Strona 1 z 2

Plush Internet LTE - internet L

: 11 lip 2018, o 20:44
autor: kamys24
Witam Wszystkich bardzo serdecznie. :)

Jako, że bardzo spodobała mnie się oferta internetu w Plushu zacząłem czytać regulamin Promocji „Plush Internet LTE-tylko SIM” i znalazłem tam jeden wg mojej oceny dość nieciekawy dla abonenta zapis. Wydaje mnie się, że oferta przedstawiona na stronie nie do końca przedstawia stan jaki jest zarysowany przez zapisy w regulaminie.
A mianowicie, zapis w regulaminie brzmi (par. 6, ust.7) "W przypadku obniżenia prędkości transmisji danych na skutek przekroczenia podstawowego limitu transmisji danych, prędkość transmisji danych w ramach zwiększonego Pakietu Internetowego jest również obniżona".
Oferta widniejąca na stronie sugeruje iż "zwiększony Pakiet Internetowy" jest przyznawany na zasadach identycznych jak "podstawowy limit transmisji danych", lecz wyżej cytowany zapis sugeruje, że jednak tak nie jest i po zużyciu "podstawowego limitu transmisji danych" dla abonenta jest włączany lejek i nie wiadomo jaką prędkość transmisji danych będzie mógł wykorzystać abonent ze "zwiększonego Pakietu Internetowego".
Tutaj link do regulaminu
Chyba, że źle rozumiem zapisy regulaminu, które jednak jakiś prawnik musiał widzieć.
Byłbym bardzo wdzięczy za wyprowadzenie mnie z błędu, bądź na skierowanie na odpowiednie tory.
Pozdrawiam bardzo serdecznie .

#Edit jeżeli admin stwierdzi, iż pytanie powinno zostać zadane w temacie "Regulamin Promocji „Plush Internet LTE - tylko SIM”" proszę o przeniesienie.

Re: Plush Internet LTE - internet L

: 12 lip 2018, o 18:08
autor: Basia_Plus
Witaj kamys24,

zweryfikuję tę kwestię i wrócę z odpowiedzią.

Re: Plush Internet LTE - internet L

: 28 sie 2018, o 21:40
autor: kamys24
Witam serdecznie ponownie, czy udało się Pani czegoś dowiedzieć ?

Re: Plush Internet LTE - internet L

: 29 sie 2018, o 17:16
autor: Marta_Plus
Witaj kamys24,

sprawa jest jeszcze w toku, najmocniej przepraszamy za czas oczekiwania na odpowiedź. Przypomniałam się z tematem.

Re: Plush Internet LTE - internet L

: 14 lis 2018, o 20:18
autor: asdws
Czy udało się już ustalić co oznacza zapis w regulaminie, o który pyta autor tematu?

Re: Plush Internet LTE - internet L

: 19 lis 2018, o 17:33
autor: Marta_Plus
asdws, kamys24,

w opisanym przypadku, prędkość transmisji danych zostanie obniżona dopiero po wykorzystaniu pakietu podstawowego oraz benefitu stażowego (zwiększonego pakietu Internetowego).

Przejście z internetu w Plus do Plush

: 2 sty 2019, o 17:59
autor: MikolaOla
Posiadam w Plus abonament internetowy: „Ja+ Internet LTE”, okres umowy zakończył się.
Zamierzam przejść na Plush internet mobilny 25zł/20G/czas nieokreślony.
Jak należy postąpić?
MikolaOla

Re: Plush Internet LTE - internet L

: 2 sty 2019, o 18:47
autor: Basia_Plus
MikolaOla,
MikolaOla pisze:Zamierzam przejść na Plush internet mobilny 25zł/20G/czas nieokreślony.
Jak należy postąpić?
niestety nie będzie możliwości przejścia z obecnej oferty do Plush Internet LTE, promocja dostępna jest tylko dla nowych aktywacji.
W tej sytuacji należy rozwiązać obecną umowę. Obowiązuje 30 dniowy okres wypowiedzenia liczony od pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego po złożeniu wniosku. Następnie możesz podpisać nową umowę w ofercie Plush Internet LTE. Więcej info tutaj: https://www.plushbezlimitu.pl/internet? ... gK4AfD_BwE.

