Przejęcie numerów po osobie zmarłej

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Miki6464
Nowy
Posty: 7
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 7 wrz 2017, o 17:11

Przejęcie numerów po osobie zmarłej

Post autor: Miki6464 »

Dzień dobry.
Długo po nagłej śmierci mojego męża Dxxxxxx Mxxxxxxx zbierałam się, żeby załatwić wszystkie formalności związane z pięcioma telefonami,które były na jego firmę. Sumiennie płaciłam rachunki za konto numer 1XXXXXXX. W końcu w dniu 11.07.2018 r poszłam z aktem zgonu do punktu w Głownie. Obsługiwał mnie Pan Dxxxxx. Zaproponował, żebym zachowała 4 numery i ten jeden nie potrzebny, żebym wzięła na kartę gdyby ktoś jeszcze na niego dzwonił. Zgodziłam się. Zaproponował mi super rozwiązanie, żebym przeszła na chwilową umowę OMG dla Firm 55 i będzie to tylko na 7 dni, a potem tą umowę wypowiemy i podpiszę inną umowę korzystną czyli jeden telefon 5XXXXXXXX za- 61,50 zł a trzy pozostałe za 30,75 zł. Powiedział, że nie ma innego wyjścia , żebym zachowała te numery dla siebie. Oczywiście się zgodziła, bo ja się nie znam i uznałam, że wszystko jest prawidłowo.Okazało się to fatalnym jak teraz widzę posunięciem. Po kilku dniach dowiedziałam się od Pani z tego samego punktu, że Pan Dxxxxx zrezygnował z pracy, a moje umowy OMG przeszły na jakiś długi okres, aż do 21.08.2018r, bo w 7 dniach firma Plus nie zdążyła mi zrobić tego transferu i mam czekać do następnego okresu rozliczeniowego. Oniemiałam. Zamiast mi pomóc, to mnie oszukano ! Zaproponowano podpisanie już tych prawidłowych umów . I tak zrobiłam, bo ponoć inaczej nie można w dniu 24.07.2018r .Po kilku dniach dowiedziałam się, że mam już rachunek na 404 zł , naliczony za 4 dni, bo nie mamy tam ani mms ,ani internetu i tylko 400 minut. Mało tego nie mogłam się porozumieć z infolinią, bo wprowadzono błędnie mój numer NIP i nikt nie chciał ze mną rozmawiać, żeby wyjaśnić co się dzieje. Poszłam do Pani w punkcje w Głownie, sprostowała błędny NIP i zaproponowała, że pomoże mi napisać reklamację do całej tej sytuacji, jak tylko NIP będzie w systemie poprawiony. Sama stwierdziła,że faktycznie nie wiadomo po co Pan Dxxxxx i wcisnął mi ten pakiet OMG. Gdybym poszła z tymi telefonami do innej sieci, z dnia na dzień miałabym prawidłowe umowy i bez problemów. Tym bardziej,że właściciel firmy nie żyje i umowy wygasły. Wczoraj z kolei zablokowany został telefon mojego syna 5XXXXXXXXX, który u mnie pracuje. Został bez telefonu i musiał kupić sobie kartę w sieci Plus, żeby móc dzwonić do klientów. Ja zresztą też, mam już następny telefon na kartę, bo boję się następnych naliczeń. Niedouczony pracownik,który chyba wiedział, ze narobił bałaganu i zrezygnował w trakcje załatwiania moich spraw, doprowadził do tego, że ja noszę teraz trzy telefony, syn dwa. Dowiedziałam się jeszcze w trakcje wczorajszej rozmowy na infolinii, że ten z którego chciałam zrezygnować czyli 5XXXXXXX, będzie jeszcze na abonament , aż do września i przez tyle muszę ponosić dodatkowe opłaty. Proszę mi pomóc. Proszę zdjąć ze nie te wszystkie opłaty. Po śmierci męża nie musiałam zachowywać żadnych numerów. Ale zdecydowałam się bo to miało być tak szybko i prosto załatwione. A teraz jestem strzępkiem nerw i w sytuacji bardzo nie ciekawej. Proszę też odblokować telefon 5XXXXXX . Proszę mi pomóc. BXXXX
Ostatnio zmieniony 16 sie 2018, o 08:35 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu, ukryłam dane wrażliwe, proszę nie podawać tych danych w internecie.
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Przejęcie numerów po osobie zmarłej

Post autor: largo »

Forum to nie BOK ani instytucja która Pani pomoże... Forum może jedynie podpowiedzieć działanie czy co w ogóle można zrobić... Pani sprawa jest dość pokręcona i jedynie co pozostaje reklamacja najlepiej opisana krok po kroku wg siebie nie "specjalisty" z salonu bo oni hmm piszą jak chcą i co chcą nawet czasu nie mając pojęcia o temacie.

Jedynie tu się nasuwa pytanie po ... Pani brała numery i przedłużała w dziwnych taryfach jak i umowach kilku dniowych. Sama Pani sobie dziurę wykopała do której wpadł podpisując umowę nie wiedząc jakie warunki się tam znajdują - brak no limit czy sms/mms lub i internetu...
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przejęcie numerów po osobie zmarłej

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Miki6464,

zgodnie z sugestią largo, proszę o złożenie reklamacji w opisanej sprawie. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -reklamacj. Podaj mi później numer zgłoszenia postaram się przyśpieszyć rozpatrzenie zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Miki6464
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 7 wrz 2017, o 17:11

Re: Przejęcie numerów po osobie zmarłej

Post autor: Miki6464 »

Witam. Napisałam pismo i dzisiaj już wyślę pocztą. Tydzień temu napisałam reklamację online i nie mam żadnej odpowiedzi. Napiszę potem jaki jest numer zgłoszenia. Pozdrawiam Beata
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przejęcie numerów po osobie zmarłej

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Miki6464,
Miki6464 pisze:Tydzień temu napisałam reklamację online i nie mam żadnej odpowiedzi.
poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