Strona 106 z 136

Re: Plush Abonament

: 8 lip 2019, o 19:27
autor: Miki983
Witam,
Mam dwa numery w Plushu ponad dwa lata. Pytanie dlaczego nie mam jeszcze 20 GB internetu tylko 16 GB.
Umowę mam na czas nieokreślony, także powinno już wskoczyć 20 giga.

Re: Plush Abonament

: 9 lip 2019, o 10:09
autor: Basia_Plus
Witaj Miki983,

wyślij proszę zgłoszenie poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza numerem telefonu, podaj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Konsultant mający wgląd do konta zweryfikuje opisaną sytuację. Podaj nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.

Re: Plush Abonament

: 9 lip 2019, o 14:58
autor: Miki983
Basia_Plus pisze:Witaj Miki983,

wyślij proszę zgłoszenie poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza numerem telefonu, podaj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Konsultant mający wgląd do konta zweryfikuje opisaną sytuację. Podaj nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Ok wysłałem zgloszenie tak jak Pani napisała. Nr zgłoszenia #868484

Dziękuję za pomoc.

Re: Plush Abonament

: 9 lip 2019, o 15:20
autor: Marta_Plus
Miki983,

dziękuję - poprosiłam już o przyśpieszenie weryfikacji Twojego zgłoszenia.

Re: Plush Abonament

: 9 lip 2019, o 16:05
autor: Miki983
Marta_Plus pisze:Miki983,

dziękuję - poprosiłam już o przyśpieszenie weryfikacji Twojego zgłoszenia.
Dziękuję Pani Marto!
Jak zwykle szybko i sprawnie. Sprawa już załatwiona - od północy będę miał 20 GB na obydwu numerach.

Jeszcze raz dzięki.
Pozdrawiam Miki983

Re: Plush Abonament

: 9 lip 2019, o 16:15
autor: Marta_Plus
Miki983,
Miki983 pisze:Jak zwykle szybko i sprawnie. Sprawa już załatwiona - od północy będę miał 20 GB na obydwu numerach.
Bardzo się cieszę z tego faktu. :-> Pozdrawiam serdecznie. ;-)

Plush Abo - aktywacja karty SIM

: 12 lip 2019, o 14:23
autor: Lial
Witam serdecznie.

Zamówiłem ofertę plush abo i dziś dotarł do mnie kurier.
W związku z tym, że karta ma zostać aktywowana najwcześniej w następny dzień roboczy tj. Poniedziałek, jest możliwość żeby w jakiś sposób aktywować ją dziś np. Przychodząc do salonu ze swoją kopią umowy?

Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedź :-)

Re: Plush Abonament

: 12 lip 2019, o 14:38
autor: Marta_Plus
Witaj Lial,
Lial pisze:W związku z tym, że karta ma zostać aktywowana najwcześniej w następny dzień roboczy tj. Poniedziałek, jest możliwość żeby w jakiś sposób aktywować ją dziś np. Przychodząc do salonu ze swoją kopią umowy?
Pracownik punktu Plusa nie pomoże w tej sytuacji. Aktywacja karty SIM nastąpi po powrocie do nas podpisanych dokumentów, najwcześniej w terminie 4 dni roboczych od dnia dostarczenia przesyłki (o ile wyrażona była zgoda na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 14 dni od dnia zawarcia umowy). Pozdrawiam.

Re: Plush Abonament

: 13 lip 2019, o 10:27
autor: Lial
Muszę przyznać, że nie jestem miło zaskoczony.
I nie chodzi tutaj bynajmniej o konieczność czekania, a o brak spójności w kwestii przekazywania informacji.
W paczce od kuriera znajdował się plik dokumentów, pośród których już na pierwszej stronie figurowała informacja, że karta z reguły jest aktywowana następnego dnia roboczego po odebraniu przesyłki, a maksymalny czas oczekiwania to 7 dni roboczych.
Tutaj za to jestem informowany o konieczności oczekiwania minimum 4 dni? Słabo :-(

Re: Plush Abonament

: 15 lip 2019, o 10:13
autor: Marta_Plus
Lial,
Lial pisze:W paczce od kuriera znajdował się plik dokumentów, pośród których już na pierwszej stronie figurowała informacja, że karta z reguły jest aktywowana następnego dnia roboczego po odebraniu przesyłki, a maksymalny czas oczekiwania to 7 dni roboczych.
Przepraszam - może oczywiście zdarzyć się sytuacja, że aktywacja nastąpi wcześniej, tak jak napisałeś. Mam nadzieję, że już niebawem będziesz mógł korzystać z naszych usług.

Re: Plush Abonament

: 17 lip 2019, o 20:16
autor: grego
Witam
Jakie dokumenty weryfikuje kurier podczas dostarczenia dokumentów do podpisu? Tzn co jeszcze oprócz dowodu osobistego?

Re: Plush Abonament

: 18 lip 2019, o 10:15
autor: Marta_Plus
Witaj grego,

czy chodzi o zamówienie złożone przez sklep internetowy?

Re: Plush Abonament

: 18 lip 2019, o 22:41
autor: grego
Tak, mam zamiar przenieść numer do Plush ABO 25. Czat na ich (Plush) stronie twierdzi, że ma to być rachunek za prąd.

Przy okazji druga sprawa, wspomniany "specjalista" nie był w stanie jej wyjaśnić: czy jest możliwe, podczas składania zamówienia, wybranie konkretnej daty przeniesienia numeru z Play karta do Plush ABO? Przykład: składam zamówienie na stronie Plush 1 sierpnia tego roku, ale chcę by numer został przeniesiony 18 sierpnia tego roku?

Re: Plush Abonament

: 19 lip 2019, o 10:08
autor: teo_85
Dzień dobry

Uprzejmie proszę o wsparcie w rozwiązaniu ticketu #888178.


W dniu 10.07 złożyłem wniosek o przeniesienie dwóch numerów zarejestrowanych na mnie w innej sieci do Polkomtel, oba numery do taryfy Plush Abo L (umowa na czas nieokreślony + zielona faktura). Numery mają zostać przeniesione od 22.07.

Dzisiaj otrzymałem pierwsze faktury - obie te faktury są jednak na kwotę 25 zł - rabat za "Duet w Plush ABO" nie został naliczony.

W związku z powyższym proszę o:

1. Połączenie obu numerów w Państwa systemach informatycznych.
2. Unifikację okresów rozliczeniowych (jeśli są różne)
3. Wskazanie jednego nr. konta bankowego do wpłat
4. Wystawienie faktury korygującej z naliczonym rabatem za "Duet w Plush ABO".

Dziękuję.

Re: Plush Abonament

: 19 lip 2019, o 10:57
autor: Ewa_Plus
grego ,
- niekoniecznie musi to być rachunek za prąd. Na tej stronie masz wymienione dokumenty, których można użyć.

Witaj teo_85,
- rozumiem, że obie umowy były zawarte na ten sam PESEL/NIP?
Wysalałam interwencję z prośba o przyśpieszenie weryfikacji podanego zgłoszenia.