Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Miki983
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 20 kwie 2017, o 21:23

Re: Plush Abonament

Post autor: Miki983 »

Witam,
Mam dwa numery w Plushu ponad dwa lata. Pytanie dlaczego nie mam jeszcze 20 GB internetu tylko 16 GB.
Umowę mam na czas nieokreślony, także powinno już wskoczyć 20 giga.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Miki983,

wyślij proszę zgłoszenie poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza numerem telefonu, podaj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Konsultant mający wgląd do konta zweryfikuje opisaną sytuację. Podaj nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Miki983
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 20 kwie 2017, o 21:23

Re: Plush Abonament

Post autor: Miki983 »

Basia_Plus pisze:Witaj Miki983,

wyślij proszę zgłoszenie poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza numerem telefonu, podaj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Konsultant mający wgląd do konta zweryfikuje opisaną sytuację. Podaj nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Ok wysłałem zgloszenie tak jak Pani napisała. Nr zgłoszenia #868484

Dziękuję za pomoc.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Miki983,

dziękuję - poprosiłam już o przyśpieszenie weryfikacji Twojego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Miki983
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 20 kwie 2017, o 21:23

Re: Plush Abonament

Post autor: Miki983 »

Marta_Plus pisze:Miki983,

dziękuję - poprosiłam już o przyśpieszenie weryfikacji Twojego zgłoszenia.
Dziękuję Pani Marto!
Jak zwykle szybko i sprawnie. Sprawa już załatwiona - od północy będę miał 20 GB na obydwu numerach.

Jeszcze raz dzięki.
Pozdrawiam Miki983
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Miki983,
Miki983 pisze:Jak zwykle szybko i sprawnie. Sprawa już załatwiona - od północy będę miał 20 GB na obydwu numerach.
Bardzo się cieszę z tego faktu. :-> Pozdrawiam serdecznie. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Lial
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 12 lip 2019, o 13:18

Plush Abo - aktywacja karty SIM

Post autor: Lial »

Witam serdecznie.

Zamówiłem ofertę plush abo i dziś dotarł do mnie kurier.
W związku z tym, że karta ma zostać aktywowana najwcześniej w następny dzień roboczy tj. Poniedziałek, jest możliwość żeby w jakiś sposób aktywować ją dziś np. Przychodząc do salonu ze swoją kopią umowy?

Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedź :-)
Ostatnio zmieniony 12 lip 2019, o 14:33 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Lial,
Lial pisze:W związku z tym, że karta ma zostać aktywowana najwcześniej w następny dzień roboczy tj. Poniedziałek, jest możliwość żeby w jakiś sposób aktywować ją dziś np. Przychodząc do salonu ze swoją kopią umowy?
Pracownik punktu Plusa nie pomoże w tej sytuacji. Aktywacja karty SIM nastąpi po powrocie do nas podpisanych dokumentów, najwcześniej w terminie 4 dni roboczych od dnia dostarczenia przesyłki (o ile wyrażona była zgoda na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 14 dni od dnia zawarcia umowy). Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Lial
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 12 lip 2019, o 13:18

Re: Plush Abonament

Post autor: Lial »

Muszę przyznać, że nie jestem miło zaskoczony.
I nie chodzi tutaj bynajmniej o konieczność czekania, a o brak spójności w kwestii przekazywania informacji.
W paczce od kuriera znajdował się plik dokumentów, pośród których już na pierwszej stronie figurowała informacja, że karta z reguły jest aktywowana następnego dnia roboczego po odebraniu przesyłki, a maksymalny czas oczekiwania to 7 dni roboczych.
Tutaj za to jestem informowany o konieczności oczekiwania minimum 4 dni? Słabo :-(
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Lial,
Lial pisze:W paczce od kuriera znajdował się plik dokumentów, pośród których już na pierwszej stronie figurowała informacja, że karta z reguły jest aktywowana następnego dnia roboczego po odebraniu przesyłki, a maksymalny czas oczekiwania to 7 dni roboczych.
Przepraszam - może oczywiście zdarzyć się sytuacja, że aktywacja nastąpi wcześniej, tak jak napisałeś. Mam nadzieję, że już niebawem będziesz mógł korzystać z naszych usług.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grego
PlusManiak
Posty: 52
Rejestracja: 27 sty 2017, o 01:56

Re: Plush Abonament

Post autor: grego »

Witam
Jakie dokumenty weryfikuje kurier podczas dostarczenia dokumentów do podpisu? Tzn co jeszcze oprócz dowodu osobistego?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Witaj grego,

czy chodzi o zamówienie złożone przez sklep internetowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grego
PlusManiak
Posty: 52
Rejestracja: 27 sty 2017, o 01:56

Re: Plush Abonament

Post autor: grego »

Tak, mam zamiar przenieść numer do Plush ABO 25. Czat na ich (Plush) stronie twierdzi, że ma to być rachunek za prąd.

Przy okazji druga sprawa, wspomniany "specjalista" nie był w stanie jej wyjaśnić: czy jest możliwe, podczas składania zamówienia, wybranie konkretnej daty przeniesienia numeru z Play karta do Plush ABO? Przykład: składam zamówienie na stronie Plush 1 sierpnia tego roku, ale chcę by numer został przeniesiony 18 sierpnia tego roku?
teo_85
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 19 lip 2019, o 10:03

Re: Plush Abonament

Post autor: teo_85 »

Dzień dobry

Uprzejmie proszę o wsparcie w rozwiązaniu ticketu #888178.


W dniu 10.07 złożyłem wniosek o przeniesienie dwóch numerów zarejestrowanych na mnie w innej sieci do Polkomtel, oba numery do taryfy Plush Abo L (umowa na czas nieokreślony + zielona faktura). Numery mają zostać przeniesione od 22.07.

Dzisiaj otrzymałem pierwsze faktury - obie te faktury są jednak na kwotę 25 zł - rabat za "Duet w Plush ABO" nie został naliczony.

W związku z powyższym proszę o:

1. Połączenie obu numerów w Państwa systemach informatycznych.
2. Unifikację okresów rozliczeniowych (jeśli są różne)
3. Wskazanie jednego nr. konta bankowego do wpłat
4. Wystawienie faktury korygującej z naliczonym rabatem za "Duet w Plush ABO".

Dziękuję.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plush Abonament

Post autor: Ewa_Plus »

grego ,
- niekoniecznie musi to być rachunek za prąd. Na tej stronie masz wymienione dokumenty, których można użyć.

Witaj teo_85,
- rozumiem, że obie umowy były zawarte na ten sam PESEL/NIP?
Wysalałam interwencję z prośba o przyśpieszenie weryfikacji podanego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