Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 sie 2020, o 10:20
Re: Plush Abonament
Witam,
chciałbym się dowiedzieć czy są jakieś postępy w związku z moim zamówieniem w sklepie internetowym.
W sobotę po wysłaniu kopii dokumentów otrzymałem maila zwrotnego :
"Dziękujemy za przesłaną wiadomość.
Informujemy, że załączone dokumenty zostały przekazane do odpowiedniego działu naszej sieci."
Wczoraj konsultantka dzwoniła do mnie z prośbą o przysłanie kopii dokumentów. Po przekazaniu jej, że takie dokumenty już wysłałem i otrzymałem maila zwrotnego (ten powyżej), powiedziała mi, że postara się aby jak najszybciej ruszyły dalsze procedury.
Teraz, sprawdzając status zamówienia na stronie, nadal otrzymuję taką informację :
"REALIZACJA ZAMÓWIENIA ZOSTAŁA WSTRZYMANA. PROSIMY O DOSŁANIE WYMAGANYCH KOPII DOKUMENTÓW. WIĘCEJ INFORMACJI W WYSŁANEJ WIADOMOŚCI E-MAIL."
Zależy mi, żeby telefon był u mnie jak najszybciej i myślałem, że 3-4 dni i wszystko będzie załatwione.
Numer zamówienia : 2020081310009064
chciałbym się dowiedzieć czy są jakieś postępy w związku z moim zamówieniem w sklepie internetowym.
W sobotę po wysłaniu kopii dokumentów otrzymałem maila zwrotnego :
"Dziękujemy za przesłaną wiadomość.
Informujemy, że załączone dokumenty zostały przekazane do odpowiedniego działu naszej sieci."
Wczoraj konsultantka dzwoniła do mnie z prośbą o przysłanie kopii dokumentów. Po przekazaniu jej, że takie dokumenty już wysłałem i otrzymałem maila zwrotnego (ten powyżej), powiedziała mi, że postara się aby jak najszybciej ruszyły dalsze procedury.
Teraz, sprawdzając status zamówienia na stronie, nadal otrzymuję taką informację :
"REALIZACJA ZAMÓWIENIA ZOSTAŁA WSTRZYMANA. PROSIMY O DOSŁANIE WYMAGANYCH KOPII DOKUMENTÓW. WIĘCEJ INFORMACJI W WYSŁANEJ WIADOMOŚCI E-MAIL."
Zależy mi, żeby telefon był u mnie jak najszybciej i myślałem, że 3-4 dni i wszystko będzie załatwione.
Numer zamówienia : 2020081310009064
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Witaj chromatica,
przesłałam interwencję do sklepu internetowego w sprawie Twojego zamówienia.
przesłałam interwencję do sklepu internetowego w sprawie Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Dzień dobry,
Pod koniec lipca rozpoczęłam przeniesienie numeru z Play, zawarłam umowę - abonament 25zł/mies. Wraz z umową od kuriera nie otrzymałam karty sim z numerem tymczasowym. Byłam przekonana, że otrzymam go po zawarciu umowy. Jednakże karty wciąż nie mam. Natomiast mój numer został wyłączony, a wciąż czekam na uruchomienie go w nowej sieci. W aktualnym momencie jestem bez telefonu - nie mam ani numeru tymczasowego, ani poprzedniego.
Przyznam, że jestem trochę rozczarowana początkiem współpracy - jedno poszło tylko idealnie: faktura z zapłatą za abonament. Czy to za ten numer tymczasowy? To super, naprawdę. Czuję szybkie przenosiny do innego operatora.
W jaki sposób mogę coś z tym zrobić? W tym momencie na pewno nie mogę ruszyć przenosin numeru do innego operatora, gdyż wciąż nie jestem w Plusie. A bardzo mi zależy na tym numerze.
Mimo wszystko pozdrawiam,
Beata
Numer konta klienta: 22496088
Pod koniec lipca rozpoczęłam przeniesienie numeru z Play, zawarłam umowę - abonament 25zł/mies. Wraz z umową od kuriera nie otrzymałam karty sim z numerem tymczasowym. Byłam przekonana, że otrzymam go po zawarciu umowy. Jednakże karty wciąż nie mam. Natomiast mój numer został wyłączony, a wciąż czekam na uruchomienie go w nowej sieci. W aktualnym momencie jestem bez telefonu - nie mam ani numeru tymczasowego, ani poprzedniego.
Przyznam, że jestem trochę rozczarowana początkiem współpracy - jedno poszło tylko idealnie: faktura z zapłatą za abonament. Czy to za ten numer tymczasowy? To super, naprawdę. Czuję szybkie przenosiny do innego operatora.
