Teraz jest 22 wrz 2018, o 07:53

Zostaw Kontakt





Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

donia435

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 16 sty 2018, o 15:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post16 sty 2018, o 16:15

Witam.
Dzisiaj był u mnie kurier z kompletem dokumentów. Dostałam umowę i kartę sim z numerem tymczasowym. Moje pytanie brzmi. Kiedy mogę włączyć usługę WAKACJE na karcie sim z nr tymczasowym ? Dzisiaj (nr jeszcze nie jest aktywny) czy po aktywacji numeru?

Zależy mi na tym aby nie płacić za miesiąc abonamentu z którego w ogóle nie będę korzystać, dodatkowo płacąc abonament u obecnego operatora. :-?

Z góry dziękuję za odpowiedź
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3313
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Plush Abonament

Post16 sty 2018, o 16:39

Witaj donia435,

donia435 napisał(a): Kiedy mogę włączyć usługę WAKACJE na karcie sim z nr tymczasowym ? Dzisiaj (nr jeszcze nie jest aktywny) czy po aktywacji numeru?

usługę Wakacje należy włączyć po aktywacji numeru tymczasowego. SMS-a o treści WAKACJE na numer 80666 należy wysłać nie później niż 2 dni (48 godzin) przed końcem okresu rozliczeniowego. Informację na temat przydzielonego okresu rozliczeniowego uzyskasz kontaktując się po aktywacji karty SIM z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

AlfredoUssr

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 172
  • Dołączył(a): 26 paź 2015, o 23:27
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 55 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Moja taryfa: Plus

Re: Plush Abonament

Post16 sty 2018, o 16:47

Pakiet GB w ramach RLAH w Plush Abo za 25zł na czas nieokreślony to teraz 2GB?
Jak duży jest ten pakiet w duecie gdy płacimy 20zł za numer?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3313
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Plush Abonament

Post16 sty 2018, o 17:15

AlfredoUssr,

każdy numer otrzymuje po 2 GB do wykorzystania w danym okresie rozliczeniowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Ipo

PlusManiak

  • Posty: 134
  • Dołączył(a): 30 cze 2013, o 00:04
  • Podziękował : 12 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Gadasz bez limitu 29
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S4

Re: Plush Abonament

Post17 sty 2018, o 15:16

Dziwna sprawa. Złożyłem zamówienie w Plushu będąc w Plusie na karte, wchodzę teraz by sprawdzić status a tam informacja "zamówienie anulowano". Jak mam teraz sprawdzić o co chodzi i dlaczego anulowano?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3313
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Plush Abonament

Post17 sty 2018, o 15:52

Ipo,

w tej sprawie skontaktuj się proszę telefonicznie z infolinią sklepu internetowego pod numerem: 601101200 (w dni powszednie w godz.8.00 - 21.00; połączenie płatne zgodnie z taryfą dostawcy usług, z której korzystasz).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Ipo

PlusManiak

  • Posty: 134
  • Dołączył(a): 30 cze 2013, o 00:04
  • Podziękował : 12 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Gadasz bez limitu 29
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S4

Re: Plush Abonament

Post17 sty 2018, o 16:01

Właśnie to zrobiłem. Okazało się, że anulowano ponieważ wybralem niby inny kanał realizacji tego zamówienia. Jakiś totalny kosmos bo złożyłem zamówienie i cierpliwie czekam na kuriera z umową. Miła Pani odkrecila sytuację i wysłała je do ponownej realizacji. Gdybym tego nie sprawdził to tak bym sobie czekał w nieskończoność.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3313
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Plush Abonament

Post17 sty 2018, o 16:17

Ipo,

przepraszam za napotkane niedogodności.
Ipo napisał(a):wysłała je do ponownej realizacji.

Cieszę się, że udało się tę sprawę wyjaśnić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

dak860

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 22 wrz 2017, o 10:08
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post18 sty 2018, o 22:11

witam

dostalem fakture bez rabatu za duet plush abo i zlozylem reklamacje zostala uznana i uzasadnieniu napisano mi rabat zostanie uwzgledniony w kolejnej fakturze, zaplacilem fakture z wyzsza kwota rozumiejac ze przyszla faktura bedzie nizsza o rabaty za dwa miesiace.
dzisiaj dostalem korekte faktury pomniejszona o rabat za duet? a po co jak zaplacilem juz wyzsza kwote i czekam na koniec okresu rozliczeniowego i faktura na 15 zl
po co ta faktura korygujaca? (Zagadnienie: 171228-002095)
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 887
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Plush Abonament

Post19 sty 2018, o 10:39

Witaj dak860,

dak860 napisał(a):po co ta faktura korygujaca? (Zagadnienie: 171228-002095)
faktura korygująca zwraca nienaliczony w reklamowanym przez Ciebie okresie rabat. Zapewne na fakturze za bieżący okres rozliczeniowy będziesz miał uwzględnioną tę kwotę wynikającą z rabatu. Powstała nadpłata będzie doliczona do następnego rachunku.

Jeśli chcesz, aby pracownik mający wgląd na Twoje konto zweryfikował dokładniej opisaną sytuację, to prześlij wiadomość e-mail odpowiadając na podane zagadnienie. Ja później postaram się przyśpieszyć odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

roam

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 23 sty 2018, o 08:29
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post23 sty 2018, o 08:34

Szczerze nikomu nie polecam usługi plush duet od pół roku miesiąc w miesiąc walczę z zawyżonymi fakturami (rabat nie nalicza się ). Każdorazowo po wystawieniu faktury 40 minut na infolinii i wyłuszczanie tematu...

Porażka


jeżeli ktoś się jeszcze zastanawia szczerze odradzam...............


edit

no tak na forum Plus stosuję regulamin i wymaga stosowania

w rozliczeniach z klientem niestety już tak nie jest......

od 6 miesięcy nie naliczacie mi rabatu... jest to rażące naruszenie regulaminu z Waszej strony??? raczej tak...
gdybym ja nie płacił w terminie pełnej kwoty Plus nie był by wobec mnie pobłażliwy.....
Ostatnio edytowano 23 sty 2018, o 18:11 przez roam, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3313
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Plush Abonament

Post23 sty 2018, o 10:10

roam,

popraw proszę powyższy post. Zgodnie z regulaminem PlusForum.pl: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=40&t=292.
9. Postów nie piszemy w całości:
- dużymi literami
- pogrubieniem
- kursywą
- kolorową czcionką.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

cinkow

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 2 sty 2018, o 09:26
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush abo
  • Model telefonu: s6

Re: Plush Abonament

Post23 sty 2018, o 11:00

Basia_Plus napisał(a):cinkow,

cinkow napisał(a):reklamacje zgłosiłem przez plus online,

przekazałam do Działu Reklamacji prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.


Reklamacja była uznana, Pani z Działu Reklamacji poinformowała mnie, że najpierw przyjdzie faktura bieżąca, a później skorygowania - po anulowaniu usługi Wakacje.
Czy wiadomo może po jakim czasie moge spodziewać się korekty faktury?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3313
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Plush Abonament

Post23 sty 2018, o 11:21

cinkow,

faktury korygujące będą wystawione w możliwie najkrótszym terminie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

cinkow

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 2 sty 2018, o 09:26
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush abo
  • Model telefonu: s6

Re: Plush Abonament

Post23 sty 2018, o 13:17

aha, no to czekam...dziękuję za informacje.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości