Ewa_Plus pisze:- problem wynika z tego, że telefon nie konwertuje plików do rozmiarów przesyłanych w MMS i dlatego nie jest on wysyłany. Sprawa cały czas jest weryfikowana.
Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ten problem wygląda nie na problemy sieci, tylko na problem IOS'a. Czyli jednym słowem wina Appla i to apple musi zrobić poprawkę w systemie. Chyba, że operator zrobi obejście tego.
Ewa_Plus pisze:- problem wynika z tego, że telefon nie konwertuje plików do rozmiarów przesyłanych w MMS i dlatego nie jest on wysyłany. Sprawa cały czas jest weryfikowana.
Pozdrawiam.
Plusie, jak długo będzie jeszcze trwała Wasza niemoc? To już 2 miesiące jak nie potraficie się z tym uporać i pozostajecie jako jedyna sieć która ma taki problem! Jako abonenci oczekujemy od Was konkretów, kiedy będzie przywrócona możliwość wysyłania mms którą jesteście zobligowani zapewnić?!
Ja mam ten sam problem , mam telefon służbowy iPhonie XS w sieci plus i nie mogę wysyłać mmsow. Tragedia , w pracy ta funkcja jest mi bardzo potrzebna. Także cieszę się że w styczniu kończy nam się umowa w sumie 20 numerów , i podjęliśmy decyzje że przechodzimy do play tan nie ma rzadnych problemów. A po drugie w swojej ofercie maja szeroki wybór tych oto telefonów , a dla nas to duży plus, gdyż nasza firma i pracownicy bazują większości na firmie iPhonie. Powiem krótko mam dosyć czekania i obietnic ze strony tej sieci. Po prostu średniowiecze jest u was i tyle.
U mnie ta sama sytuacja. Jestem posiadaczka iPhona XR i także nie mam możliwości wysyłania wiadomości mms! Uważam ze w tych czasach jest to wręcz niedopuszczalne - tym bardziej ze kupując w Plusie abonament płacę m.in. za tą usługę. A nie mogę z niej korzystać. Plusie - kiedy zamierzacie rozwiązać ten problem?
Zgłosiłem problem do mojego opiekuna biznesowego i podłą mi rozwiązanie które na razie działa. Wykasowałem wielkości maksymalną MMS-a, zostawiłem puste pole. Przetestowałem i na razie jest OK.
Zgłosiłem problem do mojego opiekuna biznesowego i podłą mi rozwiązanie które na razie działa. Wykasowałem wielkości maksymalną MMS-a, zostawiłem puste pole. Przetestowałem i na razie jest OK.
Pozdrawiam,
mpuzon
Potwierdzam, działa, szkoda tylko ze taka porada nie padła z ust „specjalistów” Plusa; kiepsko to o nich świadczy.
Dzięki mpuzon, jak widać można liczyć jedynie na pomoc innych użytkowników. Plus za to traci klientów!
Super, ze działa, info otrzymałem od pracowinka Plusa . Trwało to pare min., i dostałem odpowiedź. Więc nasuwa się pytanie czy Specjaliści z forum są o takich rzeczach informowani.
Super, ze działa, info otrzymałem od pracowinka Plusa . Trwało to pare min., i dostałem odpowiedź. Więc nasuwa się pytanie czy Specjaliści z forum są o takich rzeczach informowani.
Pozdrawiam,
mpuzon
To u mnie na IPX niestety nie działa takie rozwiązanie . A problem z brakiem możliwości wysyłania mms'ów mam od m/w grudnia 2018r.
Jak długo można rozwiązywać problemy z dostosowaniem sieci do Wymogów jakiegoś producenta sprzętu?
Czy w związku z tym że wysłanie MMS-a Z telefonu iPhone XS jest niemożliwe mogę w jakiś sensowny sposób zakończyć z wami współpracę?
+ Jest jedynym operatorem W Polsce który nie wie co to jest iPhone I analogicznie 2. stronę przy czym jakoś zapomina poinformować o tym fakcie potencjalnych klientów
Ostatnio zmieniony 18 mar 2019, o 18:18 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki- podobny temat.
Witajcie, to jakaś kpina !!
Dziś dzwoniłem w tej sprawie i nikt mi nie pomógł w sprawie mms-ów.......
Przeczytałem to Forum i zrobiłem jak radził Kolega i działa, ciekawe jak długo ale działa
To Plus nie wie jak rozwiązać taki problem ??!! Żenada....
Dzięki Ci Kolego, że o tym napisałeś!
Problem był w Xr.