Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
tomko
PlusManiak
Posty: 54
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 17 mar 2015, o 10:22

Re: Plush Abonament

Post autor: tomko »

7.12 na infolinii zamówiłem usługę przejścia z karty Plus na ofertę PlushAbo. Konsultant stwierdził że kurier z dokumentami będzie w poniedziałek. Jest czwartek - cisza. Po interwencji w firmie kurierskiej podobno przesyłka ma być dostarczona w piątek 14.12 między 8-15. Kurier pewnie nie zdąży zawieźć podpisanej umowy w piątek wieczorem do Polkomtela. Następnie mamy weekend. Kolejne dni z telefonem na kartę bez możliwości swobodnego korzystania z oferty PlushAbo.
Aktywacja PlushAbo po otrzymaniu umowy przez Polkomtel będzie trwała max.4 dni. Czyli defacto przejście z karty na Plush zajmie 2 tygodnie !!!!
Firmie kurierskiej zajmuje tydzień dostarczenie umowy w obrębie stolicy Polski !!
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3132
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Tomasz_z_Wawy,

przepraszam za przeoczenie Twojego postu.
Tomasz_z_Wawy pisze: czy jest możliwość przejścia na umowę na czas nieokreślony w tej samej kwocie abonamentu, aby otrzymywać większy pakiet Internetu za staż?
Na tę chwilę usługa Stażowe jest dostępna w ofercie na czas nieokreślony. Mogę zaproponować kontakt z konsultantem DUK, który przedstawi Ci wszystkie aktualne oferty. W tym celu prześlij proszę numery telefonów, których dotyczy przedłużenie umowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.

tomko,

czy dysponujesz może numerem zamówienia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tomko
PlusManiak
Posty: 54
Rejestracja: 17 mar 2015, o 10:22

Re: Plush Abonament

Post autor: tomko »

Nie mam numeru zamówienia mam natomiast numer listu przewozowego.

Czy nie prościej wysyłać poleconym te umowy ze zwrotną kopertą.Nie wiem jak umowy ale aneksy przychodziły właśnie taką drogą.
Firmy kurierskie żyją własnym życiem widać.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plush Abonament

Post autor: Ewa_Plus »

tomko,
- przykro mi, że tak długo czekasz na przesyłkę. Mam nadzieję, że jutro będzie już ona w Twoich rękach.
Co do sugestii, to jest do rozważenia. Przekazałam ją do osób odpowiedzialnych za ten proces :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tomko
PlusManiak
Posty: 54
Rejestracja: 17 mar 2015, o 10:22

Re: Plush Abonament

Post autor: tomko »

Ewa_Plus pisze:tomko,
- przykro mi, że tak długo czekasz na przesyłkę. Mam nadzieję, że jutro będzie już ona w Twoich rękach.
Co do sugestii, to jest do rozważenia. Przekazałam ją do osób odpowiedzialnych za ten proces :-)
Kurier przyjedzie w piątek popołudniu więc dokumenty dostarczy pewnie w poniedziałek do Polkomtel więc kolejne 2 dni opóźnienia ?
Kredyty można brać przez internet więc tym bardziej takie umowy na 25zł miesięcznie powinny być zawierane zdalnie .....
tomko
PlusManiak
Posty: 54
Rejestracja: 17 mar 2015, o 10:22

Re: Plush Abonament

Post autor: tomko »

Kurier był z dokumentami w piątek 14.12. Nadal oferta nie włączona.
Operacja przejścia z Plus Abo na Plush Abo to jakaś gimnastyka. Najpierw trzeba wypowiedzieć umowę Plus Abo by przejść na kartę. Kartę trzeba zarejestrować pomimo że Polkomtel ma dane z abonamentu. Po przejściu na kartę dopiero można złożyć wniosek o Plush Abo. Czas oczekiwania na kuriera - tydzień. Pół miesiąca zajmuje cała operacja. Prawie dwa tygodnie jestem na karcie bo nie da się przejść PlusAbo>PlushAbo. Co za geniusz to wymyślił ?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plush Abonament

Post autor: Ewa_Plus »

tomko,
- jak tylko wrócą podpisane dokumenty, aktywacja nastąpi automatycznie. Nie powinieneś to potrwać już długo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Arktez
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 18 gru 2018, o 01:17

Re: Plush Abonament

Post autor: Arktez »

Mam pytanie, dnia 12.12.2018 podpisałem umowę o abonament w Plush z przeniesieniem numeru z Play. Czy wszystko idzie zgodnie z planem? Kiedy mój numer może zostać przeniesiony? Karta z Plush zaczęła działać już po 24h od otrzymania, nadal jest z numerem tymczasowym. Karta z Play wciąż aktywna.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Arktez,
Arktez pisze:Kiedy mój numer może zostać przeniesiony?
jaki tryb przeniesienia numeru został wybrany? U obecnego operatora ten numer aktualnie jest w ofercie na kartę czy abonament?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tomko
PlusManiak
Posty: 54
Rejestracja: 17 mar 2015, o 10:22

Re: Plush Abonament

Post autor: tomko »

Numer przeniesiony do PlushAbo. Nie działają usługi. Brak internetu, nie można wysyłać SMS.
Na stronie PlusOnline brak pakietu Internet.
Numer zgłoszenia: #424982
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

tomko,
tomko pisze:Numer zgłoszenia: #424982
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tomko
PlusManiak
Posty: 54
Rejestracja: 17 mar 2015, o 10:22

Re: Plush Abonament

Post autor: tomko »

Basia_Plus pisze:tomko,
tomko pisze:Numer zgłoszenia: #424982
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Jest OK. Już działa.
Dzięki :)
Arktez
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 18 gru 2018, o 01:17

Re: Plush Abonament

Post autor: Arktez »

Basia_Plus pisze:Arktez,
Arktez pisze:Kiedy mój numer może zostać przeniesiony?
jaki tryb przeniesienia numeru został wybrany? U obecnego operatora ten numer aktualnie jest w ofercie na kartę czy abonament?
U obecnego operatora jest w ofercie na kartę.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Arktez,
Arktez pisze:Kiedy mój numer może zostać przeniesiony?
wyślij proszę zgłoszenie poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza numerem telefonu, podaj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Konsultant mający wgląd do konta zweryfikuje, kiedy nastąpi przeniesienie numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Plush Abonament

Post autor: zif »

Ekhm, to znowu ja. Faktury jeszcze nie ma, ale sądząc po kwocie widocznej w aplikacji mobilnej, która pojawia się nieco przed fakturą, tym razem nie włączono usługi Wakacje, choć była zamawiana i przyszło potwierdzenie aktywacji. Sprawdzę w domu datę SMS-a i będę informował po otrzymaniu faktury. Z pewnej strony zaczyna się to robić zabawne :)

EDIT: można usunąć, ewentualnie zostawić dla potomnych, by wiedzieli, że nawet najbliższym ludziom należy ufać, ale sprawdzać. Jak wykazało śledztwo, SMS został wysłany z innej karty SIM :) Faktura zostanie grzecznie opłacona w terminie.
ODPOWIEDZ