Strona 1 z 7
Problem z transmisją danych
: 3 mar 2018, o 14:47
autor: wiewiora
Dzień dobry.
Mam pytanie o transmisję danych w Huawei P10. Jaki może być powód tego, że transmisja danych nie działa? Z wifi nie ma problemu, ale przy ustawieniu transmisji danych internetu nie ma. Telefon jest nowy, kupiony w tym tygodniu, transmisja danych nie działa od początku.
Pozdrawiam.
Re: Problem z transmisją danych
: 3 mar 2018, o 15:04
autor: sl@w_es
wiewiora pisze:(...) Jaki może być powód tego, że transmisja danych nie działa? (...) Telefon jest nowy, kupiony w tym tygodniu, transmisja danych nie działa od początku.
Pozdrawiam.
Nieskonfigurowany telefon.
https://ustaw.plus.pl/
Re: Problem z transmisją danych
: 3 mar 2018, o 15:55
autor: wiewiora
sl@w_es pisze:wiewiora pisze:(...) Jaki może być powód tego, że transmisja danych nie działa? (...) Telefon jest nowy, kupiony w tym tygodniu, transmisja danych nie działa od początku.
Pozdrawiam.
Nieskonfigurowany telefon.
https://ustaw.plus.pl/
Telefon skonfigurowałam według tej instrukcji, wyłączyłam i włączyłam podobnie, ale nie pomogło. Karta jest nowa, była wymieniona wczoraj.
Re: Problem z transmisją danych
: 3 mar 2018, o 16:20
autor: sl@w_es
Karta odnajduje sieć tzn. możesz wykonywać połączenia?
Re: Problem z transmisją danych
: 3 mar 2018, o 16:26
autor: wiewiora
sl@w_es pisze:Karta odnajduje sieć tzn. możesz wykonywać połączenia?
Tak, połączenia działają, wszystkie inne funkcje telefonu też (przynajmniej te, które do tej pory sprawdzałam
).
Re: Problem z transmisją danych
: 3 mar 2018, o 16:43
autor: sl@w_es
Transmisję danych w telefonie masz włączoną? GPRS również?
Rozumiem, że telefon jest w abonamencie?
Re: Problem z transmisją danych
: 3 mar 2018, o 16:46
autor: wiewiora
sl@w_es pisze:Transmisję danych w telefonie masz włączoną? GPRS również?
Rozumiem, że telefon jest w abonamencie?
Tak, w abonamencie.
Transmisję danych mam włączoną. Jak mogę sprawdzić, czy GPRS jest włączone?
Re: Problem z transmisją danych
: 3 mar 2018, o 17:07
autor: sl@w_es
Aktywne usługi sprawdzisz kontaktując się z
Działem Obsługi Klienta.
Chcąc samodzielnie aktywować GPRS potrzebny będzie aktywny Plus Kod 5; usługę aktywujesz wysyłając bezpłatnego SMS-a o treści:
dodaj PlusKod5
gprs na numer
2601.
Re: Problem z transmisją danych
: 3 mar 2018, o 19:35
autor: wiewiora
sl@w_es pisze:Aktywne usługi sprawdzisz kontaktując się z
Działem Obsługi Klienta.
Chcąc samodzielnie aktywować GPRS potrzebny będzie aktywny Plus Kod 5; usługę aktywujesz wysyłając bezpłatnego SMS-a o treści:
dodaj PlusKod5
gprs na numer
2601.
Pomogło, dziękuję! :)
Re: Cesja
: 29 mar 2018, o 16:28
autor: IzabelaR88
Witam,
W dniu dzisiejszym rozpoczęłam cesję w salonie Plusa, umowa jeszcze żadna nie została podpisana. Od tamtego momentu przestała mi działać transmisja danych w telefonie. Co jest przyczyną?
Pozdrawiam
Re: Cesja
: 29 mar 2018, o 16:37
autor: Ewa_Plus
Witaj IzabelaR88,
- to na początek prośba o sprawdzenie jak wygląda sytuacja po rozłączeniu i włączeniu transmisji danych w telefonie. Możesz też go całkiem wyłączyć i włączyć. Spróbuj jeszcze przełożyć kartę SIM do innego telefonu i sprawdzić, czy tam Internet działa.
Re: Cesja
: 29 mar 2018, o 16:43
autor: IzabelaR88
Po wyłączeniu i włączeniu dalej jest to samo. W ustawieniach pokazuje 'brak pakietu transmisji danych'.
Re: Cesja
: 29 mar 2018, o 16:55
autor: Ewa_Plus
IzabelaR88,
- mówisz o tym komunikacie, jak na obrazku niżej?
Ja mam identyczny komunikat, ale Internet działa.
Czy próbowałaś otworzyć jakąkolwiek stronę?
Re: Cesja
: 29 mar 2018, o 16:58
autor: IzabelaR88
Tak, dokładnie o tym mówię. Żadna strona się nie otwiera.
Re: Problem z transmisją danych
: 29 mar 2018, o 17:03
autor: Ewa_Plus
IzabelaR88,
- a jaki komunikat masz, gdy próbujesz wejść na jakąś stronę?
Sprawdź też proszę działanie Internetu po przełożeniu karty SIM do innego telefonu.