Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
koliber2
PlusManiak
Posty: 56
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 7 sty 2019, o 18:14

Re: Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS

Post autor: koliber2 »

Tak:) z problemami bo zalacznik ukradli ale potem poprawka i jest:)
Dominik M
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 2 lut 2019, o 20:57

Kilka słów dlaczego trzeba omijac PLUSa

Post autor: Dominik M »

Poniżej opis dość ciekawej sytuacji i podejścia PLUSa do zagadnienia.

Kilka miesięcy temu złożyłam w ramach PWA, wniosek o przedłużenie umowy - internetowy wniosek (abonament).

Kilka dni później kurier dostarczył telefon będący częścią umowy wraz z f-ra ratalną oraz samą umowę przedłużającą abonament. Umowa został podpisana i oddana kurierowi.
Ku mojemu zdziwieniu dwa dni później przyszła do mnie dokładnie taka sama umowa (kopia poprzedniej 1:1 - tylko kod kreskowy w nagłówku umowy był inny) wraz z telefonem - tez została podpisana (nie było pod ręka tej umowy sprzed dwóch dni tak wiec sadziliśmy że to jakaś korekta, a telefon wysłany został przez pomyłkę - co później miał wyjaśnić telefon do biura obsługi klienta).

Po telefonie bo BOK'u konsultant przyjął zgłoszenie i rzekomo zamówił kuriera po odbiór blednę wysłanego telefonu.

Minął miesiąc i telefonu nikt nie odebrał. Założyłam kolejne zgłoszenie - reklamacje. Została rozpatrzona - ale PLUS zażyczył sobie wysyłki telefonu na mój koszt, poprzednie zgłoszenie ignorując.

Poniżej odpowiedz na jedna z reklamacji:

Odpowiadając na zgłoszenie otrzymane xxxxxx r. informuję, że zapoznałem się z opisaną sprawą.

Mając na uwadze przedstawione przez Panią okoliczności informuję, że faktura ratalna zostanie anulowana po dokonaniu zwrotu urządzenia. Wraz z anulowaniem faktury ratalnej anulowane zostaną również naliczone raty.
W związku z powyższym proszę o odesłanie zakupionego sprzętu w pełnym komplecie sprzedażnym w terminie 14 dni od daty niniejszego pisma. Zwrotu przesyłki, ubezpieczonej na liście przewozowym, proszę dokonać na adres: InterPhone Service Sp. z o.o. - Hala M4 ul. Łubinowa 4a; 03-878 Warszawa. Do przesyłki należy dołączyć kopię dokumentu zakupu (fakturę). Na nadawcy przesyłki spoczywa obowiązek właściwego przygotowania towaru do transportu, by nie doszło w trakcie przewozu do jego uszkodzenia.


W miedzy czasie PLUS zaczął obciążać mnie kosztami drugiej telefonu (który de'facto nie był częścią umowy).

Po kilku kolejnych reklamacjach (temat ciągnie się od miesięcy) odpuściłam i odesłałam im telefon na własny koszt.
Jak się okazało pomimo potwierdzenia odbioru (przesyłka kurierska) PLUS twierdzi ze nie otrzymał zwrotu, numer listu przewozowego, screen z portalu kuriera potwierdzający odebranie przesyłki, został dostarczony, ale w odpowiedzi na kolejne reklamacje otrzymuje - jako informacje zwrotna, stwierdzenie ze telefonu nie dostali i proszą o podanie numeru listu przewozowego (który dostarczony do PLUSa już kilkukrotnie).

Wiem tyle ze umowa została zdublowana przez błąd systemu i pierwsza z nich nie powinna wogóle do mnie trafić (potwierdził to konsultant PLUSa). Płace oczywiście za to co wynika z umowy czyli 1x telefon + abonament, a ujemne saldo ku mojej uciesze rośnie.

Żeby było ciekawiej w korespondencji e-mailowej PLUS zażądał w celu weryfikacji numeru PESEL czy PLUS KODU 5 - co może wskazywać na totalna ignorancje w sprawach bezpieczeństwa danych użytkowników.

Tak wyglądało zamówienie:
Capture.JPG
A tak wyglada proba obciazenia / wyludzenia:
Capture1.JPG
Ostatnio zmieniony 8 lut 2019, o 18:27 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS

Post autor: Marta_Plus »

Dominik M,
Dominik M pisze:Żeby było ciekawiej w korespondencji e-mailowej PLUS zażądał w celu weryfikacji numeru PESEL czy PLUS KODU 5 - co może wskazywać na totalna ignorancje w sprawach bezpieczeństwa danych użytkowników.
wszystkie dane podawane w korespondencji będą przetwarzane w celu obsługi zgłoszenia.

Jeśli prześlesz wiadomość z opisem zaistniałej sytuacji na adres: bok@plus.pl, uwzględniając w mailu swoje dane (imię i nazwisko, PESEL oraz nr telefonu, którego sprawa dotyczy) i podasz nam tutaj nr zgłoszenia (będzie w formacie #12345), to postaramy się przyśpieszyć wyjaśnienie poruszonej kwestii.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dominik M
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 2 lut 2019, o 20:57

Re: Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS

Post autor: Dominik M »

Marta_Plus pisze:Dominik M,
Dominik M pisze:Żeby było ciekawiej w korespondencji e-mailowej PLUS zażądał w celu weryfikacji numeru PESEL czy PLUS KODU 5 - co może wskazywać na totalna ignorancje w sprawach bezpieczeństwa danych użytkowników.
wszystkie dane podawane w korespondencji będą przetwarzane w celu obsługi zgłoszenia.

Jeśli prześlesz wiadomość z opisem zaistniałej sytuacji na adres: bok@plus.pl, uwzględniając w mailu swoje dane (imię i nazwisko, PESEL oraz nr telefonu, którego sprawa dotyczy) i podasz nam tutaj nr zgłoszenia (będzie w formacie #12345), to postaramy się przyśpieszyć wyjaśnienie poruszonej kwestii.
Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące tej jednej sprawy: #520419, #362848, #416168, #514229, #513405.
Dane zostały juz wysłane.
Jeszcze raz podkreślę że żądanie przesłania wrażliwych danych pocztą elektroniczna świadczy o kiepskiej jakości Państawa działu bezpieczeństwa.
Jak pół roku - bo tyle ciągnie się ta sprawa, to za mało dla firmy Polkomtel żeby oficjalnie uznać reklamacje. Tym bardziej że rozmowy (na szczęście nagrane) z konsultantami jednoznacznie wskazują na błąd systemowy.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS

Post autor: Marta_Plus »

Dominik M,

dziękuję za numery zgłoszeń - przekazałam sprawę dalej do wyjaśnienia. Przepraszam najmocniej za napotkane niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ulagrono
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 15 lut 2019, o 16:07

Re: Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS

Post autor: Ulagrono »

A co w przypadku gdy nie znamy daty ani godziny rozmowy z konsultantem? Co w sytuacji, gdy pracownik infolinii przy przedłużeniu umowy przedłuża nam wg promocji która jak się okazuje w regulaminie (na co zwracać uwagę inny pracownik infolini) nam się nie należy, a powoduje utratę możliwości korzystania ze smartdomu? Dział reklamacji odrzucił reklamacje braku rabatów Smartdom podając ze przez podpisanie przedłużenia w ramach innej promocji rabat nie należy się. Pomijam fakt iż ta promocja w której podpisana usługa wg regulaminu nam się po prostu nie należy. Ponowna reklamacja na błędna umowę?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj Ulagrono ,
- przykro mi z powodu tej sytuacji. Najlepiej będzie jeśli złożysz ponowną reklamację na błąd konsultanta, który wprowadził zaproponował nieodpowiednią promocję, w wyniku czego straciłeś rabaty.
Jeśli podałbyś nam tutaj numer zgłoszenia, moglibyśmy przyspieszyć rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
koliber2
PlusManiak
Posty: 56
Rejestracja: 7 sty 2019, o 18:14

