Strona 2 z 4

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

: 3 sty 2018, o 03:18
autor: dj.ben
Jestem w sieci Plus od przeszło 20 lat, od tego czasu korzystam z poczty Plusa. Nie łatwo po przenosić wszystko teraz na inną pocztę tym bardziej że niektóre portale mają bardzo utrudnione przejście na inny adres poczty elektronicznej, a w kilku nawet musze wysyłać papierowe deklaracje o zmianie. Nawet w Urzędzie skarbowym podajemy adres przy tworzeniu profilu zaufanego. Od kilkunastu lat to że jestem w Plusie to zasługa tylko tej poczty, tak już dawno bym te sieć przegnał to był jedyny argument pozostania z wami. Teraz po spędzeniu dwóch dni na migracje na inną pocztę już nic mnie tu nie będzie trzymać, z 20 letnim dorobkiem inne sieci docenią bardziej takiego klienta, tym bardziej że po tym czasie wcale u was nie czułem się bardziej doceniony od takiego który wszedł do salonu z marszu.
Ja osobiście przechodzę na GMAIL sądzę że ta firma nie wypnie się na użytkowników jak Plus, tym bardziej że istnieje dłużej i ma o wiele większy budżet.

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

: 4 sty 2018, o 00:50
autor: drui
Tez jestem wieloletnim uzytkownikiem poczty Plusnet, osttanio nawet zmienilem z Zielonego na Srebrny.
Super sprawa byla z tymi powiadomieniami sms na tel, czesto to wykorzystywalem w pracy do waznych powiadomien. Teraz nie wiem gdzie znajde tak fajna alternatywe.
Faktycznie po zamknieciu poczty korzystanie z sieci PLUS stoi pod znakiem zapytania. Czas chyba od Was uciekac jak tak kazda zlotowe liczycie !!!

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

: 4 sty 2018, o 08:09
autor: sl@w_es
[color=#00BF00]Ewa_Plus[/color] pisze:(...) nie jesteśmy w stanie zapewnić działania usługi na odpowiednim poziomie (odporność na spam, zapewnienie większej przestrzeni na e-maile) zdecydowaliśmy o jej wyłączeniu. (...)
No proszę, jak to pięknie brzmi; próba wyjścia z twarzą tylko, kto wierzy w tę bajkę? :lol:

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

: 4 sty 2018, o 20:00
autor: zif
Przyłączam się do głosów wyżej - proponuję usługę zostawić, co najwyżej nie pozwalać na zakładanie nowych kont. Kto od dawna używa Plusnetu, przyzwyczaił się i do poziomu działania filtra antyspamowego, i do pojemności skrzynki - i rozwiązał te problemy we własnym zakresie. A zmiana adresu używanego jako podstawowy, podanego w wielu miejscach, jest cokolwiek u*liwa.

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

: 5 sty 2018, o 08:18
autor: elwi4
Równiez uzywalam plusneta od kilkunastu lat i teraz jestem wciekla!!!!!!!!!!!!!
Jak tak mozna traktowac swoich klientów? Skoro Polkomtel taki biedny i plusnet generuje im takie koszty to trzeba bylo pomyslec o oplacie a nie od razu likwidowac. Ja wolalabym wiecej zaplacic niz teraz wszedzie zmieniac adres!!!!!!!!!!!!!

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

: 5 sty 2018, o 14:50
autor: kowal2200
Polkomtelu, prosimy jeszcze raz o przemyślenie swojej chybionej decyzji i udzielenie nam odpowiedzi czy jest możliwe zachowanie usługi oraz kont.
A może alternatywnie byście chcieli komuś odsprzedać domenę, kto by chciał usługę świadczyć komercyjnie np Onet, WP, Interia, Nazwa?

