Teraz jest 19 wrz 2018, o 09:39

Zostaw Kontakt





Problem z transmisją danych

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

wiewiora

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 3 mar 2018, o 13:43
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Problem z transmisją danych

Post3 mar 2018, o 13:47

Dzień dobry.

Mam pytanie o transmisję danych w Huawei P10. Jaki może być powód tego, że transmisja danych nie działa? Z wifi nie ma problemu, ale przy ustawieniu transmisji danych internetu nie ma. Telefon jest nowy, kupiony w tym tygodniu, transmisja danych nie działa od początku.

Pozdrawiam.
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3642
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 275 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Problem z transmisją danych

Post3 mar 2018, o 14:04

wiewiora napisał(a):(...) Jaki może być powód tego, że transmisja danych nie działa? (...) Telefon jest nowy, kupiony w tym tygodniu, transmisja danych nie działa od początku.

Pozdrawiam.

Nieskonfigurowany telefon.

https://ustaw.plus.pl/
Obrazek

„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi”.
....................................................Stanisław Jerzy Lec
Offline
Avatar użytkownika

wiewiora

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 3 mar 2018, o 13:43
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z transmisją danych

Post3 mar 2018, o 14:55

sl@w_es napisał(a):
wiewiora napisał(a):(...) Jaki może być powód tego, że transmisja danych nie działa? (...) Telefon jest nowy, kupiony w tym tygodniu, transmisja danych nie działa od początku.

Pozdrawiam.

Nieskonfigurowany telefon.

https://ustaw.plus.pl/


Telefon skonfigurowałam według tej instrukcji, wyłączyłam i włączyłam podobnie, ale nie pomogło. Karta jest nowa, była wymieniona wczoraj.
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3642
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 275 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Problem z transmisją danych

Post3 mar 2018, o 15:20

Karta odnajduje sieć tzn. możesz wykonywać połączenia?
Obrazek

„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi”.
....................................................Stanisław Jerzy Lec
Offline
Avatar użytkownika

wiewiora

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 3 mar 2018, o 13:43
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z transmisją danych

Post3 mar 2018, o 15:26

sl@w_es napisał(a):Karta odnajduje sieć tzn. możesz wykonywać połączenia?

Tak, połączenia działają, wszystkie inne funkcje telefonu też (przynajmniej te, które do tej pory sprawdzałam :-) ).
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3642
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 275 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Problem z transmisją danych

Post3 mar 2018, o 15:43

Transmisję danych w telefonie masz włączoną? GPRS również?
Rozumiem, że telefon jest w abonamencie?
Obrazek

„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi”.
....................................................Stanisław Jerzy Lec
Offline
Avatar użytkownika

wiewiora

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 3 mar 2018, o 13:43
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z transmisją danych

Post3 mar 2018, o 15:46

sl@w_es napisał(a):Transmisję danych w telefonie masz włączoną? GPRS również?
Rozumiem, że telefon jest w abonamencie?

Tak, w abonamencie.

Transmisję danych mam włączoną. Jak mogę sprawdzić, czy GPRS jest włączone?
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3642
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 275 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Problem z transmisją danych

Post3 mar 2018, o 16:07

Aktywne usługi sprawdzisz kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.
Chcąc samodzielnie aktywować GPRS potrzebny będzie aktywny Plus Kod 5; usługę aktywujesz wysyłając bezpłatnego SMS-a o treści: dodaj PlusKod5 gprs na numer 2601.
Obrazek

„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi”.
....................................................Stanisław Jerzy Lec
Offline
Avatar użytkownika

wiewiora

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 3 mar 2018, o 13:43
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z transmisją danych

Post3 mar 2018, o 18:35

sl@w_es napisał(a):Aktywne usługi sprawdzisz kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.
Chcąc samodzielnie aktywować GPRS potrzebny będzie aktywny Plus Kod 5; usługę aktywujesz wysyłając bezpłatnego SMS-a o treści: dodaj PlusKod5 gprs na numer 2601.

Pomogło, dziękuję! :)
Offline
Avatar użytkownika

IzabelaR88

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 17 maja 2016, o 18:44
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Huawei P8 LIte

Re: Cesja

Post29 mar 2018, o 15:28

Witam,
W dniu dzisiejszym rozpoczęłam cesję w salonie Plusa, umowa jeszcze żadna nie została podpisana. Od tamtego momentu przestała mi działać transmisja danych w telefonie. Co jest przyczyną?

Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 29 mar 2018, o 15:58 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4842
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 536 razy

Re: Cesja

Post29 mar 2018, o 15:37

Witaj IzabelaR88,
- to na początek prośba o sprawdzenie jak wygląda sytuacja po rozłączeniu i włączeniu transmisji danych w telefonie. Możesz też go całkiem wyłączyć i włączyć. Spróbuj jeszcze przełożyć kartę SIM do innego telefonu i sprawdzić, czy tam Internet działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

IzabelaR88

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 17 maja 2016, o 18:44
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Huawei P8 LIte

Re: Cesja

Post29 mar 2018, o 15:43

Po wyłączeniu i włączeniu dalej jest to samo. W ustawieniach pokazuje 'brak pakietu transmisji danych'.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4842
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 536 razy

Re: Cesja

Post29 mar 2018, o 15:55

IzabelaR88,
- mówisz o tym komunikacie, jak na obrazku niżej?
Obrazek

Ja mam identyczny komunikat, ale Internet działa.
Czy próbowałaś otworzyć jakąkolwiek stronę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

IzabelaR88

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 17 maja 2016, o 18:44
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Huawei P8 LIte

Re: Cesja

Post29 mar 2018, o 15:58

Tak, dokładnie o tym mówię. Żadna strona się nie otwiera.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4842
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 536 razy

Re: Problem z transmisją danych

Post29 mar 2018, o 16:03

IzabelaR88,
- a jaki komunikat masz, gdy próbujesz wejść na jakąś stronę?
Sprawdź też proszę działanie Internetu po przełożeniu karty SIM do innego telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Następna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: lukasz1117 i 33 gości