Strona 80 z 88

Re: Plush Abonament

PostNapisane: 7 lip 2018, o 09:58
przez jaro44
Ron napisał(a):
jaro44 napisał(a):Dziś czyli po 10 dniach przyszła faktura na 29,99 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jeśli jest to pierwsza faktura, to proponuję sprawdzić za jakie okresy została naliczona ponieważ, może być większa:

- abonament naliczony od dnia aktywacji do zakończenia okresu rozliczeniowego,
- abonament w pełnej kwocie, naliczony z góry za następny miesiąc, w którym dopiero skorzystasz z usług

Umiesz czytać?
Wyraźnie napisałem, że miało być pierwsze 3 miesiące gratis, a już po 10 dniach przyszła faktura!!!!!!!!!!!
Naiwnie liczyłem po niemiłych przejściach kilka lat temu, że coś się w polkomtelu zmieniło, ale dalej naciągają i oszukują.
Właśnie poszło pismo z wypowiedzeniem umów zawartych na odległość podpisanych 26.06.2018r, więc na szczęście zdążyłem się wycofać z tego bagna.

Edit:
Kod: Zaznacz cały
Data wystawienia faktury 06.07.2018
Za okres od 05.06.2018 do 04.07.2018
Należność płatna do 20.07.2018

dobre!!! zwłaszcza, ze umowy podpisywałem 26.06.2018r!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: Plush Abonament

PostNapisane: 7 lip 2018, o 09:59
przez Ron
Umowę podpisałeś na 24 miesiące z przeniesieniem numeru z oferty abonamentowej czy z oferty na kartę do PLUSH Abo 24 ??

Re: Plush Abonament

PostNapisane: 7 lip 2018, o 10:02
przez jaro44
jakbyś uważnie czytał to byś wiedział, że przenosiłem z abo t-mobile

Re: Plush Abonament

PostNapisane: 9 lip 2018, o 09:32
przez Ewa_Plus
jaro44,
- rozumiem, że umowy były podpisane w ofercie bez telefonu?
Te 29,99 zł masz wpisane w pozycji "abonament"?

Re: Plush Abonament

PostNapisane: 9 lip 2018, o 10:25
przez jaro44
tak, przenoszone były tylko 4 karty sim z t-mobile oferta umowy na 24 m-ce bez telefonu.
"PLUSH ABO L+ z e-fakt 29.06.2018 do 04.07.2018 4,06 4,99
PLUSH ABO L+ z e-fakt 05.07.2018 do 04.08.2018 20,32 24,99"

Nie dość, że miiało być 20 pln za każdy numer (jest 25 pln!!!) to jeszcze do tego gdzie te gwarantowane 3 miesiące gratis!!!
Całą rozmowę z konsultantką p. Zaworską mam nagraną.
A oświedczenie odstąpienia od umów zawartych na odległość już wysłałem, aby sie wyrobić w ustawowym terminie.

Re: Plush Abonament

PostNapisane: 9 lip 2018, o 11:02
przez Ewa_Plus
jaro44,
- najlepiej więc byłoby złożyć reklamację. Możesz ją wysłać mailowo na adres: bok@plus.pl opisując całą sprawę i podając swoje dane (imię i nazwisko, PESEL oraz nr telefonów, których dotyczy). Jeśli podałbyś nam tutaj nr sprawy (będzie w formacie #12345) to przyśpieszymy jej wyjaśnienie.

Re: Plush Abonament

PostNapisane: 9 lip 2018, o 11:34
przez jaro44
Wysłałem oświadczenie odstąpienia od umów, bo szkoda mojego czasu i zdrowia.
Z doświadczenia z cyfrowym polsatem i plusem w ofercie smartdom wiem jak te zgłoszenia przebiegały.
Mam tylko nadzieję, że mi teraz wyprostują sprawy z powrotem numerów do t-mobile.

Re: Plush Abonament

PostNapisane: 10 lip 2018, o 21:45
przez jaro44
No i niestety w dniu dzisiejszym, moja karta w t-mobile została zdezaktywowana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Co za debile w tym Polkomtelu pracują???
Odstąpienie od umowy wysłałem 07.07.2018r, a do 10.07.2018 t-mobile nie dostało żadnego info o powrocie numeru!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kod: Zaznacz cały
W dniu 9 lipca 2018 12:41 użytkownik IBOK Plus <bok@plus.pl> napisał:

    Szanowny Panie,

    dziękuję za przesłaną wiadomość.

    Informuję, że Oświadczenie woli dotyczące odstąpienia od Umowy/Aneksu do Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych dla numerów telefonu xxxxxxxxx, xxxxxxxxx, xxxxxxxxx, xxxxxxxxx z dnia 07.07.2018 r. przekazałam do odpowiedniego działu naszej sieci.

    Z poważaniem
    xxxxx xxxxxxxx

numery i nazwisko pracownika wykasowałem ;-)

Re: Plush Abonament

PostNapisane: 11 lip 2018, o 09:20
przez Marta_Plus
jaro44,

podaj mi proszę numer zagadnienia, jaki widnieje w temacie tej wiadomości, którą zacytowałeś.

