Teraz jest 21 paź 2018, o 07:10

Zostaw Kontakt





Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

kowal2200

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 10 sie 2016, o 22:20
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus Biznes konto 10
  • Model telefonu: S6 EDGE

Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post29 gru 2017, o 23:14

Dostałem dziś SMS z informacją że usługa Plusnet zostanie wyłączona z dniem 31-03-2018 roku i chciałem wyrazić swoje wielkie oburzenie, korzystam z niej ok 10 lat i jest to moje główne konto pocztowe, mega wygodne jeśli chodzi o natychmiastowe powiadomienia SMS, bez reklam i do tego niezawodne, dlatego tak bardzo trzymałem się usług Plusa.
Czy dla Was to taki duży problem ją utrzymywać? Koszty zapewne są znikome. :cry: :oops: :evil:

"Informujemy, że od dnia 31.03.2018 Polkomtel przestaje świadczyć dodatkową usługę poczty elektronicznej - Plusnet.
Prosimy o zarchiwizowanie swoich danych ze skrzynek pocztowych Plusnet (w domenach plusnet.pl, simplusnet.pl).
Dostęp do konta pocztowego po tym terminie nie będzie możliwy.
Dodatkowe informacje zostaną przesłane na konta pocztowe."
Offline
Avatar użytkownika

asandrzej

Szalony PlusManiak

  • Posty: 284
  • Dołączył(a): 29 wrz 2010, o 05:54
  • Lokalizacja: Polska
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 5 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Prestiż dla firm
  • Model telefonu: S7Edge i A5 (2017)

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post30 gru 2017, o 21:36

Tak. To jest lekceważenie swoich Klientów, więc pożegnamy się.
Plusnet... kiedyż prestiż jak program 5 plus... dziś?! zero szacunku dla tych, co korzystali.
Offline
Avatar użytkownika

Nikita_Bennet

Prawie PlusManiak

  • Posty: 34
  • Dołączył(a): 10 sty 2014, o 11:00
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: inna
  • Model telefonu: inny

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post31 gru 2017, o 11:57

no to ogromny minus dla tej sieci i pytanie jak pozbyć się kasy z konta i uciekać do innej sieci. Pomijam fakt słabej infrastruktury w mojej okolicy to jednak zabranie jednej z głównych usług z której korzystam (poczta simplusnet) a raczej powiadomienia sms o tym że otrzymałem maila (a na tę skrzynkę mam akurat przekierowania z innych skrzynek) to przegięcie.
Ogólnie zasięg do rozmów telefonicznych mam,simplusnet jeszcze działa. No i nie jest drogo ;)
Tylko po zabraniu simplusneta to trochę lipa trzymać kartę w polkomtelu gdzie inni mają pewne 3G i nawet 2-3 kreski lte na 5 możliwych (o czym przekonałem się ostatnio ustawiając wymuszanie LTE w telefonie na karcie play).
Offline
Avatar użytkownika

sepe

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 24 kwi 2017, o 18:14
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: plush
  • Model telefonu: s7

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post31 gru 2017, o 17:20

Niestety także zmieniam sieć miedzy innymi ze względu na pocztę plusnet. Szkoda,bo usługa praktyczna ,baterii nie drenuje, jak powiadomienia push email.
Offline
Avatar użytkownika

adamtower

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 8 sie 2013, o 13:31
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Bez Limitu
  • Model telefonu: Galaxy S7

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post1 sty 2018, o 13:26

Także jestem bardzo zawiedziony. Używam tego konta od samego początku istnienia plusnet, nie pamiętam, ale to już pewnie ponad 10 lat. Jest to moje główne konto do logowań w wielu serwisach, forach itd. Domyślam się, że nie ma szans na uratowanie adresu? przeniesienia go jakoś ? W tej chwili czeka mnie wiele godzin pracy aby pozmieniać domyśle adresy mailowe na serwisach.
PLUS - jestem Waszym klientem od chyba od 1998 roku. Konto na plusnet trzymało mnie u Was. Teraz stracicie kolejnego klienta. A że w firmie posiadam jeszcze kilka nr z plusa również się pożegnamy.
Offline
Avatar użytkownika

bak

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 25 paź 2014, o 16:16
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post1 sty 2018, o 15:44

Korzystam z plusa właściwie tylko z powodu adresu e-mail. wszędzie podawałem ten adres a tu takie brzydkie zagranie. no cóż czekam do kończą umowy i pa pa....

