Plus Abonament / Plus dla Firm - nowa oferta od 14.02.2018

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
friedel
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 kwie 2017, o 21:33

Re: Plus Abonament / Plus dla Firm - nowa oferta od 14.02.20

Post autor: friedel »

friedel pisze:
Marta_Plus pisze:friedel,

cieszę się, że znów mogłam Ci pomóc. :->
Niestety, muszę ponownie prosić o pomoc. Rozpatrzenie tej reklamacji spowodowało utracenie rabatowania telewizji CP w wysokości 50%!
Nowy okres rozliczeniowy i nowe faktury w CP i Plus GSM: w CP - brak naliczonego 50% rabatu, w Plus GSM - brak naliczonego rabatu; w obu przypadkach - reklamacje ! Czy tak będzie już co miesiąc przez długość trwania umów ?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus Abonament / Plus dla Firm - nowa oferta od 14.02.20

Post autor: Marta_Plus »

friedel,

Twoją sprawę przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrejj
PlusManiak
Posty: 70
Rejestracja: 3 lut 2016, o 14:23

Re: Plus Abonament / Plus dla Firm - nowa oferta od 14.02.20

Post autor: andrejj »

Gdzie można sprawdzić czy mam aktywne lte bez limitu ?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plus Abonament / Plus dla Firm - nowa oferta od 14.02.20

Post autor: Ewa_Plus »

andrejj,
- możesz to sprawdzić np. w Plus online (www.online.plus.pl). Po zalogowaniu się na konto, wybierz zakładkę "Pakiety". Tam powinieneś znaleźć taką pozycję jak "LTE bez limitu danych".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrejj
PlusManiak
Posty: 70
Rejestracja: 3 lut 2016, o 14:23

Re: Plus Abonament / Plus dla Firm - nowa oferta od 14.02.20

Post autor: andrejj »

No właśnie NIe widziałem tam czegoś takiego, czyli znaczy że nie mam lte bez limitu ? Można jakos aktywować i ew jakie koszta i na jakiej zasadzie to działa
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plus Abonament / Plus dla Firm - nowa oferta od 14.02.20

Post autor: Ewa_Plus »

andrejj,
- jaką masz taryfę na tym numerze? Podaj jeszcze proszę pełną nazwę promocji, w której podpisana była umowa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrejj
PlusManiak
Posty: 70
Rejestracja: 3 lut 2016, o 14:23

Re: Plus Abonament / Plus dla Firm - nowa oferta od 14.02.20

Post autor: andrejj »

Ja+ moja firma 29
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus Abonament / Plus dla Firm - nowa oferta od 14.02.20

Post autor: Basia_Plus »

andrejj,

wyślij proszę zgłoszenie na adres: bok@plus.pl z opisem sprawy oraz numerem telefonu. Jeśli mi podasz numer zgłoszenia postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrejj
PlusManiak
Posty: 70
Rejestracja: 3 lut 2016, o 14:23

Re: Plus Abonament / Plus dla Firm - nowa oferta od 14.02.20

Post autor: andrejj »

Tylko że co ja mam zgłaszać... Jak ja nie wiem czy powinienem mieć ta usługę czy nie...według tej taryfy powinna być ? Może podam nr telefonu i Pani sprawdzi ?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus Abonament / Plus dla Firm - nowa oferta od 14.02.20

Post autor: Basia_Plus »

andrejj,

konsultant mający wgląd w konto, mógłby zweryfikować, jak dana kwestia wygląda w Twoim przypadku.
andrejj pisze:Może podam nr telefonu i Pani sprawdzi ?
Z pozycji forum nie mam dostępu do konta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrejj
PlusManiak
Posty: 70
Rejestracja: 3 lut 2016, o 14:23

Re: Plus Abonament / Plus dla Firm - nowa oferta od 14.02.20

Post autor: andrejj »

Wysłałem na maila ;)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus Abonament / Plus dla Firm - nowa oferta od 14.02.20

Post autor: Basia_Plus »

andrejj,

podaj proszę numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrejj
PlusManiak
Posty: 70
Rejestracja: 3 lut 2016, o 14:23

Re: Plus Abonament / Plus dla Firm - nowa oferta od 14.02.20

Post autor: andrejj »

Jak tylko będę miał numer zgłoszenia napiszę.
emarti
PlusManiak
Posty: 119
Rejestracja: 16 maja 2014, o 11:58

Dokupienie drugiego abonamentu

Post autor: emarti »

Witam, mam telefon na abonament w wysokości 60 zł brutto zrabatowany do 50 złotych brutto za wyrażenie zgody na zieloną fakturę. Jestem w trakcie okresu gratisowego na opłatę abonamentową przez okres 6 miesięcy. Chcę wziąć drugi abonament dla bliskiej osoby o takich samych zasadach jak mój. Będąc w punkcie Plusa dowiedziałem się że "nie łapię" się na promocję Drugi abonament za 50% oraz na promocję Pół roku za darmo. Jedyne co mogę dostać to 3 miesiące za darmo na ten drugi numer. Czy to jest faktycznie prawda?
Ostatnio zmieniony 14 lis 2018, o 12:05 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie - przeniesienie postów do wątku z poruszonym tematem.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus Abonament / Plus dla Firm - nowa oferta od 14.02.20

Post autor: Marta_Plus »

Witaj emarti,

oferta może różnić się w zależności od kanału sprzedaży, w jakim jest realizowana. Jeśli pozostawisz swoje dane przez baner w moim podpisie, wówczas oddzwoni nasz pracownik i przedstawi szczegóły oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