Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 52
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 27 sty 2017, o 01:56
Re: Plush Abonament
Ten drugi dokument do wglądu czy kopia do przekazania kurierowi?
Co z drugim pytaniem?
Co z drugim pytaniem?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
grego,
kurierowi okazujesz tylko dowód osobisty. Decyzję w sprawie przesłania dodatkowego dokumentu, który zaznaczysz przy składaniu zamówienia podejmuje Dział Aktywacji przy jego weryfikacji.
kurierowi okazujesz tylko dowód osobisty. Decyzję w sprawie przesłania dodatkowego dokumentu, który zaznaczysz przy składaniu zamówienia podejmuje Dział Aktywacji przy jego weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Moment: przy składaniu zamówienia podaję jako drugi dokument przykładowo rachunek za telewizję satelitarną. Kurier go nie chce, a Dział Aktywacji zdecyduje (kiedy dokładnie: po wpłynięciu zamówienia czy po wpłynięciu dokumentów od kuriera) czy chce go widzieć czy nie. Załóżmy że chce go widzieć, jak więc mam go dostarczyć? Ponownie kurier?Basia_Plus pisze:grego,
kurierowi okazujesz tylko dowód osobisty. Decyzję w sprawie przesłania dodatkowego dokumentu, który zaznaczysz przy składaniu zamówienia podejmuje Dział Aktywacji przy jego weryfikacji.
Ponawiam: co z odpowiedzią na drugie pytanie?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
grego,
przy składaniu zamówienia zaznaczasz wspomniany dokument. Następnie zamówienie jest weryfikowane poprzez Dział Aktywacji. Jeżeli wspomniany dział poprosi o ten dokument, to wówczas należy go przesłać. Po pozytywnej weryfikacji, umowa jest wysyłana do Ciebie poprzez firmę kurierską.
przy składaniu zamówienia zaznaczasz wspomniany dokument. Następnie zamówienie jest weryfikowane poprzez Dział Aktywacji. Jeżeli wspomniany dział poprosi o ten dokument, to wówczas należy go przesłać. Po pozytywnej weryfikacji, umowa jest wysyłana do Ciebie poprzez firmę kurierską.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Ok.
Co z drugim pytaniem?
Co z drugim pytaniem?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
grego,
na termin przeniesienia numeru wpływ ma między innymi data złożenia zamówienia, doręczenia przesyłki przez kuriera, czy data aktywacji numeru tymczasowego. Ostateczną datę wydania numeru wyznacza zawsze operator dawca.grego pisze:Przy okazji druga sprawa, wspomniany "specjalista" nie był w stanie jej wyjaśnić: czy jest możliwe, podczas składania zamówienia, wybranie konkretnej daty przeniesienia numeru z Play karta do Plush ABO? Przykład: składam zamówienie na stronie Plush 1 sierpnia tego roku, ale chcę by numer został przeniesiony 18 sierpnia tego roku?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Witam chciałbym przenieść 3 numery z Orange abonament i jeszcze jeden na kartę z A2mobile do plusha.
Przy podpisaniu umowy na 24 miesiące otrzymujemy 3 prawie darmowe miesiące.
Na pewno nie jest darmowy internet w UE nie wiem jak rozmowy bo skończyłem czytać regulamin przy internecie.
Jest to chyba najlepsza oferta w tej chwili na rynku gdyby nie haczyki
1. roaming w bezpłatnych miesiącach
2. opłata za nr tymczasowy większości niepotrzebny
Chyba że jest na to jakiś patent-obejście ?
Przy podpisaniu umowy na 24 miesiące otrzymujemy 3 prawie darmowe miesiące.
Na pewno nie jest darmowy internet w UE nie wiem jak rozmowy bo skończyłem czytać regulamin przy internecie.
Jest to chyba najlepsza oferta w tej chwili na rynku gdyby nie haczyki
1. roaming w bezpłatnych miesiącach
2. opłata za nr tymczasowy większości niepotrzebny
Chyba że jest na to jakiś patent-obejście ?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Witaj jarekmo,
Taki rabat przysługuje tylko przy przeniesieniu numeru z abonamentu lub usługi mix do oferty na 24 miesiące.jarekmo pisze:Przy podpisaniu umowy na 24 miesiące otrzymujemy 3 prawie darmowe miesiące.
