Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Ron,
Ron pisze:co ma zrobić aby wszystkie umowy były skonsolidowane ?? i jeden numer konta ?
aby otrzymywać jedną fakturę za wszystkie numery należy dokonać konsolidacji kont. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... nsolidacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lokis3
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 7 kwie 2015, o 00:23

PLUSH ABO cesja na firmę

Post autor: lokis3 »

Witam,
Posiadam PLUSH ABO w umowie na 24 miesiące jako osoba prywatna.
Prowadzę działalność gospodarczą i chciałbym "przepisać" umowę z osoby prywatnej na firmę.
Na infolinii 601-101-200 dowiedziałem się, że nie ma problemu- wystarczy udać się do salonu i zrobić cesję, warunki umowy pozostaną bez zmian.
Niestety w salonie dowiedziałem się, że w przypadku PLUSH ABO nie ma takiej możliwości.
Z uwagi na to, że otrzymałem sprzeczne informacje proszę o pomoc jak przepisać numer na firmę,
Z góry dziękuję za wszelką pomoc :)
Ostatnio zmieniony 28 maja 2019, o 10:03 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Witaj lokis3,
lokis3 pisze:Prowadzę działalność gospodarczą i chciałbym "przepisać" umowę z osoby prywatnej na firmę.
Na infolinii 601-101-200 dowiedziałem się, że nie ma problemu- wystarczy udać się do salonu i zrobić cesję, warunki umowy pozostaną bez zmian.
W powyższym przypadku, jeśli właściciel numeru pozostaje bez zmian (w odróżnieniu do cesji), można dokonać takiej zmiany w dowolnym punkcie Plusa. Szczegóły znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lionel3
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 29 maja 2019, o 11:03

Re: Plush Abonament

Post autor: lionel3 »

Witam, jestem zainteresowany konwersją dwóch numerów z plus na kartę na Plush Abo, chciałbym tylko dowiedzieć się czy w ofercie Plush Abo istnieje możliwość dokupienia usługi Serwis Wyświetlacza w Aplikacji? Na tą chwilę posiadam również dwa numery abonamentowe w Plusie w których korzystam z tej usługi. Telefony które chciałbym ubezpieczyć zostały zakupione na wolnym rynku. W regulaminie usługi Serwis Wyświetlacza w Aplikacji nie znalazłem zapisów o Plush Abo - stąd moje pytanie. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Witaj lionel3,
lionel3 pisze:chciałbym tylko dowiedzieć się czy w ofercie Plush Abo istnieje możliwość dokupienia usługi Serwis Wyświetlacza w Aplikacji?
W powyższej ofercie będziesz mógł korzystać z aplikacji Serwis Wyświetlacza. Usługa dostępna jest dla Klientów, posiadających dowolny smartfon zakupiony na terytorium Polski z systemem Android 6.0 lub wyżej albo iOS 10.3 i wyżej. Bezpłatną aplikację Serwis Wyświetlacza możesz pobrać ze sklepu Google Play lub App Store. Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie: https://naprawaplus.pl/sw_aplikacja
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Alexander
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 30 lis 2017, o 04:28

Re: Plush Abonament

Post autor: Alexander »

Witajcie! W kwietniu skończyły mi się umowy lojalnościowe na dwa numery, przechodząc na czas nieokreślony. Od początku miałem pakiet 15 GB, informowano mnie wtedy, że po dwóch latach pakiet się powiększy zgodnie z zasadą premiowania stażu w sieci. Dwa lata minęły w kwietniu, pakiet nie powiększył się i mam nadal 15 GB. Logika wskazuje, że powinien się powiększyć, ale nie potrafię znaleźć odniesienia do mojego przypadku w regulaminie, czyli żadnego kodu, żadnej komendy sms.

Druga kwestia to nowe, atrakcyjniejsze taryfy zawierające dodatkowe 10 GB na You Tube. Są one dostępne również w umowie na czas nieokreślony. Jak mam na taką ulepszoną, współczesna taryfę Plush Abo przejść ? Najprościej pewnie podpisać kolejną umowę, ale odpowiada mi bardziej bieżąca, na czas nieokreślony. Z góry dziękuję za odpowiedź.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Alexander,
Alexander pisze: Od początku miałem pakiet 15 GB, informowano mnie wtedy, że po dwóch latach pakiet się powiększy zgodnie z zasadą premiowania stażu w sieci.
Usługa Stażowe (zwiększenie wielkości Pakietu Internetowego w zależności od długości stażu Abonenta) w ofercie Plush ABO na czas oznaczony nie jest dostępna.
Marta_Plus pisze: Jak mam na taką ulepszoną, współczesna taryfę Plush Abo przejść ?
Jeżeli zależy Ci na Pakiecie Video exstra - 10GB na na przesyłanie i odbieranie danych w ramach serwisu YouTube, możesz przedłużyć obecną umowę, wybierając ponownie ofertę Plush ABO z kontraktem na 24 miesiące.

