Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

jonjon,

przykro mi bardzo, ale stanowisko w poruszonej kwestii zajął już Departament Reklamacji.

Ipo,

dziękuję za informację i przepraszam za czas oczekiwania na włączenie usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jonjon
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 29 wrz 2017, o 11:55

Re: Plush Abonament

Post autor: jonjon »

Marta_Plus pisze:jonjon,

przykro mi bardzo, ale stanowisko w poruszonej kwestii zajął już Departament Reklamacji.
Przy trzech numerach wpisałem 3 kody - za każdym razem miałem że kod poprawny itp. Państwa sklep tego nie odnotował i już? Dyspozycję włączenia numeru przed upływem 14 dni też wasz system zmienił z NIE na TAK i też luzik z waszej strony - a tą informację mam od waszego pracownika, bo sam nawet nie wpadłem że można tak robić w konia klientów.

Fajną macie jakość obsługi klienta.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

jonjon,

poprosiłam Departament Reklamacji o ponowne zweryfikowanie Twojej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Lukasz85
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 27 sty 2018, o 13:58

Re: Plush Abonament

Post autor: Lukasz85 »

Witam,
Jestem w trakcie przenoszenia numeru do PLUS w ramach PLUSH ABO. Numer ma być przeniesiony w marcu.
Wygląda na to że jestem kolejnym klientem który naciął się na problem z numerem tymczasowym. Okazuje się że opłaty naliczane są jeszcze przed przeniesieniem numeru. W efekcie przez prawie trzy miesiące miałbym utrzymywać dwa abonamenty tzn. ten u obecnego operatora oraz abonament w PLUS - przecież to kuriozalne, do czego ma mi być ten numer tymczasowy skoro nadal korzystam z usług dotychczasowego operatora? W żadnej innej sieci nie spotkałem się z czymś takim.
Co najważniejsze i chyba najgorsze w tym całym zamieszaniu że w trakcie rozmowy z konsultantem nie byłem informowany o tego rodzaju opłatach.
Złożyłem reklamację odnośnie powyższego, numer: 15967097
Miałbym prośbę o wyjaśnienie sprawy możliwie szybko, gdyż chciałbym mieć ten niemiły incydent za sobą i móc korzystać z usług PLUS w spokoju bez dalszych perturbacji.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Plush Abonament

Post autor: habish »

Włącz usługę "Wakacje" na tym numerze.

Szczegóły:
Obrazek
Lukasz85
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 27 sty 2018, o 13:58

Re: Plush Abonament

Post autor: Lukasz85 »

Dzięki patryk7588, ale niestety to nic nie zmieni bo kolejny okres rozliczeniowy w moim przypadku już się rozpoczął.

Swoją drogą tego rodzaju zlecenie może być przydatne w trakcie normalnego świadczenia usługi czyli po przeniesieniu numeru i ja tak to rozumiem. Uważam że nie powinno to służyć do kombinowania w celu doraźnej próby naprawiania nieporozumień z operatorem w trakcie okresu przejściowego.
misiek125
Prawie PlusManiak
Posty: 47
Rejestracja: 30 lis 2014, o 23:48

Re: Plush Abonament

Post autor: misiek125 »

Witam, zastanawiam się nad zmianą obecnie posiadanej oferty, mam kilka pytań scalających informacje dot. Plusha ABO L (za 25 zł):

1. Prośba o wyjaśnienie RLAH:
a) jestem np. we Francji i dzwonię do Polski - połączenia/sms/mms bezpłatne?
b) jestem np. we Francji i dzwonię na komórki/stacjonarne we Francji - za połączenia/sms/mms płacę?
c) jestem np. we Francji i dzwonię na komórki/stacjonarne np. w Niemczech - za połączenia/sms/mms płacę?

2. Abonament w Plush ABO w duecie wynosi 20 zł. Czy ilość internetu w roamingu wynosi 2GB, czy 20 zł podane jest w zaokrągleniu, a w rzeczywistosci jest to 19,99 zł i wówczas wpadamy w niższy przedział pakietu internetowego?

