Teraz jest 22 wrz 2018, o 08:21

Zostaw Kontakt





Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

jonjon

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 29 wrz 2017, o 10:55
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post23 sty 2018, o 13:43

Marta_Plus napisał(a):patryk7588,

patryk7588 napisał(a):Działa ten kod w Plushu czy nie działa?
tak - działa. ;-)


Po ponad 3 miesiącach czekania napisałem reklamację (Zagadnienie: 180110-000695) z powodu braku zniżki za kody Ja i Ty. Otrzymałem odpowiedź, że "że nie odnotowano użycia kodów otrzymanych od osoby polecającej, tym samym bonus nie został przyznany" - to są jaja z tym waszym sklepem internetowym Plush. Na samym początku przy składaniu zamówienia dałem że cała procedura przeniesienia ma się rozpocząć dopiero po 14 dniach - i tak zaznaczyłem w systemie. A w papierach wyszło że TAK - i mam potwierdzenie z bok że faktycznie system przeinaczył dyspozycje (Nr odwołania - 171003-000609), Dobra - pal licho te 2 tygodnie. No ale teraz się okazuje że 3 kody które podałem w sklepie plush nie zostały przez Wasz system odnotowane - "Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi!". Oczywiście 3 razy miałem że kod poprawny no ale żadnego potwierdzenia nie mam bo system nic takiego nie generował, a nie sądziłem że trzeba robić screen shot.
Offline
Avatar użytkownika

srix

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 23 sty 2018, o 19:50
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush Abo
  • Model telefonu: Mi5s

Re: Plush Abonament

Post23 sty 2018, o 19:57

Witam Serdecznie,

Mam pytanie odnośnie dziwnego naliczania opłat. Otóż przeniosiłem numer z Orange do Plush Abo, data przeniesienia była na wczoraj, dzisiaj pierwszy raz używałem już numeru w waszej sieci. Abonament wybrałem ten AboL ( za 25 zł/ miesiac około).
Dla sprawdzenia wszedłem w Plus online na telefonie i takie coś mi sie pokazuję, i pytanie dlaczego coś jest naliczane jako przekroczenie?

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Ron

Szalony PlusManiak

  • Posty: 486
  • Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:24
  • Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
  • Podziękował : 294 razy
    Otrzymał podziękowań: 40 razy
  • Moja taryfa: Elastyczna na Kartę
  • Model telefonu: LG K8 2017

Re: Plush Abonament

Post23 sty 2018, o 20:25

@srix, czy numer przeniesiony Twój już działa ?? Do czasu przeniesienia aktywowałeś usługę Wakacje od Abonamentu ??
Offline
Avatar użytkownika

Ipo

PlusManiak

  • Posty: 134
  • Dołączył(a): 30 cze 2013, o 00:04
  • Podziękował : 12 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Gadasz bez limitu 29
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S4

Re: Plush Abonament

Post23 sty 2018, o 20:27

Z pierwszym numerem poszło mi dość sprawnie i już numer mam w Plushu. Drugi dzisiaj przeszedł z abonamentu w Plusie na kartę ponieważ skończyła się umowa którą wypowiedziałem. Odpowiednio wcześnie wysłałem smsa o treści PRZENIES na odpowiedni numer by sobie go zarejestrować. Jednak od 6 rano nie mam dostępu do sieci. Ile trwa przechodzenie z abonamentu na kartę w jednej sieci? Dla mnie to trochę niepoważne abym był bez telefonu cały dzień. Oczywiście telefon wyłączyłem i włączyłem, kartę sim wyciagalem i to nie pomaga. Jestem odcięty od świata. Jestem bliski rezygnacji i kupna startera, może wtedy szybciej by się to zakończyło.
Offline
Avatar użytkownika

srix

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 23 sty 2018, o 19:50
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush Abo
  • Model telefonu: Mi5s

Re: Plush Abonament

Post23 sty 2018, o 22:07

Ron napisał(a):@srix, czy numer przeniesiony Twój już działa ?? Do czasu przeniesienia aktywowałeś usługę Wakacje od Abonamentu ??


Tak na numerze zastepczym aktywowałem wakacje, mój numer już działa od wczoraj.
Offline
Avatar użytkownika

Ron

Szalony PlusManiak

  • Posty: 486
  • Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:24
  • Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
  • Podziękował : 294 razy
    Otrzymał podziękowań: 40 razy
  • Moja taryfa: Elastyczna na Kartę
  • Model telefonu: LG K8 2017

Re: Plush Abonament

Post23 sty 2018, o 22:40

srix napisał(a):Tak na numerze zastepczym aktywowałem wakacje, mój numer już działa od wczoraj.

Usługa WAKACJE OD ABONAMENTU jest aktywna do końca okresu rozliczeniowego, niezależnie od zmiany numeru na właściwy w procesie przeniesienia (MNP).
Offline
Avatar użytkownika

srix

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 23 sty 2018, o 19:50
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush Abo
  • Model telefonu: Mi5s

Re: Plush Abonament

Post23 sty 2018, o 22:44

Ron napisał(a):
srix napisał(a):Tak na numerze zastepczym aktywowałem wakacje, mój numer już działa od wczoraj.

Usługa WAKACJE OD ABONAMENTU jest aktywna do końca okresu rozliczeniowego, niezależnie od zmiany numeru na właściwy w procesie przeniesienia (MNP).