Za ten post autor bak otrzymał podziękowanie od
dj.ben(3 sty 2018, o 02:19)
Offline
Avatar użytkownika

szczęśliwy

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 1 sty 2018, o 17:38
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post1 sty 2018, o 17:47

Podobnie jak wy korzystałem z Plusnetu ok.10 lat. Wszędzie podawałem adres z plusnetu. Gdy dostałem sms że plusnetu nie będzie też się wkurzyłem. Ale szybko mi przeszło bo okazało się że wyjdzie mi to na dobre. Założyłem nowy adres na innej domenie gdzie za darmo i bez reklam dostałem skrzynkę 17GB :-) zamiast 100MB w plusnecie. Trochę mi zajęło rozesłanie informacji o zmianie adresu ale i tak jest super. Żałuję tylko że wcześniej nie opuściłem Plusneta.
Offline
Avatar użytkownika

largo

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 166
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Moja taryfa: PLUS.25
  • Model telefonu: Samsung S8

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post1 sty 2018, o 20:57

A gdzie polecacie zalozyc skrzynke bez reklam i najlepiej pow. sms jakie oplaty itp?
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3649
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 275 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post1 sty 2018, o 21:11

largo napisał(a):A gdzie polecacie zalozyc skrzynke bez reklam i najlepiej pow. sms jakie oplaty itp?

Temat poruszany w tym wątku jest raczej odmienny. Ponadto na FORUM obowiązuje Regulamin - proszę nie łamać zasad.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4895
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 544 razy

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post2 sty 2018, o 12:12

Witajcie,

- ze względu na to, że nie jesteśmy w stanie zapewnić działania usługi na odpowiednim poziomie (odporność na spam, zapewnienie większej przestrzeni na e-maile) zdecydowaliśmy o jej wyłączeniu.

Polkomtel podjął decyzję o zaprzestaniu świadczenia usługi poczty elektronicznej PlusNet, zgodnie z jej Regulaminem ( pkt. IV ppkt. 10 ).

Aby umożliwić użytkownikom usługi przeprowadzenie stosownych zmian w warunkach komfortowych (m.in archiwizację treści przechowywanych do tej pory w poczcie elektronicznej PlusNet) zdecydowaliśmy o 3 miesięcznym okresie jej wygaszania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Ewa_Plus otrzymał podziękowanie od
Ron(2 sty 2018, o 12:19)
Offline
Avatar użytkownika

kowal2200

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 10 sie 2016, o 22:20
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus Biznes konto 10
  • Model telefonu: S6 EDGE

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post2 sty 2018, o 12:22

No to chociaż zostawcie na takim poziomie jak jest, mała pojemność była od dawna i jak komuś pasowało to korzystał jak nie szukał innej usługi. Tu największym atutem jest szybkie powiadamianie SMSem o nowej poczcie, to trzyma dotychczasowych użytkowników.
Offline
Avatar użytkownika

adamtower

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 8 sie 2013, o 13:31
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Bez Limitu
  • Model telefonu: Galaxy S7

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post2 sty 2018, o 14:22

Dokładnie. Zostawcie na tym poziomie i będzie wszystko ok. Największy problem to utrata adresu, który mam od ponad 10 lat - TO JEST PROBLEM !!!
Offline
Avatar użytkownika

largo

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 166
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Moja taryfa: PLUS.25
  • Model telefonu: Samsung S8

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post2 sty 2018, o 15:36

Dokladnie zostawcie to jak jest ew. Brak nowych aktywacji ale nie robcie problemu klienta po tylu latach korzystania z tego...
Offline
Avatar użytkownika

asandrzej

Szalony PlusManiak

  • Posty: 284
  • Dołączył(a): 29 wrz 2010, o 05:54
  • Lokalizacja: Polska
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 5 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Prestiż dla firm
  • Model telefonu: S7Edge i A5 (2017)

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post2 sty 2018, o 19:31

Nie zostawią. Generuje to koszty działalności. Ponoć 0,00072% zysku. Pazerny Plus. Obyś się zadławił... czekam końca umowy.
Offline
Avatar użytkownika

largo

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 166
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Moja taryfa: PLUS.25
  • Model telefonu: Samsung S8

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post2 sty 2018, o 20:38

Może i generuje "straty" ale fakt faktem daje też "przychody" bo wielu klientów zostaje z wygody posiadają nr w plusie czy mix czy abonament lub i karta a przy okazji w miarę dobrą i stabilną pocztę... Jak Plus jest pazerny aż tak to klienci też zrezygnują a konkurencja jednak nie śpi i może to wykorzystać i z tych mikro strat zrobią się znaczne...
Powinni ewentualnie zakończyć aktywację nowych klientów ale nie utrudniać już obecnym lub nowym wprowadzić mikro opłatę za taką "nową" usługę...

Drogi Plusie opamiętaj się bo przez "głupie skąpstwo" możecie stracić znacznie więcej...
Mnie już wiele nie trzyma bo oferty drogie na przedłużenie odbieracie e-maile wiec...wiec...
Następna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości