Przeniesienie numeru do innej sieci

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Iwona.86
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 12 sty 2019, o 16:50

Przeniesienie numeru do innej sieci

Post autor: Iwona.86 »

Witam,
chciałabym się dowiedzieć ile czasu trwa przeniesienie numeru z plusa do innej sieci?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przeniesienie numeru do innej sieci

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Iwona.86,
Iwona.86 pisze: ile czasu trwa przeniesienie numeru z plusa do innej sieci?
na termin przeniesienia numeru wpływ ma wiele czynników np. tryb przeniesienia numeru (czy przeniesienie numeru nastąpi z okresem wypowiedzenia, czy też z końcem kontraktu), data końca kontraktu, okres rozliczeniowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PaniPI
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 20 maja 2021, o 12:28

Problemy po przeniesieniu numeru

Post autor: PaniPI »

Mam następujący problem. Miałam umowę abonamentową przez 2 lata w sieci Plus. Po skończeniu umowy chciałam przenieść numer do innego operatora. Złożyłam potrzebne wnioski. Numer został przeniesiony do Play dnia 9.05. Przełożyłam do telefonu kartę SIM od Play, rozmawiam, pisze SMSy itd. jednak wciąż dostaje smsy od Plusa np. że wygasł jakiś pakiet bądź że rozmowy wychodzące zostały zablokowane itd
Ostatnio zmieniony 20 maja 2021, o 12:57 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki -podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przeniesienie numeru do innej sieci

Post autor: Basia_Plus »

PaniPI,

z pozycji forum nie mamy wglądu w konto numeru. Opisz proszę sprawę i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sp9tcu
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 19 sie 2023, o 12:08

Proszę o interwencje

Post autor: sp9tcu »

Oto pismo pismo wysłane do boku z danymi osobowymi
dostali je też admini
tutaj wersja bez danych osobowych

xxxxx xxxxx xxxxxxxxx 2023-08-23
xxxxxxxxx xx
xx-xxx xxxxxxxxxx
Pesel xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Dotyczy numeru xxxxxxxxxxxxxxx
Mai

Do biura obsługi klienta plus gsm
Bardzo proszę o pilną interwencje i jak najszybsze umożliwienie mi powrotu numeru xxxxxxxxxx do orange
Gdzie poprzednio miałem usługi
Pismo składa się z
Faktów
Dnia 18 sierpnia przeniąsłem do was numer xxxxxxxxx
W dobrej wierze
1- promocja 3 miesiance za darmo
2- trzeba sprubować coś nowego
z tym problemów nie było
problem był z pocztą głosową opisywałem to już poprzednio
na konfiguracje straciłęm około 20 zł
zgłosiłem 2 sprawy
żadnego odzewu
nasmiewki itd. ( jestem sobą nie pełnosprawną ale znam się na telekomunikacji i to za dużo )
w poniedziałek jeden konsultant sasugerował bym przeszdł na abonament poczta będzie bezpłatna ( to się zgadza ) i będzie działała bez zarzutów
dodał ze jak nie będzie działała to mogę w terminie 14 dni odstąpić od umowy mam do tego prawo
przeszdłem
poświeciłęm cała noc na konfiguracje
te same błędy
szok
Taka duża firma taki operator a nie może sobie poradzić z pocztą głosową
W wtorek skonsultowałem się z konsultantem i powiedział że powrót do orange potrwa dzień
Poszedłem do salonu plusa złożyłem wniosek o odstąpienie od umowy został przyjęty
Udałem się do salonu orange złożyłem wniosek o przeniesienie numeru xxxxxxxxxx z plusa abonament do orange na karte
Wniosek został zarejestrowany
Po 18 dowiedziałem się że przeniesienie nastąpi 25 września ,orange tylko mi wspułczuje
Wiem ze numer został cofnięty z abonamentu i oderejestrowany

KOMENTARZ
Czuje się
1- Oszukany
2- Potraktowany z politowaniem
3- Wykorzystany finansowo
4- Może jeszcze nałożycie karę na mnie
5- Albo 100 zł abonament
Abonament trwał od poniedziałku od 22 do wtorku do 15
6- Jesteście chciwi
7- Powinien wami zająć się UKE
8- Nie chce z wami mieć nic współnego
9- Tak się traktuje w Polsce osoby niepełnosprawne
10- Albo znające się trochę na telekomunikacji
Numer mam powiązany w banku , poczebny jest do kontaktu z rodziną itd.
MOJE OCZEKIWANIA
1- Natychmiastowego uwolnienia telefonu z waszej sieci i oddania go do sieci orange
2- Przeprosin mailowo
3- Anulowania faktury za 12 godzin abonamentu
Oświadczam że
Nie zapłacę rachunku gdyż
1- To jest wasza pazerność
2- Usługa mi się nie podoba
3- Okres przejścia do nowej sieci ponad miesiąc za 12 godzin abonamentu
4- Zostałem wstrętnie potraktowany
INFORMUJE
Jeśli numer nie zostanie oddany do orange do piantku 25 sierpnia 6 rano zawiadamiam UKE i wnoszę skargę do rzecznika urzędu antymonopolowego
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Telefon kontaktowy xxxxxxxxx
Mail xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ostatnio zmieniony 23 sie 2023, o 09:48 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Wkrótce
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przeniesienie numeru do innej sieci

Post autor: Joanna_Plus »

sp9tcu,

ponownie bez numeru sprawy nie jestem w stanie nic zrobić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