W jaki sposób mogę coś z tym zrobić? W tym momencie na pewno nie mogę ruszyć przenosin numeru do innego operatora, gdyż wciąż nie jestem w Plusie. A bardzo mi zależy na tym numerze.
Mimo wszystko pozdrawiam,
Beata
Numer konta klienta: 22496088
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Witaj Beata,
Z pozycji forum nie mamy podglądu do konta numeru. Możesz poznać status przeniesienia wraz z ewentualną datą, jeśli prześlesz zgłoszenie z numerem telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Podaj nam tutaj numer referencyjny otrzymanego zgłoszenia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi i wyjaśnienie sprawy.
Jeśli zawarłaś umowę w lipcu i otrzymałaś już fakturę, to oznacza, że numer jest w Plusie i można z niego korzystać. Natomiast termin przeniesienia numeru zależy od tego, jaki tryb przeniesienia został wybrany. Ostateczną datę wydania numeru wyznacza zawsze operator Dawca. Cały proces odbywa się automatycznie i po otrzymaniu zgody na migrację/uwolnienie numeru od obecnego operatora Play, nie są już wymagane żadne czynności z Twojej strony.Beata. pisze:W tym momencie na pewno nie mogę ruszyć przenosin numeru do innego operatora, gdyż wciąż nie jestem w Plusie. A bardzo mi zależy na tym numerze.
Z pozycji forum nie mamy podglądu do konta numeru. Możesz poznać status przeniesienia wraz z ewentualną datą, jeśli prześlesz zgłoszenie z numerem telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Podaj nam tutaj numer referencyjny otrzymanego zgłoszenia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi i wyjaśnienie sprawy.
Tak, jeśli podpisałaś umowę MNP z tym numerem, na otrzymanej fakturze powinna pojawić się opłata abonamentowa za korzystanie z numeru tymczasowego od momentu jego aktywacji w Plusie.Beata. pisze:Czy to za ten numer tymczasowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Nadal 20GB/10zł tylko w Plush na Kartę, do tego nowa promocja PNK 30GB/30zł.Marta_Plus pisze:rawsky,
na ten moment nie mamy takiej oferty w Plush ABO, ale Twoją sugestię przekazałam dalej.
Jeśli potrzebujesz dodatkowej paczki danych, możesz pobrać naszą aplikację Plus Fun i aktywować darmowe 10 GB. Więcej info znajdziesz na: https://www.plus.pl/plusfun"target="_bl ... et="_blank
Duet
Posiadam numer w Plush zarejestrowany na mnie ale używany przez członka rodziny. Przechodząc z kolejnym numerem do Plush zapomniałem o wspomnianym wcześniej numerze i nie skorzystałem z rabatu w ramach "duet". Istnieje szansa aktywowania wspomnianego rabatu, czy też może jest on naliczany automatycznie po nr pesel?
Ostatnio zmieniony 9 wrz 2020, o 13:15 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki -podobny temat.
Powód: połączono wątki -podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
ksgrom20,
jeśli numery będą przypisane na jeden PESEL/NIP, rabaty zostaną naliczane automatycznie od momentu aktywacji drugiego/kolejnego numeru: https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... et="_blank
jeśli numery będą przypisane na jeden PESEL/NIP, rabaty zostaną naliczane automatycznie od momentu aktywacji drugiego/kolejnego numeru: https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... et="_blank
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Witam. Posiadam trzy numery na kartę w plusie i chce je przenieść do plush abo L czy w takim przypadku otrzymam numery tymczasowe czy nie będą konieczne?
Re: Plush Abonament
diamondvp,
numery tymczasowe operator przydziela przenoszącym numer z innej sieci; w Twoim przypadku nie zachodzi taka konieczność.
numery tymczasowe operator przydziela przenoszącym numer z innej sieci; w Twoim przypadku nie zachodzi taka konieczność.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Witaj diamondvp,
zgodnie z tym, co napisał sl@w_es, w takim przypadku numer tymczasowy nie jest przydzielany.
zgodnie z tym, co napisał sl@w_es, w takim przypadku numer tymczasowy nie jest przydzielany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Super dzięki za odp.
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 1 paź 2020, o 12:42
Re: Plush Abonament
Witam,
Z końcem września rozpocząłem przenoszenie numeru z Play do Plush, abonament ABO L - 25zł
Dlaczego operator Plus zaczął naliczać mi faktury przed przeniesieniem numeru które ma nastąpić 10 listopada?
