Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 20
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 26 cze 2014, o 03:22
Re: Plush Abonament
Witam,
Dodałem drugi numer do Plush Abo w lutym jednak dzisiaj dostałem już drugą fakturę na której była min. płatność:
PLUSH ABO L z e-fakt 26.02.2019 do 24.03.2019 19,59
Na poprzedniej fakturze dla tego samego numeru była opłata:
PLUSH ABO L z e-fakt 21.02.2019 do 20.03.2019 20,32
Efekt końcowy jest taki, że zamiast 40PLN za DUET przyszedł rachunek na kwotę 64,10PLN
Numer zgłoszenia #18151491
Dodałem drugi numer do Plush Abo w lutym jednak dzisiaj dostałem już drugą fakturę na której była min. płatność:
PLUSH ABO L z e-fakt 26.02.2019 do 24.03.2019 19,59
Na poprzedniej fakturze dla tego samego numeru była opłata:
PLUSH ABO L z e-fakt 21.02.2019 do 20.03.2019 20,32
Efekt końcowy jest taki, że zamiast 40PLN za DUET przyszedł rachunek na kwotę 64,10PLN
Numer zgłoszenia #18151491
Re: Plush Abonament
@Mario[PL]
Kwota pierwszej faktury może być wyższa, ponieważ zawiera:
- jednorazową opłatę aktywacyjną – za uruchomienie nowej usługi,
- abonament naliczony od dnia aktywacji do zakończenia okresu rozliczeniowego,
- abonament w pełnej kwocie, naliczony z góry za następny miesiąc, w którym dopiero skorzystasz z usług,
- dodatkowo mogą pojawić się opłaty za wykorzystane usługi telekomunikacyjne, przekraczające wartość abonamentu oraz opłaty za usługi pozaabonamentowe.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj Mario[PL],
poprosiłam już o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.Mario[PL] pisze:Numer zgłoszenia #18151491
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Dziękuję za pomoc, została wystawiona korekta do faktury.
Re: Plush Abonament
Witam , mam problem proszę o pomoc:) przeniosłem numer do Plush wraz z 1 kwietnia, umowę podpisałem na poczatku lutego i dostałem numer tymczasowy , 10 lutego wysłałem SMS o trsci wakacje i dostałem info zwrotne ,że usługa włączy sie od najbliższego okresu rozliczeniowego . Okres rozliczeniowy mam od 17ego do 17 ego więc wakacje powinny trwać od 17 lutego do 17 marca , ale Plush włączył je dopiero 17 marca i mają trwać do 17 kwietnia . od 1 kwietnia mam już swój przeniesiony numer ale zamiast korzystać z minut i intenretu w ramach abonamentu operator nalicza mi ceny jak w cenniku usług wakacje. Dzwoniłem na infolinie i rozmawiałem na czacie jednak konsultanci nie wiedzą czemu tak jest . zalecili złożenie reklamacji więc to zrobiłem . Proszę o przyśpieszenie reklamacji ponieważ jest mi naliczane ok 30zł dziennie za kożystanie z telefonu . nuemr reklamacji 18167485 . Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj artiwks,
poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia reklamacji.artiwks pisze: nuemr reklamacji 18167485
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Plush Internet, sytuacja, można powiedzieć, klasyczna - niewłączenie Wakacji.
27.1.2019 r., 12:26 - wysłany SMS "Wakacje" na 80667, potwierdzony SMS-em zwrotnym.
Okres rozliczeniowy: od 17.
18.2.2019 wystawiono fakturę, z ujętą opłatą za okres rozliczeniowy od 17.02.2019 do 16.03.2019.
Proste pytanie: opłata naliczona prawidłowo, czy, ze względu na Wakacje, nie powinno jej być?
Moim zdaniem - opłaty być nie powinno. Reklamacja została złożona, nawet już, w ciągu pięciu dni, rozpatrzona bez angażowania Was (taki teraz standard, czy po ostatniej historii żona dorobiła się jakiegoś wpisu na koncie? :) ), obiecana korekta anulująca abonament. Niby wszystko pięknie, ale jednak nie podoba mi się, że w odpowiedzi napisano, iż zrobiono to w ramach troski o dobrą współpracę, a zasadniczo odpowiedź powinna być negatywna. Proszę o zajęcie stanowiska.
Zamieszczam też fragment odpowiedzi, który jest po prostu arcydziełem, gdyż im dłużej czytam, tym mniej rozumiem :)
"Potwierdzam, że 27.1.2019 r. o godz. 12:26 wysłała Pani z numeru xxxxxxxxx na numer 80667 wiadomość o treści: WAKACJE. Tym samym aktywacja Usługi Wakacje nastąpiła z pierwszym dniem najbliższego okresu rozliczeniowego, tj. od 17.2.2019 r., a zatem oplata abonamentowa dla ww. numeru nie została naliczona „z góry” w okresie rozliczeniowym od 17.2.2019 r. do 16.3.2019 r., a oplata abonamentowa naliczona „z góry” w fakturze za okres od 17.1.2019 r. do 16.2.2019 r. została naliczona prawidłowo.
