Witam.
Dość długo z 3 msc nie płaciłem za abonament w telefonie, mieszkam za granicą, telefonu nie używałem i olałem sprawę.
Dziś zadzwoniłem do biura obsługi z prośbą o przysłanie mi faktur na e-mail, konsultant powiedział, że mój nr jest już "nieaktywny"? Umowa została tak jakby anulowana i mam 90 dni na ponowną aktywację umowy w przeciwnym razie zapłacę karę. Konsultant dodał, że żeby reaktywować umowę muszę zjawić się osobiście co w moim przypadku jest niemożliwe.
Czy macie może jakieś porady jak to załatwić? Czy ktoś za mnie może aktywować ponownie umowe? Czy mozna to telefonicznie zrobić?
Pozdrawiam.
Brak opłaty
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 25 lut 2018, o 19:31
Brak opłaty
Ostatnio zmieniony 25 lut 2018, o 19:59 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak opłaty
Witaj lestattt07,
Pełnomocnictwo powinno zostać sporządzone w formie pisemnej i zawierać:
- datę oraz miejsce sporządzenia pełnomocnictwa,
- dane Pełnomocnika (Imię, Nazwisko, adres zamieszkania, nr i seria dowodu osobistego, miejsce wydania dowodu)
- PESEL Klienta,
- dane Klienta (Imię, Nazwisko, adres zamieszkania, nr i seria dowodu osobistego, miejsce wydania dowodu),
- szczegółowe określenie czynności, do której Pełnomocnik został upoważniony przez Klienta (np: do podpisania umowy reaktywacyjnej),
- podpis Klienta.
Spełnione muszą zostać również warunki umożliwiające zawarcie takiej umowy: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
w tym przypadku wymagane będzie pełnomocnictwo pisemne lub upoważnienie notarialne.lestattt07 pisze: Czy ktoś za mnie może aktywować ponownie umowe?
Pełnomocnictwo powinno zostać sporządzone w formie pisemnej i zawierać:
- datę oraz miejsce sporządzenia pełnomocnictwa,
- dane Pełnomocnika (Imię, Nazwisko, adres zamieszkania, nr i seria dowodu osobistego, miejsce wydania dowodu)
- PESEL Klienta,
- dane Klienta (Imię, Nazwisko, adres zamieszkania, nr i seria dowodu osobistego, miejsce wydania dowodu),
- szczegółowe określenie czynności, do której Pełnomocnik został upoważniony przez Klienta (np: do podpisania umowy reaktywacyjnej),
- podpis Klienta.
Spełnione muszą zostać również warunki umożliwiające zawarcie takiej umowy: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 27 lut 2018, o 12:20
Abonament zaległy
Witam. Dziś no dosłownie 30 minut temu dzwoniła do mnie pani z Plusa. Nie powiedziała nic konkretnego ale wiem ze chodziło o to że nie zapłaciłem faktury za ten miesiąc. Miałem czas do 12 lutego. Niestety nie było mnie w Polsce do wczoraj. Czy to będzie duży problem jak zapłacę jutro/pojutrze? Ponieważ leżę z grypa a dziś odwiedza mnie lekarz w domu nie mam nawet jak skoczyć do plusa a przelewem nie zapłacę bo wszystkie pieniądze mam w domu. Duzy problem będzie jeśli zapłacę np. 1 marca? Zdążę?
Ostatnio zmieniony 27 lut 2018, o 13:20 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak opłaty
Witaj Master0000,
w tej sprawie skontaktuj się proszę z naszym Działem Windykacji i Należności http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.Master0000 pisze:wiem ze chodziło o to że nie zapłaciłem faktury za ten miesiąc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Abonament zaległy
Mam znajomego, któremu chyba nie zdarzyło się zapłacić faktury w terminie. Ogólnie - możesz się wyluzować, trzytygodniowe przekroczenie to nie tragedia (choć oczywiście nie zachęcam do takiego postępowania). Na kolejnej fakturze dostaniesz parę groszy odsetek, i to całe konsekwencje.Master0000 pisze:Miałem czas do 12 lutego. Niestety nie było mnie w Polsce do wczoraj. Czy to będzie duży problem jak zapłacę jutro/pojutrze?
Plus zablokowanie numeru i naliczenie kary.
Hej proszę o pomoc.
Dzisiaj rano na telefonie mam "tylko połączenia alarmowe"
Umowa na firmę faktury płatne zawsze w terminie koniec umowy w 2020 roku.
Dzwonie na bok Pani nie widzi numeru przypisanego do żadnego konta, ale mówi że jest naliczona kara w wysokości 960 złotych nie wiadomo za co. DZisiaj dział windykacji nieczynny. Będę dzwonił jutro.
Spotkaliście się z czym takim?
Pomocy.
EDYCJA:
Dzisiaj rano na telefonie mam "tylko połączenia alarmowe"
Umowa na firmę faktury płatne zawsze w terminie koniec umowy w 2020 roku.
Dzwonie na bok Pani nie widzi numeru przypisanego do żadnego konta, ale mówi że jest naliczona kara w wysokości 960 złotych nie wiadomo za co. DZisiaj dział windykacji nieczynny. Będę dzwonił jutro.
Spotkaliście się z czym takim?
Pomocy.
EDYCJA:
w systemie nie widzą aneksu do umowy, był podpisany jakies 7 miesiecy temu, i nie anulowało się wypowiedzenie umowy. co radzicie?michal198 napisał(a):
Hej proszę o pomoc.
Dzisiaj rano na telefonie mam "tylko połączenia alarmowe"
Umowa na firmę faktury płatne zawsze w terminie koniec umowy w 2020 roku.
Dzwonie na bok Pani nie widzi numeru przypisanego do żadnego konta, ale mówi że jest naliczona kara w wysokości 960 złotych nie wiadomo za co. DZisiaj dział windykacji nieczynny. Będę dzwonił jutro.
Spotkaliście się z czym takim?
Pomocy.
Ostatnio zmieniony 19 mar 2018, o 10:06 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: połączono posty- post pod postem, połączono wątki, podobny temat.
Powód: połączono posty- post pod postem, połączono wątki, podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak opłaty
Witaj michal198,
w celu wyjaśnienia poruszanej przez Ciebie kwestii proszę o kontakt z Działem Windykacji i Należności. Dane kontaktowe znajdują się tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
w celu wyjaśnienia poruszanej przez Ciebie kwestii proszę o kontakt z Działem Windykacji i Należności. Dane kontaktowe znajdują się tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Kontakt z Działem Windykacji i Należności jest możliwy od poniedziałku do soboty w godzinach od 8:00-20:00.michal198 pisze: DZisiaj dział windykacji nieczynny
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