Strona 1 z 6

Problem z transmisją danych

: 3 mar 2018, o 14:47
autor: wiewiora
Dzień dobry.

Mam pytanie o transmisję danych w Huawei P10. Jaki może być powód tego, że transmisja danych nie działa? Z wifi nie ma problemu, ale przy ustawieniu transmisji danych internetu nie ma. Telefon jest nowy, kupiony w tym tygodniu, transmisja danych nie działa od początku.

Pozdrawiam.

Re: Problem z transmisją danych

: 3 mar 2018, o 15:04
autor: sl@w_es
wiewiora pisze:(...) Jaki może być powód tego, że transmisja danych nie działa? (...) Telefon jest nowy, kupiony w tym tygodniu, transmisja danych nie działa od początku.

Pozdrawiam.
Nieskonfigurowany telefon.

https://ustaw.plus.pl/

Re: Problem z transmisją danych

: 3 mar 2018, o 15:55
autor: wiewiora
sl@w_es pisze:
wiewiora pisze:(...) Jaki może być powód tego, że transmisja danych nie działa? (...) Telefon jest nowy, kupiony w tym tygodniu, transmisja danych nie działa od początku.

Pozdrawiam.
Nieskonfigurowany telefon.

https://ustaw.plus.pl/
Telefon skonfigurowałam według tej instrukcji, wyłączyłam i włączyłam podobnie, ale nie pomogło. Karta jest nowa, była wymieniona wczoraj.

Re: Problem z transmisją danych

: 3 mar 2018, o 16:20
autor: sl@w_es
Karta odnajduje sieć tzn. możesz wykonywać połączenia?

Re: Problem z transmisją danych

: 3 mar 2018, o 16:26
autor: wiewiora
sl@w_es pisze:Karta odnajduje sieć tzn. możesz wykonywać połączenia?
Tak, połączenia działają, wszystkie inne funkcje telefonu też (przynajmniej te, które do tej pory sprawdzałam :-) ).

Re: Problem z transmisją danych

: 3 mar 2018, o 16:43
autor: sl@w_es
Transmisję danych w telefonie masz włączoną? GPRS również?
Rozumiem, że telefon jest w abonamencie?

Re: Problem z transmisją danych

: 3 mar 2018, o 16:46
autor: wiewiora
sl@w_es pisze:Transmisję danych w telefonie masz włączoną? GPRS również?
Rozumiem, że telefon jest w abonamencie?
Tak, w abonamencie.

Transmisję danych mam włączoną. Jak mogę sprawdzić, czy GPRS jest włączone?

Re: Problem z transmisją danych

: 3 mar 2018, o 17:07
autor: sl@w_es
Aktywne usługi sprawdzisz kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.
Chcąc samodzielnie aktywować GPRS potrzebny będzie aktywny Plus Kod 5; usługę aktywujesz wysyłając bezpłatnego SMS-a o treści: dodaj PlusKod5 gprs na numer 2601.

Re: Problem z transmisją danych

: 3 mar 2018, o 19:35
autor: wiewiora
sl@w_es pisze:Aktywne usługi sprawdzisz kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.
Chcąc samodzielnie aktywować GPRS potrzebny będzie aktywny Plus Kod 5; usługę aktywujesz wysyłając bezpłatnego SMS-a o treści: dodaj PlusKod5 gprs na numer 2601.
Pomogło, dziękuję! :)

Re: Cesja

: 29 mar 2018, o 16:28
autor: IzabelaR88
Witam,
W dniu dzisiejszym rozpoczęłam cesję w salonie Plusa, umowa jeszcze żadna nie została podpisana. Od tamtego momentu przestała mi działać transmisja danych w telefonie. Co jest przyczyną?

Pozdrawiam

Re: Cesja

: 29 mar 2018, o 16:37
autor: Ewa_Plus
Witaj IzabelaR88,
- to na początek prośba o sprawdzenie jak wygląda sytuacja po rozłączeniu i włączeniu transmisji danych w telefonie. Możesz też go całkiem wyłączyć i włączyć. Spróbuj jeszcze przełożyć kartę SIM do innego telefonu i sprawdzić, czy tam Internet działa.

Re: Cesja

: 29 mar 2018, o 16:43
autor: IzabelaR88
Po wyłączeniu i włączeniu dalej jest to samo. W ustawieniach pokazuje 'brak pakietu transmisji danych'.

Re: Cesja

: 29 mar 2018, o 16:55
autor: Ewa_Plus
IzabelaR88,
- mówisz o tym komunikacie, jak na obrazku niżej?
Obrazek

Ja mam identyczny komunikat, ale Internet działa.
Czy próbowałaś otworzyć jakąkolwiek stronę?

Re: Cesja

: 29 mar 2018, o 16:58
autor: IzabelaR88
Tak, dokładnie o tym mówię. Żadna strona się nie otwiera.

Re: Problem z transmisją danych

: 29 mar 2018, o 17:03
autor: Ewa_Plus
IzabelaR88,
- a jaki komunikat masz, gdy próbujesz wejść na jakąś stronę?
Sprawdź też proszę działanie Internetu po przełożeniu karty SIM do innego telefonu.