Czyli do kiedy:> i dwa co teraz mam robić i czy coś zaplacę ? druga sprawa jak wakacje mogą działać, jak mogę dzwonic itp
Offline
Avatar użytkownika

Ron

Szalony PlusManiak

  • Posty: 486
  • Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:24
  • Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
  • Podziękował : 294 razy
    Otrzymał podziękowań: 40 razy
  • Moja taryfa: Elastyczna na Kartę
  • Model telefonu: LG K8 2017

Re: Plush Abonament

Post23 sty 2018, o 22:54

@srix, musisz sprawdzić jaki masz okres rozliczeniowy w umowie. Oczywiście, że możesz dzwonić, ponieważ usługa WAKACJE OD ABONAMENTU jak mówi Regulamin, powoduje zawieszenie opłaty za abonament i korzystanie z promocyjnego Planu, ale wszelkie aktywności są płatne zgodnie z Cennikiem.

REGULAMIN § 11
W Okresie rozliczeniowym, w którym aktywna jest Usługa Wakacje do Abonamentu Abonent może korzystać z Usług telekomunikacyjnych świadczonych przez Polkomtel zgodnie z Cennikiem.


Pozostaje złożyć Reklamację i może zostanie uznana, ale nie musi. :-(
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3313
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Plush Abonament

Post24 sty 2018, o 10:07

Witaj srix,

zgodnie z tym, co napisał Ron, usługa Wakacje włączana jest na jeden okres rozliczeniowy, jeśli w tym czasie nastąpi zmiana numeru, usługa jest aktywna do końca cyklu rozliczeniowego. Opłaty za usługi telekomunikacyjne w tym okresie rozliczane są zgodnie z cennikiem taryfy. Informacje, jaki posiadasz okres rozliczeniowy uzyskasz kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.

Ipo,

jak obecnie wygląda sytuacja? Numer już działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

22jurek

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 20 sie 2014, o 14:42
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post24 sty 2018, o 10:23

Witam, mam takie pytanie. Kończy mi się umowa abonamentowa. Zamierzam przejść na plus na kartę a następnie do plush abo L. Czy w razie wymiany karty sim na nową będzie pobrana opłata (25 zł) czy będzie to traktowane jako zawarcie nowej umowy i wymiana karty sim będzie bezpłatna?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3313
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Plush Abonament

Post24 sty 2018, o 11:10

Witaj 22jurek,

w przypadku konwersji numeru z karty na abonament przysługuje bezpłatna wymiana karty SIM w ciągu 90 dni od daty zawarcia umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Ipo

PlusManiak

  • Posty: 134
  • Dołączył(a): 30 cze 2013, o 00:04
  • Podziękował : 12 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Gadasz bez limitu 29
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S4

Re: Plush Abonament

Post24 sty 2018, o 14:35

@Basia_Plus numer nadal nie jest aktywny. Zmieniło się to, że widzę teraz jakbym był w sieci bo wyskakuje mi na ekranie "Plus 3G", ale przy próbie połączenia jest informacja abym numer zarejestrował. Czynilem to już dwukrotnie. Jak pisalem smsem 9 stycznia orsz dla pewności wczoraj przez konto bankowe. Niestety nadal nic.
Offline
Avatar użytkownika

jonjon

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 29 wrz 2017, o 10:55
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post24 sty 2018, o 15:21

jonjon napisał(a):
Marta_Plus napisał(a):patryk7588,

patryk7588 napisał(a):Działa ten kod w Plushu czy nie działa?
tak - działa. ;-)


Po ponad 3 miesiącach czekania napisałem reklamację (Zagadnienie: 180110-000695) z powodu braku zniżki za kody Ja i Ty. Otrzymałem odpowiedź, że "że nie odnotowano użycia kodów otrzymanych od osoby polecającej, tym samym bonus nie został przyznany" - to są jaja z tym waszym sklepem internetowym Plush. Na samym początku przy składaniu zamówienia dałem że cała procedura przeniesienia ma się rozpocząć dopiero po 14 dniach - i tak zaznaczyłem w systemie. A w papierach wyszło że TAK - i mam potwierdzenie z bok że faktycznie system przeinaczył dyspozycje (Nr odwołania - 171003-000609), Dobra - pal licho te 2 tygodnie. No ale teraz się okazuje że 3 kody które podałem w sklepie plush nie zostały przez Wasz system odnotowane - "Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi!". Oczywiście 3 razy miałem że kod poprawny no ale żadnego potwierdzenia nie mam bo system nic takiego nie generował, a nie sądziłem że trzeba robić screen shot.


Można prosić o jakiś komentarz?
Offline
Avatar użytkownika

Ipo

PlusManiak

  • Posty: 134
  • Dołączył(a): 30 cze 2013, o 00:04
  • Podziękował : 12 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Gadasz bez limitu 29
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S4

Re: Plush Abonament

Post24 sty 2018, o 16:03

Mój numer właśnie został odblokowany.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 887
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Plush Abonament

Post24 sty 2018, o 16:18

jonjon,

przykro mi bardzo, ale stanowisko w poruszonej kwestii zajął już Departament Reklamacji.

Ipo,

dziękuję za informację i przepraszam za czas oczekiwania na włączenie usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 23 gości