27.1.2019 r., 12:26 - wysłany SMS "Wakacje" na 80667, potwierdzony SMS-em zwrotnym.
Okres rozliczeniowy: od 17.
18.2.2019 wystawiono fakturę, z ujętą opłatą za okres rozliczeniowy od 17.02.2019 do 16.03.2019.
Proste pytanie: opłata naliczona prawidłowo, czy, ze względu na Wakacje, nie powinno jej być?
Moim zdaniem - opłaty być nie powinno. Reklamacja została złożona, nawet już, w ciągu pięciu dni, rozpatrzona bez angażowania Was (taki teraz standard, czy po ostatniej historii żona dorobiła się jakiegoś wpisu na koncie? :) ), obiecana korekta anulująca abonament. Niby wszystko pięknie, ale jednak nie podoba mi się, że w odpowiedzi napisano, iż zrobiono to w ramach troski o dobrą współpracę, a zasadniczo odpowiedź powinna być negatywna. Proszę o zajęcie stanowiska.
Zamieszczam też fragment odpowiedzi, który jest po prostu arcydziełem, gdyż im dłużej czytam, tym mniej rozumiem :)
"Potwierdzam, że 27.1.2019 r. o godz. 12:26 wysłała Pani z numeru xxxxxxxxx na numer 80667 wiadomość o treści: WAKACJE. Tym samym aktywacja Usługi Wakacje nastąpiła z pierwszym dniem najbliższego okresu rozliczeniowego, tj. od 17.2.2019 r., a zatem oplata abonamentowa dla ww. numeru nie została naliczona „z góry” w okresie rozliczeniowym od 17.2.2019 r. do 16.3.2019 r., a oplata abonamentowa naliczona „z góry” w fakturze za okres od 17.1.2019 r. do 16.2.2019 r. została naliczona prawidłowo.
Re: Plush Abonament
zif,
- przykro mi z powodu tej sytuacji. Z informacji, które podałeś wynika, że faktycznie abonament został błędnie naliczony, a odpowiedź powinna być jednoznacznie pozytywna. Nie mniej jednak, skoro korekta została przyznana, to sprawa została już zamknięta, zatem nie jestem w stanie więcej pomóc, poza przekazaniem Twoich uwag do właściwego działu, co też uczyniłam.
- przykro mi z powodu tej sytuacji. Z informacji, które podałeś wynika, że faktycznie abonament został błędnie naliczony, a odpowiedź powinna być jednoznacznie pozytywna. Nie mniej jednak, skoro korekta została przyznana, to sprawa została już zamknięta, zatem nie jestem w stanie więcej pomóc, poza przekazaniem Twoich uwag do właściwego działu, co też uczyniłam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 12 kwie 2019, o 08:56
Cesja Plush Abonament
Dzień dobry, mam pytanie odnośnie cesji w Plushu.
Umowa na abonament kończy się we wrześniu, natomiast z tego co wiem, cesje można dokonać w trakcie trwania umowy.
Zależy mi na wcześniejszym przeniesieniu numeru z właściciela na użytkownika, ponieważ chce dobrać sobie nowy telefon i przejść z oferty PLUSH na Plus abonament.
W salonie dostałam informacje, że nie ma możliwości zrobienia cesji przy PLUSHU i mam czekać do końca umowy, wypowiedzieć i dopiero wtedy zrobić cesje. Na infolinii dostaje informacje, że zostałam wprowadzona w błąd i owszem, jest możliwość zrobienia cesji nawet jeśli to jest Plush abonament, co w takiej sytuacji?
Umowa na abonament kończy się we wrześniu, natomiast z tego co wiem, cesje można dokonać w trakcie trwania umowy.
Zależy mi na wcześniejszym przeniesieniu numeru z właściciela na użytkownika, ponieważ chce dobrać sobie nowy telefon i przejść z oferty PLUSH na Plus abonament.
W salonie dostałam informacje, że nie ma możliwości zrobienia cesji przy PLUSHU i mam czekać do końca umowy, wypowiedzieć i dopiero wtedy zrobić cesje. Na infolinii dostaje informacje, że zostałam wprowadzona w błąd i owszem, jest możliwość zrobienia cesji nawet jeśli to jest Plush abonament, co w takiej sytuacji?
