Próba przeniesienia numeru do Plusha ABO to obecnie jakaś porażka.
16 lipca rano złożyłam zamówienie przez stronę internetową. Tego samego dnia po południu dostałam mail, że moje zamówienie "zostało przekazane firmie kurierskiej". Skoro zostało przekazane, to sądziłam, że następnego dnia, maks dwa dni później będzie u mnie.
Ale następnego dnia dzwoni konsultant i informuje mnie, że z powodu opóźnień w firmie kurierskiej, kurier będzie u mnie 30 lipca.
Napisałam zatem do sklepu z pytaniem, czy mogę w takim razie wycofać zgodę na rozpoczęcie świadczenia usług przed 14 dniami, bo w takiej sytuacji nie interesuje mnie natychmiastowa aktywacja, która wypadnie na początku okresu rozliczeniowego u obecnego operatora.
Dostałam następującą odpowiedź:
Zamówienie jest gotowe do wysłania, mogę przyjąć dyspozycję do ponownej realizacji z zmianą zgody.
Zapytałam jeszcze, czy jeśli poproszę o zmianę zamówienia, to termin dostarczenia dokumentów 30 lipca nie ulegnie zmianie. Odpisał mi inny konsultant, że "termin doręczenia będzie przybliżony do 30.07.2018 r."
Ok, odpisuję w takim razie, żeby zgoda została zmieniona tak, by Polkomtel rozpoczął świadczenie usług następnego dnia po upływie 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy.
I co? Dostaję następującą odpowiedź:
Chciałbym poinformować, iż nie ma możliwości edytowania zgód zaznaczonych w momencie składania zamówienia przez stronę. Aktywacja usługi nastąpi do 7 dni od momentu podpisania umowy. Ewentualnie można anulować zamówienie i złożyć je na nowo uwzględniając zmiany.
Przecież po to w pierwszym mailu pytałam, czy w ogóle jest to możliwe i dostałam twierdzącą odpowiedź - która okazała się nieprawdziwa...
W związku z tą sytuacją anulowałam zamówienie. Żeby było śmieszniej, dowiedziałam się wtedy, że:
Dodatkowo dodam, iż istnieje możliwość zmiany ale tylko w drugą stronę tzn. po otrzymaniu usługi z trybu 14 dniowego możemy dokonać zmiany na tryb 7 dniowy niestety w drugą stronę takiej możliwości nie ma.
Rozumiem, że nie ma takiej możliwości, bo w jedną stronę jest na korzyść Polkomtelu, a w drugą już nie?
W swojej naiwności postanowiłam zadzwonić jeszcze na infolinię i zapytać, czy przez salon Relay czy inny punkt partnerski przeniesienie numeru odbędzie się szybciej, czy może również uczestniczy w tym firma kurierska TNT, która ma teraz takie opóźnienia. Konsultant obrażonym tonem powiedział mi, że on "przecież nie pracuje w punkcie handlowym", więc skąd ma wiedzieć, jak to się odbywa... No proszę, ludzie... Polkomtel nie wie, jak przebiega proces zmiany numeru za pośrednictwem punktów handlowych, z którymi ma podpisaną umowę? Żeby to jeszcze była mało pomocna odpowiedź, ale z jakimś milszym albo chociaż neutralnym nastawieniem. Ale takie aroganckie i nieprzyjemne podejście do klienta zniechęca do dalszych kontaktów z tą siecią i nie wiem, czy nadal mam ochotę przenosić tu numer. Pomijam już kwestię poinformowania konsultantów, którzy udzielają nieprawdziwych informacji.