Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Witaj belkocik,

opłata abonamentowa jest naliczana proporcjonalnie od dnia aktywacji numeru tymczasowego do końca okresu rozliczeniowego oraz abonament za następny okres rozliczeniowy - abonament płatny z góry.
belkocik pisze:Z czego nie w ogole nie korzystalem z numeru tymczasowego a zostala pobrana oplata:
Jeżeli nastąpiła aktywacja karty SIM, to abonament jest naliczany nawet jeśli nie korzystasz z usług na numerze tymczasowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lolo
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 25 paź 2018, o 20:41

Re: Plush Abonament

Post autor: lolo »

Witam, dziś zostałem przeniesiony z oferty nowy Plush do Plush abo, tzn tak sądzę (jak to sprawdzić ?) bo otrzymałem jednorazowe hasło do e-faktury.

Problem tkwi w tym że wcześniej przenieśliśmy nr żony na moje dane, jeszcze w poprzedniej sieci, ponieważ chcieliśmy przejść na abo duet. Do plush na kartę przeszły oba numery, ale na abonament już tylko mój numer. Na koncie plus online widnieje tylko mój nr.

Co mam teraz zrobić żeby dodać nr żony do oferty plush abo duet, i żeby rozliczenie było na jednej fakturze za oba numery.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plush Abonament

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj lolo,
- ten numer, na którym otrzymałeś jednorazowe hasło do e-faktury, już z pewnością jest skonwertowany na abonament.
Każdy z Waszych numerów, po takiej konwersji, znajdzie się na początku na osobnym koncie. Będzie można je później połączyć, ale najpierw powiedz mi proszę, czy na numer, którego używa Twoja żona, przyszedł podobny SMS z hasłem?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lolo
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 25 paź 2018, o 20:41

Re: Plush Abonament

Post autor: lolo »

Właśnie do niej nic nie przyszło. Ciągle jest w nowym plush, sprawdzaliśmy.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plush Abonament

Post autor: Ewa_Plus »

lolo,
- czy zamówienia były składane w jednym czasie?
Kurier przywiózł Wam do podpisania obie umowy razem?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lolo
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 25 paź 2018, o 20:41

Re: Plush Abonament

Post autor: lolo »

To już chyba wiem gdzie leży problem. Myślałem że skoro numery są na mnie to przejdą od razu oba.

Czyli co musze teraz zrobić żeby było tak jak pisałem wyżej? Wiem że muszę znowu zamówić kuriera, ale czy musze coś zaznaczyć w formularzu żeby uruchomić duet?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plush Abonament

Post autor: Ewa_Plus »

lolo,
- tak, dla drugiego numeru trzeba złożyć osobne zamówienie i poczekać na kuriera. Zniżka za duet uruchomi się automatycznie, w momencie przeniesienia tego numeru do oferty abonamentowej (zarejestrowanej na ten sam nr PESEL).

Jak wspominałam wcześniej, numery będą początkowo na dwóch oddzielnych kontach, ale nie będzie to miało wpływu na udzielenie rabatu za duet. Jeśli jednak chcecie otrzymywać wspólną fakturę, to wystarczy że wyślesz w tej sprawie dyspozycję mailowo na adres: bok@plus.pl. Pamiętaj, żeby w wiadomości podać takie informacje jak: numery telefonów, numer PESEL, imię i nazwisko oraz adres.

Ps. Po wysłaniu tego maila otrzymasz nr zgłoszenia (będzie on w formacie #123456). Jeśli podałbyś nam go tutaj, moglibyśmy przyśpieszyć realizację :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lolo
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 25 paź 2018, o 20:41

Re: Plush Abonament

Post autor: lolo »

Ok, tak zrobię. Dzięki.
icekpl
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 19 lis 2018, o 11:50

Re: Plush Abonament

Post autor: icekpl »

Witam,

Proszę o pomoc przenosiłam numer z Orange do Plush ABO, wczoraj w nocy orange zwolnił numer.
Po przełożeniu karty numer tymczasowy, dzwonie na infolinie i uzyskałam informacje że do 24 godzin może to potrwać i dzisiejszej nocy numer powinien być przeniesiony.
Niestety nadal mam numer tymczasowy a już godzina 11. Telefon restartowany. Proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Witaj icekpl,

wyślij proszę zgłoszenie z opisem sprawy i danymi (numer telefonu, imię i nazwisko, numer PESEL) poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
icekpl
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 19 lis 2018, o 11:50

Re: Plush Abonament

Post autor: icekpl »

Basia_Plus pisze:Witaj icekpl,

wyślij proszę zgłoszenie z opisem sprawy i danymi (numer telefonu, imię i nazwisko, numer PESEL) poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Witam,

Dziękuje numer zgłoszenia: #366310

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

icekpl,
icekpl pisze:numer zgłoszenia: #366310
poprosiłam już o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Plush Abonament

Post autor: zif »

No to dalszy ciąg historii z poprzedniej strony:

Na zgłoszenie [#354303] jeszcze nie przyszła odpowiedź, za to wystawiona została faktura. Polkomtel naliczył sobie 997,85 zł. Pytanie: co dalej? Czekać na odpowiedź na zgłoszenie? Pisać kolejną reklamację, tym razem na fakturę? Czy może uznać, że proces reklamacyjny został zakończony i szykować się na wojenną ścieżkę? Konspekt pozwu oraz skargi do UKE już mam, otwartą kwestią pozostaje tylko, czy mam w weekend je doszlifować, a później przekazać stosownym instytucjom.

Dziękuję Wam - Specjalistom - za dotychczasową pomoc, tym niemniej odnotowuję, że jak dotąd sprawy idą w złym kierunku, i wolę spodziewać się niespodziewanego.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3135
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

zif,

przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Plush Abonament

Post autor: zif »

Marto, oczywiście dziękuję i doceniam fakt, że popchnęłaś coś tuż przed końcem swojego dnia pracy na Forum, ale byłbym zobowiązany za odpowiedź na moje pytania. Gdyby chodziło o moją umowę, z uśmiechem psychopaty obserwowałbym, jak Polkomtel strzela sobie w coraz ważniejsze części ciała, i wytoczyłbym artylerię gdzieś w okolicy wpisu do BIK - ale żonie chcę zaoszczędzić nerwów i zamknąć sprawę możliwie szybko, jednak zdecydowanie nie przez wpłatę nienależnego tysiąca złotych.

EDIT: przed chwilą otrzymałem odpowiedź. Reklamacja została uznana, opłaty z faktury zostaną skorygowane. Jeszcze raz serdecznie Ci dziękuję - sprawa zamknięta :)
ODPOWIEDZ