Re: Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS

Post autor: koliber2 »

Warto walczyć w wypadku pomylek pracownikow. U nas "walka" trwała troche ale efektem jest to iz mamy 7mc krotsza umowe i dostalismy to co chielismy. Czyli sie dalo, maly gest ze strony PLUSA aczkolwiek znaczacy :)
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS

Post autor: largo »

Mogę też potwierdzić że TRZEBA walczyć o swoje nawet jak sprawa wygląda na przegraną !!! :-P :-P :-P
Ulagrono
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 15 lut 2019, o 16:07

Re: Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS

Post autor: Ulagrono »

Reklamacja napisana. Czekamy co będzie dalej. Już kolejnej składać nie będę tylko jeśli odpowiedź będzie taka jak się spodziewam (a po przetestowania Internetu jestem nastawiona na Nie uznanie reklamacji, łącznie z odmową udostępnienia nagrań) napisze reklamacje do UKE i UOKIK.
Niestety Plus takimi praktykami, zatrudnieniem osób Nie kompetentnych, nieuwzglednianiem uzasadnionych reklamacji, spadkiem jakości usług traci klientów.
Żałuję, że nie przeniosłam nr do Play tylko z Play do Plus. Niesmak pozostanie na zawsze. Za 6 miesięcy kończy nam się umowa w firmie i po perypetiach indywidualnych już nie mamy ochoty na dalszą współpracę z tą firmą=strata kilku kolejnych klientów.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS

Post autor: Ewa_Plus »

Ulagrono,
- czy posiadasz numer zgłoszenia? Mogłabym przyśpieszyć rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ulagrono
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 15 lut 2019, o 16:07

Re: Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS

Post autor: Ulagrono »

Ewa_Plus pisze:Ulagrono,
- czy posiadasz numer zgłoszenia? Mogłabym przyśpieszyć rozpatrzenie.
Posiadam #633830. Jednak już nie za bardzo zależy mi na szybkim rozpatrzeniu, a raczej na rzetelnym, uczciwym i nastawionym na klienta, a nie na robieniu pod górkę pomimo pomyłki pracownika. Ja rozumiem, że nie myli się ten co nic nie robi, ale trzeba umieć przyznać się do błędu i go naprawić. Chcielibyśmy zostać przy ofercie SmartDom ze względu na obniżenie kosztów, w tej chwili.niestety czujemy się nabici w butelkę i nagle okazuje się, że inne firmy mialy dla nas lepsze oferty. Człowiek naiwny i z sentymentem chciał przedłużyć umowę, a traktowany jest jak kula u nogi. Jak do tej pory nie mogłam zarzucić nic, teraz jestem rozczarowana. Do tego czeka mnie kolejna reklamacja, a nawet 2. Na zasięg w telefonie i internet mobilny. Coraz częściej zrywa połączenie i to w najważniejszych momentach np. Podczas wykonywania przelewów.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS

Post autor: Basia_Plus »

Ulagrono,
Ulagrono pisze:Posiadam #633830.
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Aleksanderj
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 12 mar 2019, o 21:54

Re: Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS

Post autor: Aleksanderj »

Dzień dobry ,

Chciałem zwrócić sie z prośbą o pomoc w sytuacji która mnie spotkała.

Przenosiłem numer za pomocą tzw. Cesji z jednego podmiotu gospodarczego Sp. z o.o na drugi podmiot gospodarczy - jednoosobową działalność .

