aby otrzymywać jedną fakturę za wszystkie numery należy dokonać konsolidacji kont. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... nsolidacja.Ron pisze:co ma zrobić aby wszystkie umowy były skonsolidowane ?? i jeden numer konta ?
Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj Ron,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PLUSH ABO cesja na firmę
Witam,
Posiadam PLUSH ABO w umowie na 24 miesiące jako osoba prywatna.
Prowadzę działalność gospodarczą i chciałbym "przepisać" umowę z osoby prywatnej na firmę.
Na infolinii 601-101-200 dowiedziałem się, że nie ma problemu- wystarczy udać się do salonu i zrobić cesję, warunki umowy pozostaną bez zmian.
Niestety w salonie dowiedziałem się, że w przypadku PLUSH ABO nie ma takiej możliwości.
Z uwagi na to, że otrzymałem sprzeczne informacje proszę o pomoc jak przepisać numer na firmę,
Z góry dziękuję za wszelką pomoc :)
Posiadam PLUSH ABO w umowie na 24 miesiące jako osoba prywatna.
Prowadzę działalność gospodarczą i chciałbym "przepisać" umowę z osoby prywatnej na firmę.
Na infolinii 601-101-200 dowiedziałem się, że nie ma problemu- wystarczy udać się do salonu i zrobić cesję, warunki umowy pozostaną bez zmian.
Niestety w salonie dowiedziałem się, że w przypadku PLUSH ABO nie ma takiej możliwości.
Z uwagi na to, że otrzymałem sprzeczne informacje proszę o pomoc jak przepisać numer na firmę,
Z góry dziękuję za wszelką pomoc :)
Ostatnio zmieniony 28 maja 2019, o 10:03 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3132
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Witaj lokis3,
W powyższym przypadku, jeśli właściciel numeru pozostaje bez zmian (w odróżnieniu do cesji), można dokonać takiej zmiany w dowolnym punkcie Plusa. Szczegóły znajdziesz tutaj.lokis3 pisze:Prowadzę działalność gospodarczą i chciałbym "przepisać" umowę z osoby prywatnej na firmę.
Na infolinii 601-101-200 dowiedziałem się, że nie ma problemu- wystarczy udać się do salonu i zrobić cesję, warunki umowy pozostaną bez zmian.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Witam, jestem zainteresowany konwersją dwóch numerów z plus na kartę na Plush Abo, chciałbym tylko dowiedzieć się czy w ofercie Plush Abo istnieje możliwość dokupienia usługi Serwis Wyświetlacza w Aplikacji? Na tą chwilę posiadam również dwa numery abonamentowe w Plusie w których korzystam z tej usługi. Telefony które chciałbym ubezpieczyć zostały zakupione na wolnym rynku. W regulaminie usługi Serwis Wyświetlacza w Aplikacji nie znalazłem zapisów o Plush Abo - stąd moje pytanie. Pozdrawiam.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3132
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Witaj lionel3,
W powyższej ofercie będziesz mógł korzystać z aplikacji Serwis Wyświetlacza. Usługa dostępna jest dla Klientów, posiadających dowolny smartfon zakupiony na terytorium Polski z systemem Android 6.0 lub wyżej albo iOS 10.3 i wyżej. Bezpłatną aplikację Serwis Wyświetlacza możesz pobrać ze sklepu Google Play lub App Store. Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie: https://naprawaplus.pl/sw_aplikacjalionel3 pisze:chciałbym tylko dowiedzieć się czy w ofercie Plush Abo istnieje możliwość dokupienia usługi Serwis Wyświetlacza w Aplikacji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Witajcie! W kwietniu skończyły mi się umowy lojalnościowe na dwa numery, przechodząc na czas nieokreślony. Od początku miałem pakiet 15 GB, informowano mnie wtedy, że po dwóch latach pakiet się powiększy zgodnie z zasadą premiowania stażu w sieci. Dwa lata minęły w kwietniu, pakiet nie powiększył się i mam nadal 15 GB. Logika wskazuje, że powinien się powiększyć, ale nie potrafię znaleźć odniesienia do mojego przypadku w regulaminie, czyli żadnego kodu, żadnej komendy sms.
Druga kwestia to nowe, atrakcyjniejsze taryfy zawierające dodatkowe 10 GB na You Tube. Są one dostępne również w umowie na czas nieokreślony. Jak mam na taką ulepszoną, współczesna taryfę Plush Abo przejść ? Najprościej pewnie podpisać kolejną umowę, ale odpowiada mi bardziej bieżąca, na czas nieokreślony. Z góry dziękuję za odpowiedź.