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2019, o 15:54 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Witaj danielabobek,
Cesji w ofercie Plush ABO można dokonać w dowolnym momencie trwania umowy.danielabobek pisze:Umowa na abonament kończy się we wrześniu, natomiast z tego co wiem, cesje można dokonać w trakcie trwania umowy.
Jeśli korzystasz z oferty Plush ABO, to obecnie nie jest możliwe przedłużenie umowy z telefonem w Plus Abonament.danielabobek pisze:Zależy mi na wcześniejszym przeniesieniu numeru z właściciela na użytkownika, ponieważ chce dobrać sobie nowy telefon i przejść z oferty PLUSH na Plus abonament.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 12 kwie 2019, o 08:56
Re: Plush Abonament
Byłam w dwóch salonach i niestety w obu konsultanci maja związane ręce mówiąc, że w systemie wyświetla się wiadomość „brak możliwości dokonania cesji z powodu braku dostępnych taryf.”Marta_Plus pisze:Witaj danielabobek,Cesji w ofercie Plush ABO można dokonać w dowolnym momencie trwania umowy.danielabobek pisze:Umowa na abonament kończy się we wrześniu, natomiast z tego co wiem, cesje można dokonać w trakcie trwania umowy.Jeśli korzystasz z oferty Plush ABO, to obecnie nie jest możliwe przedłużenie umowy z telefonem w Plus Abonament.danielabobek pisze:Zależy mi na wcześniejszym przeniesieniu numeru z właściciela na użytkownika, ponieważ chce dobrać sobie nowy telefon i przejść z oferty PLUSH na Plus abonament.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
danielabobek,
prześlij mi zatem numer telefonu, którego dotyczy sprawa oraz dane adresowe punktów pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Postaram się wyjaśnić tę sytuację.
prześlij mi zatem numer telefonu, którego dotyczy sprawa oraz dane adresowe punktów pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Postaram się wyjaśnić tę sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Witam
Pod koniec grudnia 2018 roku złożyłem w sklepie internetowym zamówienie na abonament Plush abo na 24 miesiące.Po kilku dniach zjawił się kurier podpisałem umowę. Niestety już po podpisaniu zorientowałem się,że jest to umowa bezterminowa(zależało mi na 3 miesiącach gratis).Po złożeniu reklamacji dostałem odpowiedź iż rzeczywiście nastąpiła pomyłka i od nowego okresu rozliczeniowego zostanie zmieniona taryfana Plush abo L+. Wszystko było ok przez 3 miesiące.Na koniec marca loguję się do plusonline a tam niespodzianka-moja taryfa to Plush abo L, do wykorzystania 12 GB internetu(dodano 2GB za staż) gdzie przez ostatnie 3 miesiące miałem 15GB. Złożyłem kolejną reklamację ale do tej pory nikt nie raczył odpowiedzieć na pytanie jaka taryfa mnie obowiązuje,czy ta którą podpisałem czy ta na którą zostałem "przepięty" po reklamacji.
Nr ostatniego zgłoszenia #702464
Pod koniec grudnia 2018 roku złożyłem w sklepie internetowym zamówienie na abonament Plush abo na 24 miesiące.Po kilku dniach zjawił się kurier podpisałem umowę. Niestety już po podpisaniu zorientowałem się,że jest to umowa bezterminowa(zależało mi na 3 miesiącach gratis).Po złożeniu reklamacji dostałem odpowiedź iż rzeczywiście nastąpiła pomyłka i od nowego okresu rozliczeniowego zostanie zmieniona taryfana Plush abo L+. Wszystko było ok przez 3 miesiące.Na koniec marca loguję się do plusonline a tam niespodzianka-moja taryfa to Plush abo L, do wykorzystania 12 GB internetu(dodano 2GB za staż) gdzie przez ostatnie 3 miesiące miałem 15GB. Złożyłem kolejną reklamację ale do tej pory nikt nie raczył odpowiedzieć na pytanie jaka taryfa mnie obowiązuje,czy ta którą podpisałem czy ta na którą zostałem "przepięty" po reklamacji.
Nr ostatniego zgłoszenia #702464
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Witaj zibi03,
Poprosiłam o jak najszybsze rozwiązanie sprawy.zibi03 pisze:Nr ostatniego zgłoszenia #702464
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Cześć,
siostra przeniosła 3 numery do Plusha i przyszły 3 różne FV z różnymi numerami konta do wpłat. Numery są na ten sam PESEL, co ma zrobić aby wszystkie umowy były skonsolidowane ?? i jeden numer konta ?
siostra przeniosła 3 numery do Plusha i przyszły 3 różne FV z różnymi numerami konta do wpłat. Numery są na ten sam PESEL, co ma zrobić aby wszystkie umowy były skonsolidowane ?? i jeden numer konta ?