Planowałem to przeprocesować podczas wizyty w Salonie Sprzedaży sieci Plus , tak jak wykonałem to już wcześniej z innym numerem który również przenosiłem i wszystko odbyło się zgodnie z ustaleniami , profesjonalnie i bezproblemowo , niestety zwrócono uwagę iż podmiot który obecnie korzysta z numeru ma przydzielonego opiekuna biznesowego i należy to wykonać za jego pośrednictwem.

Zwróciłem sie do wskazanego opiekuna i nakreśliłem jesno i szczegółowo jakich chcę dokonać czynności oraz że zależy mi na czasie jak również koszcie całego procesu .
Wspominałem iż podobną procedurę już wykonywałem w Polkomtelu i za pośrednictwem skorzystania z uslugi Prepaid została ona przeprowadzpona sprawnie i bezkosztowo.
Zapytałem o taką możliwość i wtym przypadku , uzyskałem informację iż jest to niemożliwe to przeprowadzenia , co okazało się w późniejszym terminie informacją nieprawdziwą.

Cesja została przeprowadzona za pomocą zmiany taryfy , usługa u obecnego użykownika była już na umowie bezterminowej , usłuszałem iż w takim przypadku nie uda się zachować obecnej taryfy i zostala mi zaproponowana nowa taryfa o nazwie bodajże plus 40 która miała zachować obecne usługi tylko byc trochę droższa, z uwagi iż numer miał być tylko krótką chwilę w Polkomtelu , ponieważ docelowo zaostał przeniesiony do operatora Orange o czym poinformwałem na samym wstępnie przed przejściem do wykonywania cesji Pana opiekuna biznesowego to uznałem czy zaplacę 25 zł czy 40 zł za kilka dni bycia abonentem sieci Plus nie będzie miało większego znaczenia. W ramach abonamentu miałem otrzymać zminejszoną ilośc dostępu do internetu do 2 Gb oraz rozmowy głosowe do sieci stacjonarnych i smsy i mmsy w ramach abonamentu.

Po otrzmaniu pierwszej faktyry zwróciłem uwage iż oprócz opłaty za abonament i oplaty za dokonanie cesji numeru znajduje sie opłata za połączenia ( kilkanście złotych ) , udałem się z tą fakturą z prośba o wyjaśnienie do Salonu Sprzedaży sieci Plus , gdzie po pełnej identyfikacji mojej osoby i konsultacji ze wsparciem pracowników Salonu na infolinii pracowniczej z czego te naliczenia wynikają tłumaczo je jako być może międzyokresowe przed uruchomieniem abonametu ( dotyczyły jednego lub dwóch dni ) i jedyne co było możliwe do zrobienia to zlożenie reklamacji , przy czym zapewniano mnie iż jak wynika z informacji widocznej w systemie w moim abonamencie naliczeń tych nie powinno być i reklamacja powinna zostać rozpatrzona pozytywnie .

Czas rozpatrzenia reklamacji do 30 dni.

Ja nieświadomy niczego korzystałem standardowo według potrzeb z telefonu do czasu aż otrzymałem smsa z informacją iż przekroczyłem limit i uslugi zostały zablokowane.

W pierwszej chwili uznałem tą informacje za przysłaną przez pomyłkę przez operatora , ale podczas pierwszego wybieranego polączenia akutrat do Żony , przekonalem się iż sms nie był pomyłka , ponieważ automatycznie zostałem przekierowany do działu winykacji firmy Polkomtel.

Tam Pani w dość mało grzeczny sposób wytłumaczyła mi iż blokada została nałożona ponieważ moj rachunek przekroczył kwotę nie pamiętam dokładnie czy 150 zł czy coś w okolicach i dlatego został zablokowany , na moje pytania jak mogło do tego dojść , osoba z którą rozmawialem stwierdziła iz nie ma dostępu do tych danych i jedyne co może dla mnie zrobić do zdjąć blokadę i przełączyć do innego działu który być może będzie w stanie coś wiecej powiedzieć .
Poprosiłem o zdjęcie blokady , co zreszta zostało zrobione , za co mogę podziękować a po bodejże drugim przełączeniu trafiłem do działu i osoby która stwierdziła iż naliczania są zgodne z taryfa którą opiekun mi przydzielił , i mam z nim to wyjaśnić .

