Plus Forum • Zobacz wątek - Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa

Teraz jest 20 sie 2018, o 15:19

Zostaw Kontakt





Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

soadk

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 13 cze 2018, o 15:54
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush Abo
  • Model telefonu: Huawei P8

Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa

Post13 cze 2018, o 16:23

Witam,

Po powrocie z pobytu USA otrzymałem fakturę (PLUSH ABO) na prawie 700 zł (faktura wskazuje na połączenia roamingu). Niestety nie mam dostępu do szczegółowego rachunku ale wiem co miało miejsce. Otóż otrzymałem wiadomość głosową od telemarketera (która nie przekroczyła minuty długości). Następnie gdy spałem mój nr (domyślam się, że to właśnie poczta) dzwonił do mnie kilkukrotnie zostawiając wiadomości głosowe o tej samej treści (5 kilkuminutowych wiadomości w przeciągu niecałej godziny - absurd!) - oczywiście o każdej wiadomości byłem dodatkowo informowany smsem. Nie mam problemu z zapłaceniem rachunku dotyczącego otrzymanej wiadomości z zewnątrz (mogłem pocztę wyłączyć, mimo że kod do deaktywacji wskazany na stronie plusa nie działa) ale płacenie kilkaset złotych za wiadomości nagrane przez własną pocztę uważam za niezasadne.

Chciałbym złożyć reklamację przez Plus Online i tu pojawiają się pytania - czy muszę zapłacić ten rachunek by uniknąć ewentualnych odsetek? Jakie są szanse pozytywnego rozpatrzenia reklamacji?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 802
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 108 razy

Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa

Post13 cze 2018, o 16:44

Witam soadk,
soadk napisał(a):Chciałbym złożyć reklamację przez Plus Online i tu pojawiają się pytania - czy muszę zapłacić ten rachunek by uniknąć ewentualnych odsetek? Jakie są szanse pozytywnego rozpatrzenia reklamacji?
Do czasu zakończenia postępowania reklamacyjnego nie musisz opłacać kwestionowanej kwoty. Informacje na temat wszystkich sposobów złożenia reklamacji znajdziesz tutaj. Podaj mi później numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

soadk

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 13 cze 2018, o 15:54
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush Abo
  • Model telefonu: Huawei P8

Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa

Post14 cze 2018, o 09:26

Dziękuję za odpowiedź. Reklamację złożyłem poprzez Plus Online niestety nie mogę nigdzie znaleźć numeru zgłoszenia? Otrzymalem tylko komunikat, że zostało przyjęte do rozpatrzenia.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3225
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 294 razy

Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa

Post14 cze 2018, o 09:38

soadk,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

soadk

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 13 cze 2018, o 15:54
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush Abo
  • Model telefonu: Huawei P8

Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa

Post14 cze 2018, o 09:43

Wysłane. Dzięki za pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3225
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 294 razy

Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa

Post14 cze 2018, o 09:52

soadk,

soadk napisał(a):Wysłane.

wiadomość dotarła - dziękuję. Poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot], zibiaz1 i 33 gości