej u operatora Dawcy. Ostateczną datę wydania numeru wyznacza zawsze ten operator.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
I tak oto minęły 2 tygodnie od rozpoczęcia zgłaszania problemu różnymi drogami, a efektu brak - nadal nie mam dostępu do wielkiej tajemnicy, jaką jest pozostały limit jednostek danych dostępnych w pakiecie video extra 10GB. Co prawda cyrograf wygasa dopiero za półtora roku, ale zaczynam wątpić, czy jest to wystarczający czas na to, aby specjaliści z technicznego dali radę zmienić 0 na 1 w tabeli w bazie danych i włączyli wyświetlanie limitu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
pytacz,
sprawa cały czas jest w toku. Przepraszam za długi czas oczekiwania.
sprawa cały czas jest w toku. Przepraszam za długi czas oczekiwania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Na początku było to irytujące, teraz TYLKO śmieszne - 3 tygodnie minęły i nie udało się włączyć wyświetlania pozostałego limitu jednostek? Ale naprawdę? :)))))))))))))))))))
Nic to, bawmy się dalej, kolejne zgłoszenia i reklamacje wyślę dzisiaj, może ktoś w końcu ruszy 4 litery i stanie się cud.
Nic to, bawmy się dalej, kolejne zgłoszenia i reklamacje wyślę dzisiaj, może ktoś w końcu ruszy 4 litery i stanie się cud.
Re: Plush Abonament
Hej! Czy majac numer w mix plus i gdy zostały dwa doładowania mogę już teraz przenieść numer do plush abo?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Witaj sara3008,
konwersja numeru do oferty Plush ABO jest możliwa dopiero po zrealizowaniu wszystkich obowiązkowych zasileń. Zamówienie możesz wówczas zrealizować po wejściu na stronę http://www.plushbezlimitu.pl.
konwersja numeru do oferty Plush ABO jest możliwa dopiero po zrealizowaniu wszystkich obowiązkowych zasileń. Zamówienie możesz wówczas zrealizować po wejściu na stronę http://www.plushbezlimitu.pl.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Dziękuję za odpowiedź. W takim razie jak będzie to wyglądało, jeśli np dziś doładuje te dwa razy i od razu zamówię przeniesienie numeru? Ile będzie to trwało, czy dostanę nową kartę SIM? Czy zanim dojdzie do przeniesienia nadal będę mogła korzystać z dotychczasowej karty SIM i promocji, które mam w Plus mix?
Re: Plush Abonament
sara3008,
- możesz zrobić te dwa zasilenia od razu, ale radziłabym Ci troszkę się wstrzymać ze złożeniem zamówienia. Chodzi o to, że w momencie przejścia na abonament przepadną Ci te środki, więc lepiej je wykorzystać.
Sam proces przeniesienia numeru może potrwać do 7 dni od podpisania umowy (o ile nie zaznaczysz opcji opóźnionej aktywacji - w takim przypadku będzie to po 14 dniach).
Przez cały ten czas będziesz mogła korzystać ze swojej karty SIM i promocji, które masz aktywne.
Jak już numer się przeniesie do abonamentu, to przez 90 dni będziesz mogła bezpłatnie wymienić kartę SIM w każdym naszym punkcie.
- możesz zrobić te dwa zasilenia od razu, ale radziłabym Ci troszkę się wstrzymać ze złożeniem zamówienia. Chodzi o to, że w momencie przejścia na abonament przepadną Ci te środki, więc lepiej je wykorzystać.
Sam proces przeniesienia numeru może potrwać do 7 dni od podpisania umowy (o ile nie zaznaczysz opcji opóźnionej aktywacji - w takim przypadku będzie to po 14 dniach).
Przez cały ten czas będziesz mogła korzystać ze swojej karty SIM i promocji, które masz aktywne.
Jak już numer się przeniesie do abonamentu, to przez 90 dni będziesz mogła bezpłatnie wymienić kartę SIM w każdym naszym punkcie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament na Plus Abonament
Witam. Czy istnieje możliwość przeniesienia numeru z plush abo na czas nieokreślony na abonament w plusie. Chcę tak zrobić z powodu minut międzynarodowych. Pozdrawiam.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj Wojteh26,
nie ma możliwości konwersji z Plusch ABO do oferty abonamentowej.Wojteh26 pisze:Czy istnieje możliwość przeniesienia numeru z plush abo na czas nieokreślony na abonament w plusie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Od 25.12.2018 powinienem mieć włączony pakiet Video Extra 10GB dla dwóch konwertowanych na ABO numerów, ale włączony nie jest - brak informacji o pakietach i limitach w plus online (web/aplikacja/sms info). Reklamacje i zgłoszenia (wysyłane od 03.01.2019) pozostają bez odpowiedzi. Rozumiem, że polkomtel nie poczuwa się do odpowiedzialności za nierzetelne wywiązywanie z umów i konieczne jest (zgodnie z poradami na tym forum) zgłoszenie sprawy do UOKIK i UKE?
Re: Plush Abonament
pytacz,
- posiadasz może numer ostatniego zgłoszenia?
- posiadasz może numer ostatniego zgłoszenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Jedyny numer, który pojawił się podczas ostatniego zgłoszenia, wygląda tak: #506872