Jeśli chciałabyś również poznać propozycję oferty naszego DUK, prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: spacjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę wówczas do konsultanta prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szyzag123
PlusManiak
Posty: 140
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 20:22

Re: Plush Abonament

Post autor: szyzag123 »

Dzień dobry :)

Mam aktualnie w Plush ABO umowę z telefonem (pozostało 5 miesięcy umowy i 5 miesięcy rat za telefon). Czy przedłużając umowę i dobierając nowy telefon będę musiał jeszcze spłacać pozostałe raty za telefon?
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Plush Abonament

Post autor: habish »

Oczywiście
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Witaj szyzag123,

zgodnie z tym, co napisał habish.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Plush Abonament

Post autor: zif »

Czy do oferty Plush Internet można dobrać urządzenie z kategorii Outlet? Strona niby pozwala na wybór takiego zestawu, ale po kliknięciu na Outlet pojawia się kręcące kółeczko, i na tym koniec. W abonamencie głosowym nie ma takiego problemu. Sprawdzane na różnych przeglądarkach, komputerach i łączach.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

zif,
zif pisze:Czy do oferty Plush Internet można dobrać urządzenie z kategorii Outlet?
Nie. Kategoria Outlet skierowana jest dla ofert głosowych. Prośbę o poprawienie ustawień na stronie przekazałam już dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sergiej1
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 10 cze 2019, o 17:29

Re: Plush Abonament

Post autor: sergiej1 »

Witam wszystkich forumowiczów,
Chciałbym przestrzec przed używaniem trybu WAKACJE od abonamentu w Plushu!
Włączyłem to na drugi miesiąc używania, ale dokładnie nie wiedziałem o okresie rozliczeniowym i spóźniłem się z wyłączeniem modemu (chyba o 2 dni).
Przez te dwa dni naliczyło mi opłatę 1200zł!!!!
Napisałem reklamację, została odrzucona. W Plusie twierdzą że wszystko jest zgodne z regulaminem.
Podczas WAKACJI opłaty są naliczane standardowo z cennikiem 0,12zł / 100kb!!!
'Wakacje' to naciąganie klientów!
Ostrzegam przed złodziejskimi regulaminami w Plushu!

Czy ktoś miał podobny przypadek?
Jak z tego wyjść? 1200zł to to ja miałem wydać w 3 lata a nie 3 dni WAKACJI.
Czy nie ma limitu rachunku? np znalazałem w umowie zapis limit kredytowy 244zł, co to oznacza?

Proszę o pomoc.
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Plush Abonament

Post autor: zif »

Niestety, Wakacje to takie łażenie po polu minowym i trzeba wiedzieć, co się robi. W SMS-ie potwierdzającym przyjęcie zlecenia aktywacji Wakacji od nowego okresu rozliczeniowego jest informacja, że usługi są rozliczane według stawek standardowych. Trzeba wiedzieć, kiedy zaczyna się okres rozliczeniowy, pilnować tych minimum 48 godzin wyprzedzenia, a po uruchomieniu usługi najlepiej schować kartę SIM do sejfu.

Z tego co piszesz, to regulaminowo Plus jest na wygranej pozycji, i prawnie niewiele wskórasz - pozostaje prosić o anulowanie faktury w drodze wyjątku, ewentualnie w sądzie podnieść zarzut niezgodności z zasadami współżycia społecznego - przy czym w obu przypadkach nie występujesz z pozycji siły, a liczysz na wyrozumiałość osoby rozpatrującej reklamację bądź sędziego, a ewentualne pozytywne rozpatrzenie/wygraną potraktować jako uśmiech losu.

W historii moich wypowiedzi znajdziesz opowieść, jak udało mi się doprowadzić do anulowania "wakacyjnej" faktury na 1000 zł, ale ja miałem mocny punkt zaczepienia - Wakacje nie zostały włączone w najbliższym okresie rozliczeniowym po SMS-ie (wysłanym nieco ponad 50 godzin przed nowym okresem), a w kolejnym, w którym wcale Wakacji nie chciałem.

Na koniec apel do Plusa za pośrednictwem naszych Specjalistów - może zmienić jakoś ten nieszczęsny sposób rozliczania? Ideałem byłoby, gdyby Wakacje były domyślnie, a pierwsze użycie transmisji danych w danym okresie rozliczeniowym powodowałoby naliczenie abonamentu i aktywację przypisanego pakietu danych. Albo ustawienie jakiegoś progu opłat cennikowych (niekoniecznie trzy- lub czterocyfrowego), po którym transmisja byłaby odcinana do chwili potwierdzenia przez klienta, że wie co robi?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Witaj sergiej1,
sergiej1 pisze:Napisałem reklamację, została odrzucona. W Plusie twierdzą że wszystko jest zgodne z regulaminem.
Przykro mi z powodu zaistniałych okoliczności, ale możesz jeszcze kontynuować sprawę za pomocą formularza (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, które umożliwiają weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj mi potem numer zgłoszenia, wówczas postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
sergiej1 pisze:np znalazałem w umowie zapis limit kredytowy 244zł, co to oznacza?

Zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych paragraf 1, punkt 11.
"Limit kredytowy – określona w Umowie, w szczególności w regulaminie promocji kwota, której przekroczenie przez Abonenta w danym Okresie rozliczeniowym będzie uprawniało POLKOMTEL do podjęcia działań wskazanych w Regulaminie".
zif,
zif pisze:Na koniec apel do Plusa za pośrednictwem naszych Specjalistów - może zmienić jakoś ten nieszczęsny sposób rozliczania?
;-) Niestety takich mocy sprawczych nie mamy, ale oczywiście przekazałam Twoją sugestię dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