Gdybyś zdecydował się na umowę w Plush ABO z abonamentem 25 zł na czas oznaczony (zamówienie możesz złożyć tutaj), wówczas na terenie Unii Europejskiej i krajów stowarzyszonych będzie Ci przysługiwał Limit Roamingowy DATA w wysokości 2,5 GB. Informacje o innych opłatach roamingowych znajdziesz na stronie: http://www.plus.pl/uslugi/roaming#AbonamentOplaty.jarekmo pisze:Na pewno nie jest darmowy internet w UE nie wiem jak rozmowy bo skończyłem czytać regulamin przy internecie.
Limitu Roamingowego DATA nie otrzymują Abonenci korzystający z promocji, której aktywnym benefitem jest 100% rabatu na abonament.jarekmo pisze:1. roaming w bezpłatnych miesiącach
Jeśli chciałbyś uniknąć numeru tymczasowego, to o takim rozwiązaniu pisaliśmy tutaj.jarekmo pisze:2. opłata za nr tymczasowy większości niepotrzebny
Chyba że jest na to jakiś patent-obejście ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Ile zapłacę za 1 GB internetu w UE jak będę aktywnym benefitem jest 100% rabatu na abonament i po przekroczeniu 2,5 GB ?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
jarekmo,
Opłata będzie zgodna z cennikiem taryfy, czyli 0,19 zł/1 MB.jarekmo pisze:Ile zapłacę za 1 GB internetu w UE jak będę aktywnym benefitem jest 100% rabatu na abonament
Po wyczerpaniu Limitu Roamingowego DATA, będzie obowiązywać stawka 23,95 zł/1 GB. Informacje o dodatkowych opłatach znajdziesz tutaj: https://www.plus.pl/uslugi/roaming#AbonamentOplaty.jarekmo pisze: i po przekroczeniu 2,5 GB ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Witam,
obecnie mam Plus Abonament (bez zobowiązania). Jak przejść na ofertę Plush Abo?
Niestety na stronie opcja "przenieś numer do innej sieci" nie działa, bo podawany numer wykrywa jako numer w Plusie.
Trzeba robić "cyrki" z wypowiedzeniem umowy czy można jakoś prościej?
obecnie mam Plus Abonament (bez zobowiązania). Jak przejść na ofertę Plush Abo?
Niestety na stronie opcja "przenieś numer do innej sieci" nie działa, bo podawany numer wykrywa jako numer w Plusie.
Trzeba robić "cyrki" z wypowiedzeniem umowy czy można jakoś prościej?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Witaj szewol ,
W tym celu należy złożyć rezygnację, by przejść do oferty na kartę, a następnie dokonać konwersji numeru do oferty Plush ABO. Pisaliśmy już o tym sposobie tutaj.szewol pisze:becnie mam Plus Abonament (bez zobowiązania). Jak przejść na ofertę Plush Abo?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Dziękuję za informację.
Myślałem, że to mniej skomplikowane w XXI wieku. Ale okazuje się, że łatwej przejść do innego operatora, niż do innej oferty u tego samego
Myślałem, że to mniej skomplikowane w XXI wieku. Ale okazuje się, że łatwej przejść do innego operatora, niż do innej oferty u tego samego
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Plush Abonament
Złóż wypowiedzenie poźniej poproś o kontakt z DUK lub od razu poproś o kontakt z DUK i sprawdz czy tak nie przeniosą cię do PLUSH bo mnie tak przenieśli z nową umową (choć nie wiedziałem że do plusha lecz moja ciekawość i dopytywania to odsłoniły )... Może uda się szybciej
Re: Plush Abonament
Witam.
Proszę o informację bo szlak mnie zaraz trafi...
Zainteresowała mnie oferta PLUSHa i stwierdziłem że przeniosę swój numer. Tak też zrobiłem. Na stronie lusha wypełniłem formularz itp. Skontaktował się kurier dokumenty podpisane itd. Chodzi o Plush ABO 25zł. Wszystko miało miejsce 17.08.19
Niestety przez pomyłkę zaznaczyłem, że moja stara oferta to oferta na kartę a nie abonament- co było błędem. Był to abonament. Operator Plus się odezwał (dostał odpowiedź odmowną od NJU- starego operatora) - zmieniliśmy ten zapis przez linię tel. Nowe papiery i teraz niby poszło. Razem z dokumentami była karta SIM Plusa.