Negatywnie rozpatrzona reklamacja

: 23 kwie 2019, o 23:34
autor: kolo909
Dnia 12.03.2019r. otrzymałam sms'a z informacją blokady połączeń w związku z przekroczeniem limitu kredytowego. Kwota bieżącego użycia dla mojego numeru telefonu wynosiła 249,93 zł netto. Sms był dla mnie szokujący ponieważ , jestem klientką Plusa od wielu lat i nigdy wcześniej nie zdażyło mi się uzyskac aż tak wysokich rachunków .
Opłatę uiściłam tego samego dnia , a telefon został odblokowany.
Trzy dni później 15.03.2019 r. otrzymałam kolejnego sms'a z wiadomością że bieżace użycie dla mojego numeru wynosi 424,24 zł netto. Było to dla mnie ponownym zaskoczeniem , ponieważ nie korzystam z żadnych płatnych aplikacji , nie wysyłam płatnych sms'ów , a z transmisji danych korzystam tylko wówczas kiedy nie mam możliwości korzystania z Wifi , czyli bardzo rzadko. Następnego dnia udałam się do punktu Plusa , gdzie Pani konsultantka poinformowała mnie , że nie jest w stanie określić skąd biorą się tak wysokie rachunki i , że najlepiej poczekać aż otrzymam fakturę . Sprawdziła również , czy mam jakieś płatne subskrypcje , jednak niczego takiego nie miałam aktywnego.
Od tego czasu całkowicie przestałam korzystać z telefonu.
17.03.2019r. otrzymałam informację , że bieżące użycie dla mojego numeru wynosi już 612,79 zł . Skontaktowałam się z Biurem Obsługi Konsumenta , gdzie Pan konsultant poinformował mnie o aktywnej usłudze " Wakacje od Internetu " , co musiałam aktywować przypadkiem. Dostałam również informację , że najlepszym rozwiązaniem byłoby złożenie reklamacji , co też uczyniłam. Jednak wcześniej udałam się do punktu Plusa w celu otrzymania ,szczegółowego bilingu. Z rachunku wynika , że koszty te związane są z transmisją pakietową - dane odebrane , których było aż 784580 KB ,co jest niemożliwe , ponieważ ograniczam korzystanie z transmicji danych do minimum.
Uwzględniając to wszystko w reklamacji , otrzymałam odpowiedź ,że moja reklamacja nie została przyjęta .
Czy można się odwołać od tej decyzji ?

Re: Negatywnie rozpatrzona reklamacja

: 24 kwie 2019, o 10:01
autor: Basia_Plus
kolo909,
kolo909 pisze:otrzymałam odpowiedź ,że moja reklamacja nie została przyjęta .
co dokładnie masz na myśli? Czy reklamacja została złożona w trakcie okresu rozliczeniowego?

Re: Plush Internet LTE - internet L

: 24 kwie 2019, o 18:06
autor: kolo909
Basia_Plus
Reklamacja została złożona od razu po otrzymaniu faktury ,
i dostałam odpowiedź o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji .

Re: Plush Internet LTE - internet L

: 25 kwie 2019, o 10:18
autor: Basia_Plus
kolo909,

jeśli odpowiedź, którą otrzymałaś z Departamentu Reklamacji budzi Twoje wątpliwości, możesz kontynuować sprawę za pomocą formularza. Prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL). Podaj nam potem numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.

Plush stary program stażowy vs nowy

: 18 mar 2021, o 18:11
autor: pablo945
Dzień dobry
Posiadam umowę z plush internet na starym programie stażowym gdzie po 7 miesiącu powinno być 100GB a po 12 120GB, obecnie jest już u mnie 7 miesiąc rozliczeniowy a pakiet wynosi nadal 80GB, faktura pewnie jutro przyjdzie, chciałbym się dowiedzieć czy zostanie mi zwiększony internet do 100GB?, według umowy którą podpisywałem jeśli nie nie mylę w sierpniu ubiegłego roku. Z tego co zauważyłem nowy program stażowy został trochę okrojony ale chyba nie powinien on wpływać na starsze umowy i programy stażowe.
Z góry dziękuje za pomoc

Re: Plush stary program stażowy vs nowy

: 18 mar 2021, o 22:49
autor: Ron
Warunki zostaną zachowane zgodnie z podpisaną Umową i Regulaminem promocji, który jest integralna częścią umowy, czyli z sierpnia 2020.

Obrazek

Re: Plush stary program stażowy vs nowy

: 19 mar 2021, o 11:13
autor: Marta_Plus
Witaj pablo945,

tak jak napisał Ron, obowiązują warunki z umowy, którą zawarłeś.
Prześlij proszę swoje pytanie, podając numer telefonu i dane (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Pracownik BOK, mając wgląd w konto numeru, zweryfikuje aktualną sytuację związaną z przyznawanymi GB za staż. Jeśli podasz mi tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.