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

: 6 sty 2018, o 19:09
autor: asandrzej
Gdyby priorytetem dla Plusa byliby Klienci domena zostałaby sprzedana, oddana albo usługa pozostawiona na dotychczasowym poziomie. A tak tylko tabelki i cięcie kosztów ponad miarę. Pazerny dwa razy traci... Polkomtelu, opamietaj się. Proszę o przekazanie sugestii "wyżej".

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

: 8 sty 2018, o 14:43
autor: Marta_Plus
Witajcie,

Wasze sugestie i uwagi przekazałam do odpowiedniej komórki naszej firmy.

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

: 8 sty 2018, o 19:06
autor: maczala1
Zmiana adresu mailowego to spory kłopot, bo tego jest cała masa - banki, sklepy, strony rezerwacyjne, programy lojalnościowe, portale, itp. itd. W niektórych przypadkach zmiana adresu bywa mocno uciążliwa, a czasami wręcz niemożliwa.
Mam nadzieję, że likwidację plusnet odczują wyraźnie i to na minus.
Brawo ty :(

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

: 8 sty 2018, o 21:28
autor: largo
z likwidacja poczty PLUSNET zostaną wygaszone lub przeniesione nr telefonu a co za tym idzie Plus zaoszczędzi na obsłudze poczty elektronicznej a straci na opłatach abonamentowych - w takiej firmie to wpadł na taki "kreatywny" pomysł !!! Aż szkoda stanowiska dla takiej osoby dla której liczą się "słupki" niż REALNE korzyści. Pseudo analitycy rynku !!!

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

: 9 sty 2018, o 11:05
autor: Marta_Plus
Bardzo nam przykro, ale nie ma możliwości zachowania domeny. Zgodnie z Regulaminem poczty elektronicznej PlusNet (pkt. IV ppkt. 10) zdecydowaliśmy o wyłączeniu usługi. Przepraszamy najmocniej za utrudnienia.

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

: 10 sty 2018, o 13:26
autor: kowal2200
Czyli jednak tniemy. Ja głosuję nogami. Rezygnacje złożone. Tyle na początek, a wy dalej oszczędzajcie. Proszę bardzo ARPU minus 200 zł netto/m-c:
6911913x3
6911914x9
6911915x6
6911916x6

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

: 10 sty 2018, o 13:50
autor: adamtower
ŻENADA !!! Brawo plus. Jak już pisałem, od 20 lat jestem u Was, ostatnie kilkanaście lat trzymał mnie plusnet, mimo fatalnych ofert lojalnościowych. Obecnie w firmie mam 3 numery, internet oraz kilka na kartę. Właśnie straciliście kolejne kilkaset złotych miesięcznie.

I teraz pytanie: czy zaprzestanie usługi PLUSNET da furtkę do rozwiązania umowy lojalnościowej przed terminem bez kar? Bo dla mnie jest to zdecydowane pogorszenie usługi jaką świadczycie dla mnie !!!!

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

: 10 sty 2018, o 14:54
autor: Basia_Plus
adamtower,
adamtower pisze:czy zaprzestanie usługi PLUSNET da furtkę do rozwiązania umowy lojalnościowej przed terminem bez kar?
rozwiązanie umowy przed zakończeniem okresu promocyjnego spowoduje naliczenie kary umownej.

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

: 11 sty 2018, o 19:20
autor: kpecak
Ciekawe zatem jest to, gdzie trafi moja faktura, którą Plus wysyła na adres mail-owy @plusnet.pl?
Jeśli jej nie otrzymam, to oznaczać będzie, że Plus jej nie wystawił a ja nie będę musiał jej opłacać?

Z jednej strony fajnie, że nie będę musiał już płacić rachunków ale z drugiej- mam sporo ceregieli związanych ze zmianą adresu e-mail w różnych instytucjach, portalach itd.
Najgorzej jest w WizzAir- tam musiałem zadzwonić na ich infolinię i zgłosić problem. Zapłaciłem za tę "przyjemność" ponad 5 zł. Plusik jest gotowy na pokrycie kosztów?