Strona 41 z 136

Re: Plush Abonament

: 31 paź 2017, o 12:06
autor: Marta_Plus
Witaj Marcin-01_00,
Marcin-01_00 pisze: Czy i kiedy zostanie mi naliczony rabat w wysokości 4.99zł za DUET?
aby otrzymać rabat za zakup kolejnej usługi w ofercie Plush ABO należy spełnić warunki z regulaminu: https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... d4e1e36ce8. Rabaty są naliczane od momentu aktywacji drugiego/kolejnego numeru. Czy dla tego drugiego numeru karta SIM została już aktywowana?

Witaj lucky86,

termin przeniesienia numeru zależy od tego, jaki tryb przeniesienia numeru wybrałeś podczas składania zamówienia. Kiedy kończy Ci się umowa u obecnego operatora? Sprawdzałeś status przeniesienia numeru na przykład na stronie: https://www.plus.pl/sprawdz-status-mnp?

Re: Plush Abonament

: 31 paź 2017, o 12:30
autor: lucky86
Umowa skończyła się kilka lat temu:) i z miesiąca na miesiąc była z "automatu przedłużana". SMS przyszedł ale bez podanej jakiejkolwiek daty, o treści: "Twój dotychczasowy operator wyznaczył planowany termin przeniesienia numeru. Proces przeniesienia numeru trwa". Kto więc jest kompetentny do udzielenia mi odpowiedzi jaka to data i czemu to trwa już prawie miesiąc! I gdzie w umowie sprawdzę "termin przeniesienia numeru zależy od tego, jaki tryb przeniesienia numeru wybrałeś podczas składania zamówienia."?

Re: Plush Abonament

: 31 paź 2017, o 13:51
autor: Marta_Plus
lucky86,
lucky86 pisze:I gdzie w umowie sprawdzę "termin przeniesienia numeru zależy od tego, jaki tryb przeniesienia numeru wybrałeś podczas składania zamówienia."?
na umowie o świadczenie usług telekomunikacyjnych nie ma takiej informacji. SkoroTwój numer nie był już objęty kontraktem, mógł on zostać przeniesiony w trybie zgodnym z okresem wypowiedzenia umowy u dotychczasowego operatora ( zwykle ten okres liczy 30 dni ). W zaistniałej sytuacji, aby zweryfikować sprawę, proszę skontaktuj z naszym BOK: https://www.plus.pl/kontakt. Tam pracownik mając wgląd w konto numeru, sprawdzi dokładnie etap realizacji przeniesienia numeru.

Re: Plush Abonament

: 31 paź 2017, o 13:57
autor: Marcin-01_00
[quote="Marta_Plus"]Witaj Marcin-01_00,
[Czy dla tego drugiego numeru karta SIM została już aktywowana?
Druga karta jest aktywna od 25.10.br. Na pierwszy nr wystawiono Fakture bez zniżki, na drugim numerze ciagle brak F VAT

Re: Plush Abonament

: 31 paź 2017, o 14:18
autor: Marta_Plus
Marcin-01_00,

dziękuję za potwierdzenie. W zaistniałej sytuacji, za którą przepraszam, złóż proszę reklamację według opisanego tutaj sposobu. Podaj mi później numer zgłoszonej reklamacji lub numer telefonu poprzez ten formularz, tak abym mogła przyśpieszyć rozpatrzenie zgłoszenia.

Re: Plush Abonament

: 31 paź 2017, o 15:17
autor: Miki983
Witam,

Muszę przyznać, że Plus od dwóch miesięcy już (przynajmniej mi) naliczył prawidłowo rabat za DUET, za to pochwała.

Mam za to inny problem, mianowicie:

Dnia 18.10.2017 została wystawiona faktura korygująca dotycząca nie naliczenia rabatu za DUET za okres 17.07.2017 do 16.08.2017 na kwotę 4,99 zł z terminem płatności 2.11.2017. Tego samego dnia została wystawiona również faktura za bieżący okres 17.09.2017 do 16.10.2017 na kwotę 20 zł. Dzwoniłem z pytaniem przed dokonaniem płatności do biura obsługi, gdyż w Plus online widniała kwota do zapłaty 20 zł (nie odliczyło korekty) i Pan po długiej analizie dokumentów stwierdził, że jeśli termin płatności jest ten sam to mam zapłacić 15,01 zł czyli samemu uwzględnić korektę.