Dlaczego mam płacić za numer tymczasowy z którego nie korzystam i na który nie mam kary sim??
Rozumiem że numer tymczasowy jest po to by używać go gdy wyłączą mi dotychczasowy numer na czas oczekiwania na przeniesienie.
Proszę o informacje co mogę z tym zrobić bo na pewno nie zamierzam płacić dwóch abonamentów a na pewno nie za coś z czego nie korzystam.
Nigdzie nie zostałem poinformowany że tak to ma wyglądać, miałem płacić po przeniesieniu numeru.
Moim zdaniem takie praktyki są niedopuszczalne i jeśli nie da się anulować tych faktur zgłoszę sprawę do UKE oraz do UOKiK,
no chyba że jest to jakiś błąd?
Pozdrawiam
Andrzej
Numer konta klienta: 2XXXXXXX
Z końcem września rozpocząłem przenoszenie numeru z Play do Plush, abonament ABO L - 25zł
Dlaczego operator Plus zaczął naliczać mi faktury przed przeniesieniem numeru które ma nastąpić 10 listopada?
Dlaczego mam płacić za numer tymczasowy z którego nie korzystam i na który nie mam kary sim??
Rozumiem że numer tymczasowy jest po to by używać go gdy wyłączą mi dotychczasowy numer na czas oczekiwania na przeniesienie.
Proszę o informacje co mogę z tym zrobić bo na pewno nie zamierzam płacić dwóch abonamentów a na pewno nie za coś z czego nie korzystam.
Nigdzie nie zostałem poinformowany że tak to ma wyglądać, miałem płacić po przeniesieniu numeru.
Moim zdaniem takie praktyki są niedopuszczalne i jeśli nie da się anulować tych faktur zgłoszę sprawę do UKE oraz do UOKiK,
no chyba że jest to jakiś błąd?
Pozdrawiam
Andrzej
Numer konta klienta: 2XXXXXXX
Ostatnio zmieniony 1 paź 2020, o 14:13 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukryłam numer konta.
Powód: Ukryłam numer konta.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj Andrzej_1974,
z jakiej oferty numer był przenoszony?
z jakiej oferty numer był przenoszony?
W przypadku przeniesienia numeru do oferty Plush ABO otrzymujesz numer tymczasowy, z którego będzie można korzystać do momentu przeniesienia Twojego numeru do sieci Plus.Andrzej_1974 pisze:Rozumiem że numer tymczasowy jest po to by używać go gdy wyłączą mi dotychczasowy numer na czas oczekiwania na przeniesienie.
W tej sprawie możesz złożyć reklamację. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.Andrzej_1974 pisze:Proszę o informacje co mogę z tym zrobić bo na pewno nie zamierzam płacić dwóch abonamentów a na pewno nie za coś z czego nie korzystam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 1 paź 2020, o 12:42
Re: Plush Abonament
Basia_Plus
Czy to jest normalna procedura że płaci się 2 abonamenty?????
Przenosiłem już nie raz numer telefonu i nigdy się z tym nie spotkałem.
Przeniesienie z Plyay do Plush - oferta Plush ABO – Tylko SIM (SKLEP INTERNETOWY)z jakiej oferty numer był przenoszony?
Nie otrzymałem żadnej karty sim i nikt mnie nie informował że będę płacił abonament przed przeniesieniem numeru, poza tym nie mogę korzystać z żadnych usług bez karty, nie mam nawet dostępu do swojego konta.W przypadku przeniesienia numeru do oferty Plush ABO otrzymujesz numer tymczasowy, z którego będzie można korzystać do momentu przeniesienia Twojego numeru do sieci Plus.
Czy to jest normalna procedura że płaci się 2 abonamenty?????
Przenosiłem już nie raz numer telefonu i nigdy się z tym nie spotkałem.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Andrzej_1974,
W przesyłce, którą odebrałeś od kuriera, nie było karty SIM? Karta powinna znajdować się w środku kartonu w wewnętrznym jego zagięciu. Jeśli nie został spisany protokół przy kurierze, należy złożyć reklamację w tej sprawie również.Andrzej_1974 pisze:ie otrzymałem żadnej karty sim i nikt mnie nie informował że będę płacił abonament przed przeniesieniem numeru, poza tym nie mogę korzystać z żadnych usług bez karty, nie mam nawet dostępu do swojego konta.
Przenosząc numer z abonamentu lub oferty MIX do Plush ABO na czas oznaczony, w ramach promocji otrzymujesz 3 miesiące abonamentu gratis.Andrzej_1974 pisze:Czy to jest normalna procedura że płaci się 2 abonamenty?????
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