Niedługo później dostałem sms od Plusa że "...stary operator się zgodził, przeniesienie nastapi [o zgrozo] 31.10.19!!!!.."
Niestety 19.09.19 dostałem "Zieloną fakturę" opiewającą na 30,64zł - trochę mnie to zdziwiło Bo przecież nie miało być kosztów przeniesienia, numer jest nie aktywny a ja nie korzystałem z nowej sieci.
Na fakturze okres rozliczeniowy podany jest od 17.08.19- do 16.09.19 (za co? za nie aktywny numer??) Płatne do 2.10.19
Akurat tą fakturę już zapłaciłem 28.09.19
Poniżej na "zielonej fakturze" podana jest również propozycja cenowa 24,91zł za okres 17.09.19 - 16.10.19 Ponownie pytam się za co jak sms mówi że numer będzie aktywny DOPIERO 31.10.19!!!!!!
Zaraz przyjdzie druga zielona faktura za okres 17.09-16.10 - i też będą chcieli żebym zapłacił.
Później będzie kolejna- od 17.10-do końca miesiąca (a nadal numer nie będzie aktywny)
....a mój numer ma zacząć działać dopiero 31.10.19!!!!
Za co ja w takim razie płacę???
Wypełniając formularz nie zamawiałem żadnych dodatkowych numerów bo zależy mi na moim.
Pisałem do bok- to Ci odpowiadają mówiąc w skrócie " tak ma być".
Proszę o info na jakiej podstawie tak się dzieje i gdzie pisać reklamację??
W tym momencie muszę płacić staremu operatorowi i nowemu z usług którego nie korzystam (karta sim leży -ponoć aktywna)
Pozdrawiam i czekam na informację
Proszę o informację bo szlak mnie zaraz trafi...
Zainteresowała mnie oferta PLUSHa i stwierdziłem że przeniosę swój numer. Tak też zrobiłem. Na stronie lusha wypełniłem formularz itp. Skontaktował się kurier dokumenty podpisane itd. Chodzi o Plush ABO 25zł. Wszystko miało miejsce 17.08.19
Niestety przez pomyłkę zaznaczyłem, że moja stara oferta to oferta na kartę a nie abonament- co było błędem. Był to abonament. Operator Plus się odezwał (dostał odpowiedź odmowną od NJU- starego operatora) - zmieniliśmy ten zapis przez linię tel. Nowe papiery i teraz niby poszło. Razem z dokumentami była karta SIM Plusa.
Niedługo później dostałem sms od Plusa że "...stary operator się zgodził, przeniesienie nastapi [o zgrozo] 31.10.19!!!!.."
Niestety 19.09.19 dostałem "Zieloną fakturę" opiewającą na 30,64zł - trochę mnie to zdziwiło Bo przecież nie miało być kosztów przeniesienia, numer jest nie aktywny a ja nie korzystałem z nowej sieci.
Na fakturze okres rozliczeniowy podany jest od 17.08.19- do 16.09.19 (za co? za nie aktywny numer??) Płatne do 2.10.19
Akurat tą fakturę już zapłaciłem 28.09.19
Poniżej na "zielonej fakturze" podana jest również propozycja cenowa 24,91zł za okres 17.09.19 - 16.10.19 Ponownie pytam się za co jak sms mówi że numer będzie aktywny DOPIERO 31.10.19!!!!!!
Zaraz przyjdzie druga zielona faktura za okres 17.09-16.10 - i też będą chcieli żebym zapłacił.
Później będzie kolejna- od 17.10-do końca miesiąca (a nadal numer nie będzie aktywny)
....a mój numer ma zacząć działać dopiero 31.10.19!!!!
Za co ja w takim razie płacę???
Wypełniając formularz nie zamawiałem żadnych dodatkowych numerów bo zależy mi na moim.
Pisałem do bok- to Ci odpowiadają mówiąc w skrócie " tak ma być".
Proszę o info na jakiej podstawie tak się dzieje i gdzie pisać reklamację??
W tym momencie muszę płacić staremu operatorowi i nowemu z usług którego nie korzystam (karta sim leży -ponoć aktywna)
Pozdrawiam i czekam na informację