Re: Plush Abonament

PostNapisane: 11 lip 2018, o 20:45
przez zibiaz1
Witam.
W zeszłym miesiącu złożyłem zlecenie przeniesienia 2 nr. z Premium Mobile Do Plush Abo L (pytałem już w tej sprawie na tym forum). Po przeniesieniu miałem mieć najpierw nr-y zastępcze na czas wypowiedzenia umowy u poprzedniego operatora i miałem wysłać sms-y o treści WAKACJE aby nie płacić za te nikomu nie potrzebne nr-y zastępcze. Jednak tak nie zrobiłem ponieważ nowe karty sim były nie aktywne przez kilka dni aż nagle patrzę rano że telefon nie działa SIEĆ NIE DOSTĘPNA. Zaskoczyło mnie to bardzo bo to jeszcze za wcześnie no ale myślę dobrze to spróbuję nową kartę sim i tu niespodzianka :O telefon działa i nie ma żadnego nr zastępczego tak samo na drugim telefonie z drugą kartą. Myślę sobie OK w końcu prawdopodobnie jak się nie mylę ten sam właściciel sieci to poszło bezboleśnie ale jednak tak nie jest było by za pięknie. Szwindel jednak musi być mimo że Konsultant Krzysztof Rudecki mnie zapewniał i wyraźnie objaśniał jak to będzie przebiegać proces przeniesienia a przypomnę że byłem dociekliwy i to bardzo ponieważ zostałem wydymany przenosząc się wcześniej do PM. Po około tygodniu przyszedł 2 emaile z zieloną fakturą na kwotę 25.83 na jeden nr. Razem 51,66 za kilka dni a przypomnę że miało być po 20zł za nr /m-c. Przeniesienie z sieci do sieci miało być bezpłatne a rachunek miał być wspólny dla obydwóch nr.
Proszę mi wyjaśnić za co ja mam płacić?

Re: Plush Abonament

PostNapisane: 12 lip 2018, o 09:01
przez Beezy
Witam.
Jestem zainteresowany przeniesieniem numeru do oferty Plush abonament na czas nieokreślony za 25 zł, lecz mam dwa pytania.
- jak wyglądały sprawa z roamingiem w UE? Kilka razy w roku wylatuje za granicę i najbardziej zależało by mi na internecie, jednak podczas szukania informacji trafiałem na sprzeczne informacje
- czy z kurierem przyjeżdżającym z umową idzie się dogadać w kwestii godziny, gdyż do wieczora jestem poza domem?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.

Re: Plush Abonament

PostNapisane: 12 lip 2018, o 10:09
przez jaro44
Marta_Plus napisał(a):jaro44,

podaj mi proszę numer zagadnienia, jaki widnieje w temacie tej wiadomości, którą zacytowałeś.


Kod: Zaznacz cały
#155039

Re: Plush Abonament

PostNapisane: 12 lip 2018, o 10:12
przez jaro44
Beezy napisał(a):Witam.
Jestem zainteresowany przeniesieniem numeru do oferty Plush abonament na czas nieokreślony za 25 zł, lecz mam dwa pytania.
- jak wyglądały sprawa z roamingiem w UE? Kilka razy w roku wylatuje za granicę i najbardziej zależało by mi na internecie, jednak podczas szukania informacji trafiałem na sprzeczne informacje
- czy z kurierem przyjeżdżającym z umową idzie się dogadać w kwestii godziny, gdyż do wieczora jestem poza domem?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.

- co do pierwszego pytania to zdecydowanie odradzam Polkomtel, jeśli szanujesz czas, pieniądze i zdrowie
- drugie pytanie odpowiedź brzmi nie (mają podpisaną umowę z TNT), jedyne co Ci kurier może zaproponować to zmianę adresu dostawy, np. do pracy

Re: Plush Abonament

PostNapisane: 12 lip 2018, o 10:52
przez Marta_Plus
Witaj zibiaz1,
zibiaz1 napisał(a):Po około tygodniu przyszedł 2 emaile z zieloną fakturą na kwotę 25.83 na jeden nr. Razem 51,66 za kilka dni a przypomnę że miało być po 20zł za nr /m-c
Weryfikowałeś naliczone opłaty np. w pozycji Abonament na swoim rachunku? W przypadku pierwszej faktury, poza abonamentem z góry za nowy okres rozliczeniowy, doliczona jest też proporcjonalna wartość abonamentu od dnia aktywacji do końca pierwszego cyklu.

Witaj Beezy,

wartość pakietu roamingowego DATA jest uzależniona od wysokości uiszczanego abonamentu i będzie wynosić 2 GB, zgodnie z tym regulaminem: http://www.plushbezlimitu.pl/documents/ ... dcf828cc88
Jeśli nie aktywujesz dodatkowych pakietów, to po wykorzystaniu jednostek z pakietu DATA, pobierana będzie opłata dodatkowa w wysokości 0,03 zł za 1 MB.
Beezy napisał(a):- czy z kurierem przyjeżdżającym z umową idzie się dogadać w kwestii godziny, gdyż do wieczora jestem poza domem?
jeśli już przesyłka jest w rękach kuriera, to w miarę możliwości logistycznych firmy kurierskiej, jak najbardziej jest to możliwe. Możesz również zgłosić przeadresowanie przesyłki, kontaktując się ze sklepem internetowym. Pozdrawiam.

jaro44,

dziękuję za numer zagadnienia - już zainterweniowałam w Twojej sprawie. Przepraszam za napotkane niedogodności.

Re: Plush Abonament

PostNapisane: 12 lip 2018, o 11:51
przez zibiaz1
Na fakturach jest tylko kwota, data wystawienia, do kiedy płatność oraz nr konta na które wpłacić pieniążki.
Czy nie powinno to być na 1 wspólnej fakturze i jakoś rozpisane co za co ?
Numer konta klienta: 21508824