Teraz pytanie dlaczego w Plus online saldo konta po dokonaniu płatności jest w dalszym ciągu 4,99 zł? Czy mam gdzieś z tym dzwonić czy pisać? Do windykacji? czy reklamacji? Nie chciałbym być ścigany przez windykację

Dodam, że płatność wykonałem już 20.10.2017 czyli 2 dni po wystawieniu faktury.

Re: Plush Abonament

: 31 paź 2017, o 16:18
autor: Ewa_Plus
Witaj Miki983,
- tutaj potrzebny byłby wgląd na Twoje konto w systemie i dokładna analiza wszystkich naliczeń, korekt i płatności. Dlatego najlepiej byłoby, gdybyś napisał w tej sprawie na bok@plus.pl. Jeśli podałbyś nam tutaj potem nr zgłoszenia, moglibyśmy spróbować przyśpieszyć.

Re: Plush Abonament

: 31 paź 2017, o 19:00
autor: Miki983
@Ewa Plus

Dziękuję za zainteresowanie, zgodnie z zaleceniem napisałem do bok@plus.pl Zagadnienie: 171031-001832

Pozdrawiam, Miki983

Re: Taryfa Nowy Plush

: 2 lis 2017, o 17:06
autor: tbfvrs
Hej, u mnie nareszcie 4-te FV przyszły poprawnie (odliczony Duet) i mam nadzieję, że skończyły się moje problemy z reklamacjami w Plushu:)

Mam jednak problem natury technicznej; Jako, że nie znoszę poczty głosowej (żona również) to bardzo chciałbym ją wyłączyć tylko kody podane nie działają...
*122# (spr. statusu) - wywala mi: Problem z połączeniem lub błędny kod MMI.
*122*00# (wył.) - jw.

Proszę o podanie rozwiązania...

Re: Plush Abonament

: 2 lis 2017, o 17:19
autor: Ewa_Plus
Miki983,
- w sprawie tego zgłoszenia interweniowaliśmy rano do odpowiedniego działu. Powinieneś już mieć odpowiedź.

Witaj tbfvrs,
- na numerze abonamentowym Pocztę Głosową wyłączysz za pomocą komendy SMS: DEAKT PS wysłanej pod bezpłatny numer 2601.

Re: Plush Abonament

: 7 lis 2017, o 20:31
autor: tbfvrs
Dziękuję za odpowiedź o dezaktywacji poczty.
Proszę jeszcze o pomoc jak włączyć informowanie o tym kto dzwonił w przypadku gdy numer zajęty lub wyłączony.
Gdy poczta była aktywna takie powiadomienie przychodziło ale z tego co wiem taka usługa osobno chyba również istnieje.
Jak ją uruchomić i ile to kosztuje?

Re: Plush Abonament

: 8 lis 2017, o 01:36
autor: kiziormizior
Basia_Plus pisze:kiziormizior,

oprócz drogi internetowej, zamówienie możesz zrealizować w wybranych punktach, na przykład Relay, 1 minute oraz inmedio. Ich adresy znajdziesz tutaj: http://www.plushbezlimitu.pl/mapa-salonow#.
NIESTETY NIE MA MOZLIWOSCI migracji z karty plus na ABO w plush. Zweryfikowane bezpośrednio w inmedio oraz potwierdzone przez obslugę PLUSH na facebooku ! Pozostaje tylko strona internetowa !

Kobieta w inmedio mówiła, że może jedynie sprzedać mi starter i zrobić z niego ABO :evil: :evil: :evil: :evil:

Re: Plush Abonament

: 8 lis 2017, o 05:53
autor: habish
Migracja Plus na kartę ---> Plush Abo jest możliwa TYLKO za pomocą kuriera.

Re: Plush Abonament

: 8 lis 2017, o 11:12
autor: Marta_Plus
tbfvrs,

usługą „Kto dzwonił” możesz zarządzać samodzielnie za pomocą komend SMS-owych, które znajdziesz tutaj.

kiziormizior,

przepraszam Cię za napotkane niedogodności. :-( Udało Ci się zrealizować zamówienie?

Re: Plush Abonament

: 8 lis 2017, o 19:23
autor: Nikita_Bennet
obecnie karta jest w simplusie, oferta plus na karte czy jakoś tak.
Pytanie - czy przy przejściu na abo w plushu pozostanę z tą samą kartą sim (mam do niej sentyment) czy też zostanie mi wymieniona na nowszą.

PS: fajne te reklamy plusha bo misiek nie nie weźmie tyle hajsu co gwiazdy ekranu/sportu w play.