Druga kwestia to nowe, atrakcyjniejsze taryfy zawierające dodatkowe 10 GB na You Tube. Są one dostępne również w umowie na czas nieokreślony. Jak mam na taką ulepszoną, współczesna taryfę Plush Abo przejść ? Najprościej pewnie podpisać kolejną umowę, ale odpowiada mi bardziej bieżąca, na czas nieokreślony. Z góry dziękuję za odpowiedź.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3132
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Witaj Alexander,
Jeśli chciałabyś również poznać propozycję oferty naszego DUK, prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: spacjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę wówczas do konsultanta prośbę o kontakt.
Usługa Stażowe (zwiększenie wielkości Pakietu Internetowego w zależności od długości stażu Abonenta) w ofercie Plush ABO na czas oznaczony nie jest dostępna.Alexander pisze: Od początku miałem pakiet 15 GB, informowano mnie wtedy, że po dwóch latach pakiet się powiększy zgodnie z zasadą premiowania stażu w sieci.
Jeżeli zależy Ci na Pakiecie Video exstra - 10GB na na przesyłanie i odbieranie danych w ramach serwisu YouTube, możesz przedłużyć obecną umowę, wybierając ponownie ofertę Plush ABO z kontraktem na 24 miesiące.Marta_Plus pisze: Jak mam na taką ulepszoną, współczesna taryfę Plush Abo przejść ?
Jeśli chciałabyś również poznać propozycję oferty naszego DUK, prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: spacjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę wówczas do konsultanta prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Dzień dobry :)
Mam aktualnie w Plush ABO umowę z telefonem (pozostało 5 miesięcy umowy i 5 miesięcy rat za telefon). Czy przedłużając umowę i dobierając nowy telefon będę musiał jeszcze spłacać pozostałe raty za telefon?
Mam aktualnie w Plush ABO umowę z telefonem (pozostało 5 miesięcy umowy i 5 miesięcy rat za telefon). Czy przedłużając umowę i dobierając nowy telefon będę musiał jeszcze spłacać pozostałe raty za telefon?
Re: Plush Abonament
Oczywiście
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj szyzag123,
zgodnie z tym, co napisał habish.
zgodnie z tym, co napisał habish.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Czy do oferty Plush Internet można dobrać urządzenie z kategorii Outlet? Strona niby pozwala na wybór takiego zestawu, ale po kliknięciu na Outlet pojawia się kręcące kółeczko, i na tym koniec. W abonamencie głosowym nie ma takiego problemu. Sprawdzane na różnych przeglądarkach, komputerach i łączach.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3132
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
zif,
Nie. Kategoria Outlet skierowana jest dla ofert głosowych. Prośbę o poprawienie ustawień na stronie przekazałam już dalej.zif pisze:Czy do oferty Plush Internet można dobrać urządzenie z kategorii Outlet?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Witam wszystkich forumowiczów,
Chciałbym przestrzec przed używaniem trybu WAKACJE od abonamentu w Plushu!
Włączyłem to na drugi miesiąc używania, ale dokładnie nie wiedziałem o okresie rozliczeniowym i spóźniłem się z wyłączeniem modemu (chyba o 2 dni).
Przez te dwa dni naliczyło mi opłatę 1200zł!!!!
Napisałem reklamację, została odrzucona. W Plusie twierdzą że wszystko jest zgodne z regulaminem.
Podczas WAKACJI opłaty są naliczane standardowo z cennikiem 0,12zł / 100kb!!!
'Wakacje' to naciąganie klientów!
Ostrzegam przed złodziejskimi regulaminami w Plushu!
Czy ktoś miał podobny przypadek?
Jak z tego wyjść? 1200zł to to ja miałem wydać w 3 lata a nie 3 dni WAKACJI.
Czy nie ma limitu rachunku? np znalazałem w umowie zapis limit kredytowy 244zł, co to oznacza?
Proszę o pomoc.
Chciałbym przestrzec przed używaniem trybu WAKACJE od abonamentu w Plushu!
Włączyłem to na drugi miesiąc używania, ale dokładnie nie wiedziałem o okresie rozliczeniowym i spóźniłem się z wyłączeniem modemu (chyba o 2 dni).
Przez te dwa dni naliczyło mi opłatę 1200zł!!!!
Napisałem reklamację, została odrzucona. W Plusie twierdzą że wszystko jest zgodne z regulaminem.
Podczas WAKACJI opłaty są naliczane standardowo z cennikiem 0,12zł / 100kb!!!
'Wakacje' to naciąganie klientów!
Ostrzegam przed złodziejskimi regulaminami w Plushu!
Czy ktoś miał podobny przypadek?
Jak z tego wyjść? 1200zł to to ja miałem wydać w 3 lata a nie 3 dni WAKACJI.
Czy nie ma limitu rachunku? np znalazałem w umowie zapis limit kredytowy 244zł, co to oznacza?
Proszę o pomoc.
