Strona 60 z 136

Re: Plush Abonament

: 16 lut 2018, o 12:23
autor: Plush
Basia_Plus pisze:po zrealizowaniu wszystkich doładowań należy przejść do oferty Plus na Kartę, a dopiero potem w ramach konwersji do Plush ABO.
A można od razu przejść do Plush na kartę ? i w ogóle po zrealizowaniu wszystkich doładowań w MIXie do jakiej oferty przenoszony jest numer bo przecież gdzieś musi być przypisany jeśli nadal pozostaje aktywny ?

Re: Plush Abonament

: 16 lut 2018, o 12:47
autor: Basia_Plus
Plush,

zgodnie z regulaminem Promocji "Konwersja na Abonament " http://www.plushbezlimitu.pl/documents/ ... nament.pdf po spełnieniu określonych warunków (punkt 4) możesz od razu przejść do Plush ABO lub przechodzisz do oferty na kartę taryfa JA + Na Kartę I, a następnie do Plush ABO.

Re: Plush Abonament

: 16 lut 2018, o 13:11
autor: Plush
Basia_Plus pisze:zgodnie z regulaminem Promocji "Konwersja na Abonament " http://www.plushbezlimitu.pl/documents/ ... nament.pdf po spełnieniu określonych warunków ( punkt 4) możesz od razu przejść do Plush ABO lub przechodzisz do oferty na kartę taryfa JA + Na Kartę I a następnie do Plush ABO.
Basia_Plus pisze:po zrealizowaniu wszystkich doładowań należy przejść do oferty Plus na Kartę, a dopiero potem w ramach konwersji do Plush ABO.
Czyli reasumując należy najpierw przejść z MIX Plus do oferty Plus na kartę, czy można bezpośrednio z MIXa w Plusie dokonać migracji do Plush ABO ?

Re: Plush Abonament

: 16 lut 2018, o 13:20
autor: Basia_Plus
Plush,
Plush pisze: czy można bezpośrednio z MIXa w Plusie dokonać migracji do Plush ABO ?
tak, po zrealizowaniu wszystkich zasileń konta w ofercie Plus Mix można bezpośrednio przejść do oferty Plush ABO.

Re: Plush Abonament

: 16 lut 2018, o 13:46
autor: Plush
Dziękuje za odpowiedzi i wyjaśnienie :-)

Re: Plush Abonament

: 19 lut 2018, o 18:23
autor: inka2465
Witam
Proszę o pomoc w przyspieszeniu odpowiedzi , nr zgłoszenia 180210-000763

Dziękuję

Re: Plush Abonament

: 19 lut 2018, o 18:37
autor: Basia_Plus
Witaj inka2465,

poprosiłam już o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.

Re: Plush Abonament

: 19 lut 2018, o 20:28
autor: Czesio
AAA Ratunku! Po kilku miesiącach płacenia normalnych rachunków w Plush ABO Duet, czyli 2x20zł (jak wiadomo zniżka za drugi numer), znowu przyszła faktura na 50zł, czyli nie naliczyli bonusa 5zł za każdy numer. Ludzie trzymajcie mnie bo nie wytrzymam!

Re: Plush Abonament

: 20 lut 2018, o 00:46
autor: cris_w
@ Czesio, i mnie to dopadło. Pierwsze naliczenie było bez promocji ABO Duet. Złożyłem reklamację, dodatkowo wspomagając się pomocą z tego forum i korekta faktury była załatwiona w jeden dzień. Kilka miesięcy w porządku i teraz znowu 24,99 za każdy numer zamiast 20 :( Znowu trzeba pisać zgłoszenie...

Re: Plush Abonament

: 20 lut 2018, o 11:17
autor: Marta_Plus
Czesio, cris_w,

:-( :-(
cris_w pisze:Znowu trzeba pisać zgłoszenie...
Tak - według sposobu opisanego tutaj. Podeślijcie mi potem proszę numer reklamacji przez ten formularz, a postaram się przyśpieszyć rozwiązanie.

Re: Plush Abonament

: 21 lut 2018, o 13:50
autor: Plush
Mam pytanie: Czy wraz z nowym telefonem w ofercie Plush ABO powinna być dołączona karta SIM ?
Przesyłka, która do mnie dotarła nie zawiera karty SIM, a niestety w nowym telefonie jest inny standard SIM.

P.S. dodam iż jest to opcja przeniesienia numeru na Plush ABO z telefonem

Re: Plush Abonament

: 21 lut 2018, o 14:12
autor: Basia_Plus
Plush,
Plush pisze: Czy wraz z nowym telefonem w ofercie Plush ABO powinna być dołączona karta SIM ?
karta SIM nie jest wysyłana. Wymianę karty zrealizujesz w najbliższym punkcie: http://www.plus.pl/znajdz-salon.
W przypadku konwersji numeru z karty na abonament przysługuje bezpłatna wymiana karty SIM w ciągu 90 dni od daty zawarcia umowy.

Re: Plush Abonament

: 21 lut 2018, o 14:28
autor: Plush
Dziękuje za odpowiedź :-)
Mam jeszcze pytanie: Jaki jest oficjalny czas oczekiwania na aktywację numeru w Plush ABO licząc od dnia podpisania umowy ?

Re: Plush Abonament

: 21 lut 2018, o 14:51
autor: Basia_Plus
Plush,

jeśli podczas składania zamówienia wyraziłeś zgodę na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 14 dni, to numer zostanie uaktywniony po powrocie podpisanych dokumentów najwcześniej w terminie 4 dni roboczych od dostarczenia przesyłki.
Jeżeli nie wyraziłeś takiej zgody to włączenie usług będzie miało miejsce po 14 dniach.

Re: Plush Abonament

: 22 lut 2018, o 10:29
autor: janstach
Witam! Proszę o pomoc w korekcie błędnie naliczonej faktury bez rabatu. Nr zgłoszenia przez infolinię 16084088