3. Posiadając abonament w Plus najpierw muszę przejść do Plusa na kartę, potem do Plusha na kartę i dopiero na Plush ABO?

4. W którym momecie dokonać zamówienia nowej umowy, żeby okres rozliczeniowy posiadać jak mam do tej pory, tj. od 05. dnia miesiąca do. 04. dnia miesiąca kolejnego?

5. Czy w Plush ABO istnieje możliwość włączenia - jak w zwykłym abonamecie Plusa - komunikatu słyszalnego dla dzwoniącego do mnie: "Numer aktualnie jest zajęty. Aby uzyskać połączenie pozostań na linii...". Ja słyszę sygnał dźwiękowy, że ktoś do mnie próbuje się dodzwonić? Cz usługa ta jest bezpłatna jak w abonamencie Plus?

6. Czy transmisja danych z ipla zużywa transfer?

7. W związku z różnymi informacjami w sieci na temat priorytetów Plus vs. Plush (czy to ABO czy na kartę), proszę o informację czy korzystając z Plush ABO nie będę widział żadnej różnicy w prędkościach transmisji danych lub jakości połączeń względem obecnie użytkowanej oferty w Plusie? Plush to nie MVNO?

Dziękuję i pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Lukasz85,


przeniesienie numeru z innej sieci realizowane jest z numerem tymczasowym w przypadku oferty Plush ABO.
Lukasz85 pisze:Złożyłem reklamację odnośnie powyższego, numer: 15967097
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.

Witaj misiek125,

zgodnie z zasadą "Roam like at home", połączenia/SMS-y/MMS-y w UE i krajach stowarzyszonych w roamingu działają jak w kraju. Jeśli zatem będziesz miał no-limit na połączenia, SMS-y i MMS-y, to wówczas opłaty za te usługi w UE nie będą pobierane.
misiek125 pisze: Czy ilość internetu w roamingu wynosi 2GB,
Tak.
misiek125 pisze:Posiadając abonament w Plus najpierw muszę przejść do Plusa na kartę, potem do Plusha na kartę i dopiero na Plush ABO?
Po złożeniu rezygnacji numer przejdzie do oferty na kartę i będziesz mógł dokonać konwersji numeru do Plush ABO.
misiek125 pisze: W którym momecie dokonać zamówienia nowej umowy, żeby okres rozliczeniowy posiadać jak mam do tej pory, tj. od 05. dnia miesiąca do. 04. dnia miesiąca kolejnego?
Numer zostanie przydzielony do najbliższego okresu rozliczeniowego następującego po złożeniu zamówienia. Jeśli złożysz zamówienie pod koniec miesiąca, to jest szansa, że otrzymasz taki cykl bilingowy.
misiek125 pisze:Czy w Plush ABO istnieje możliwość włączenia - jak w zwykłym abonamecie Plusa - komunikatu słyszalnego dla dzwoniącego do mnie:
Usługa jest dostępna bezpłatnie w tej ofercie.
misiek125 pisze: Czy transmisja danych z ipla zużywa transfer?
W ramach promocji do 31.12.2018 r. transmisja nie jest limitowana. Warunkiem korzystania z bezpłatnej transmisji jest ustawienie APN Plus.
misiek125 pisze:proszę o informację czy korzystając z Plush ABO nie będę widział żadnej różnicy w prędkościach transmisji danych lub jakości połączeń względem obecnie użytkowanej oferty w Plusie?
Operator umożliwia równy dostęp do sieci niezależnie od posiadanej oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ipo
PlusManiak
Posty: 138
Rejestracja: 30 cze 2013, o 01:04

Re: Plush Abonament

Post autor: Ipo »