Re: Plush Abonament
Niestety, Wakacje to takie łażenie po polu minowym i trzeba wiedzieć, co się robi. W SMS-ie potwierdzającym przyjęcie zlecenia aktywacji Wakacji od nowego okresu rozliczeniowego jest informacja, że usługi są rozliczane według stawek standardowych. Trzeba wiedzieć, kiedy zaczyna się okres rozliczeniowy, pilnować tych minimum 48 godzin wyprzedzenia, a po uruchomieniu usługi najlepiej schować kartę SIM do sejfu.
Z tego co piszesz, to regulaminowo Plus jest na wygranej pozycji, i prawnie niewiele wskórasz - pozostaje prosić o anulowanie faktury w drodze wyjątku, ewentualnie w sądzie podnieść zarzut niezgodności z zasadami współżycia społecznego - przy czym w obu przypadkach nie występujesz z pozycji siły, a liczysz na wyrozumiałość osoby rozpatrującej reklamację bądź sędziego, a ewentualne pozytywne rozpatrzenie/wygraną potraktować jako uśmiech losu.
W historii moich wypowiedzi znajdziesz opowieść, jak udało mi się doprowadzić do anulowania "wakacyjnej" faktury na 1000 zł, ale ja miałem mocny punkt zaczepienia - Wakacje nie zostały włączone w najbliższym okresie rozliczeniowym po SMS-ie (wysłanym nieco ponad 50 godzin przed nowym okresem), a w kolejnym, w którym wcale Wakacji nie chciałem.
Na koniec apel do Plusa za pośrednictwem naszych Specjalistów - może zmienić jakoś ten nieszczęsny sposób rozliczania? Ideałem byłoby, gdyby Wakacje były domyślnie, a pierwsze użycie transmisji danych w danym okresie rozliczeniowym powodowałoby naliczenie abonamentu i aktywację przypisanego pakietu danych. Albo ustawienie jakiegoś progu opłat cennikowych (niekoniecznie trzy- lub czterocyfrowego), po którym transmisja byłaby odcinana do chwili potwierdzenia przez klienta, że wie co robi?
Z tego co piszesz, to regulaminowo Plus jest na wygranej pozycji, i prawnie niewiele wskórasz - pozostaje prosić o anulowanie faktury w drodze wyjątku, ewentualnie w sądzie podnieść zarzut niezgodności z zasadami współżycia społecznego - przy czym w obu przypadkach nie występujesz z pozycji siły, a liczysz na wyrozumiałość osoby rozpatrującej reklamację bądź sędziego, a ewentualne pozytywne rozpatrzenie/wygraną potraktować jako uśmiech losu.
W historii moich wypowiedzi znajdziesz opowieść, jak udało mi się doprowadzić do anulowania "wakacyjnej" faktury na 1000 zł, ale ja miałem mocny punkt zaczepienia - Wakacje nie zostały włączone w najbliższym okresie rozliczeniowym po SMS-ie (wysłanym nieco ponad 50 godzin przed nowym okresem), a w kolejnym, w którym wcale Wakacji nie chciałem.
Na koniec apel do Plusa za pośrednictwem naszych Specjalistów - może zmienić jakoś ten nieszczęsny sposób rozliczania? Ideałem byłoby, gdyby Wakacje były domyślnie, a pierwsze użycie transmisji danych w danym okresie rozliczeniowym powodowałoby naliczenie abonamentu i aktywację przypisanego pakietu danych. Albo ustawienie jakiegoś progu opłat cennikowych (niekoniecznie trzy- lub czterocyfrowego), po którym transmisja byłaby odcinana do chwili potwierdzenia przez klienta, że wie co robi?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3132
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Witaj sergiej1,
Zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych paragraf 1, punkt 11.
Przykro mi z powodu zaistniałych okoliczności, ale możesz jeszcze kontynuować sprawę za pomocą formularza (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, które umożliwiają weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj mi potem numer zgłoszenia, wówczas postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.sergiej1 pisze:Napisałem reklamację, została odrzucona. W Plusie twierdzą że wszystko jest zgodne z regulaminem.
sergiej1 pisze:np znalazałem w umowie zapis limit kredytowy 244zł, co to oznacza?
Zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych paragraf 1, punkt 11.
zif,"Limit kredytowy – określona w Umowie, w szczególności w regulaminie promocji kwota, której przekroczenie przez Abonenta w danym Okresie rozliczeniowym będzie uprawniało POLKOMTEL do podjęcia działań wskazanych w Regulaminie".
Niestety takich mocy sprawczych nie mamy, ale oczywiście przekazałam Twoją sugestię dalej.zif pisze:Na koniec apel do Plusa za pośrednictwem naszych Specjalistów - może zmienić jakoś ten nieszczęsny sposób rozliczania?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