Problemów ciąg dalszy. Zamówiłem sobie abonament w Plushu po przejściu na kartę. W czwartek zadzwoniła pani chyba z firmy kurierskiej i oznajmiła, że pojawi się kurier u mnie w piątek między 10, a 12. Poinformowałem, że w tym czasie jestem w pracy i będę dopiero ok 14:30 dostępny. Pani nie przekazała. Ok 10 dzwoni kurier, że będzie u mnie za chwilę. Poinformowałem, że w tej chwili nie ma mnie w domu i będę po tej 14. Kurier stwierdził abym zadzwonił po pracy to ustalimy czy da radę jeszcze tego samego dnia wpaść. Zadzwoniłem, potem on oddzwonił i stwierdził że już dzisiaj nie da rady i że zostawimy to na poniedziałek. Jest poniedziałek, a telefonu ani żadnej informacji nie ma. Oczywiście kuriera też. I co teraz? Znając życie umowa wróci sobie do Polkomtela z informacją, że odbiorcy nie zastano. Ręce mi już opadają. Co teraz mam zrobić?
sepe
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 24 kwie 2017, o 19:14

Re: Plush Abonament

Post autor: sepe »

W polowie miesiaca posiadania abonamentu L bez zobowiazan,przenioslem numer bez 30 dniowego wypowiedzenia do innej sieci. Przed przeniesieniem wyslalem sms WAKACJE ... dzis dostalem fakture tradycyjna poczta z bilingiem i karą za przeniesienie bez wypowiedzenia 34,99. Dotychczas faktury otrzymywalem na email. Plush z premedytacja skasowal mnie jak za zboze. Powodem przeniesienia byl fatalnie dzialajacy internet na samsungu s7 . Pisze to tak dla ostrzezenia innych.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Plush Abonament

Post autor: habish »

I przed czym ich ostrzegasz?
Wakacje możesz wziąć od płacenia abonamentu a nie od warunków pod którymi się podpisałeś. :roll:
Skoro w umowie masz jeden okres rozliczeniowy wypowiedzenia, to z czym masz problem?
Ostatnia faktura po przeniesieniu / dezaktywacji numeru zawsze wysyłana jest pocztą.
Wyder90
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 15 sty 2018, o 13:46

Re: Plush Abonament

Post autor: Wyder90 »

Witam, otrzymałem 2 faktury za 2 numery przeniesione do Plush Abo L - mam aktywowaną usługę "zielona faktura" oraz z faktury wynika, iż rabat dla duetu został naliczony, lecz za każdy z numerów dostałem fakturę o wysokości 24,84 zł.
- umowę na numery podpisałem 18.01.2018r
- numery zostały przeniesione na abonament 19.01.2018r
- faktury za dwa numery otrzymałem 26.01.2018r

Podstawowe informacje dotyczące wystawionej faktury:

Kwota wystawionej faktury: 24,84 zł
Numer faktury: xxxxxxxxxxxxxx
Data wystawienia faktury: 26.01.2018
Data płatności: 09.02.2018
Numer konta bankowego: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Suma Razem (brutto): 24,84 zł

Czyli za korzystanie z numerów od 19.01 do 26.01 muszę zapłacić po 24,84 ? dlaczego taka kwota za tak krótki okres czasu? jakaś opłata aktywacyjna? proszę o wyjaśnienie

pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Ipo,

podaj proszę numer tego zamówienia.

sepe,

zarówno w przypadku umów zawartych na czas oznaczony jak i nieoznaczony obowiązuje 30 - dniowy okres wypowiedzenia liczony od pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego.
Zgodnie z tym co napisał Patryk 7588, ostatnia faktura przychodzi w formie pisemnej i jest wysyłana pocztą.

Witaj Wyder90,

w przypadku pierwszej faktury opłata za abonament jest naliczana proporcjonalnie od momentu rozpoczęcia świadczenia usług do końca okresu rozliczeniowego oraz abonament za kolejny miesiąc (z góry).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ipo
PlusManiak
Posty: 138
Rejestracja: 30 cze 2013, o 01:04

Re: Plush Abonament

Post autor: Ipo »

Oto ten numer 201801244490023. Dzwoniłem dziś do kuriera który miał być w piątek. Powiedział, że przesyłkę przekazał koledze i jest zaskoczony, że nikt wczoraj się nie odezwał.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Ipo,

dziękuję za numer zgłoszenia.
Wysłałam do pracowników sklepu internetowego interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