Oczywiście zwróciłem się z prośbą o wyjaśnienie do Pana opiekuna , na co uslyszałem iż On oczywiście mi o tym mówił iż opłata 40 zł to tylko abonament a za każde połaczenie będzie naliczana dodatkowa opłata ,z czym oczywiście sie nie zgodzilem , bo to nie była prawda i zapytałem czy takie taryfy są obecnie dostępne w standardzie bo z tego co wiem to raczej sie ich nie stosuje. Obecne taryfy są zamknietą opłata kwotową w ramach której mamy usługi między innymi możliwość dzowonienia bez limitu przynajmniej w raamch rozmów krajowych lub z jakąś pulą minut .

Przekazałem również iż założenie było takie iż numer za pomocą cesji zostanie przeniesiony z jednego podmiotu na drugi w ramach sieci Plus a następnie jak najszybciej trafi do docelowago operatora Orange i miało się to odbyć za pomocą również jak najnizszych kosztów .

Pan opiekun przyją to do Siebie , przynajmniej takie sprawiał wrażenie i dał do zrozumienia podczas rozmowy , zaproponował jako rozwiązanie iż tym razem on napisze reklamacje , opisze całą sprawę wraz z założeniami iż zaproponowany abonament według wiedzy klienta czyli mojej miał być zamknięty czyli rozmowy oraz smsy i mmsy wliczone w ramach abonamentu.
Warunki zreszta miały być zachowane takie jak w poprzedniej firmie która była użytkownikiem numeru tylko opłata abonamentu miała , prawdopodobnie z powodu róznicy w ilości kart sim nieznacznie wzrosnąć do przyjętych 40 złotych .

Niestety nie znam treści reklamacji napisanej przez Pana opiekuna , ale w odpowiedzi którą otrzymałem , reklamacja nie została uznana za zasadną .
Polkomtel powołuje sie za zapisy w regulaminie i taryfie króra została przyjęta ( choć żadnego regulaminu ani taryfy na oczy nie widziałem ) , a sam proces obiegu dokumentów był moim zdaniem mocno niewłaściwy ale czasami w biznesie tak to wygląda ( wiem z doświadczenia ) ciężko jest np. Pana Prezesa firmy zastać podczas wizyty i dokumenty pozostają do podpisu a poźniej są odbierane i porocsowane.

Tu chodzi raczej o co innego , o pewną relacje i zaufanie we współpracy.
Pan opiekun ktory uczestniczył w cesji był opiekunem firmy od długiego czasu i istniała już pewna relacja wiec zostało to wykonane na jej podstawie.

Jak życie pokazało , nie należy ufać nikomu , trzymać sie sztywno procedur i wymagać wszytkich dokumentów przed podpisaniem czegokolwiek.

Żal oczywiście oprócz do Siebie mam do Pan opiekuna który całkowicie wprowadził mnie w błąd ,można powiedzieć iż udzielil nieprawdziwej informacji co do przeprocesowania cesji w wykorzytaniem karty prepaid , gdzie wiadomo iż nie można wydać wiecej niż ma sie na karcie .

Dodatkowo w dniu wczorajszym podczas rozmowy z obslugą telefoniczną w BOK sieci Polkomtel uzyskałm infomację iż takich taryf już się nie stosuje ( wogóle Pani z która rozmawiałem miała trudności z jej odszukaniem w cennikach ) i po przeanalizowaniu treści reklamacji złożonej przez opiekuna stwierdziła iż reklamacja jak najbardzij byłaby rozpatrzona pozytywnie gdyby Pan opiekun w niej zawrł stwierdzenie iż to on sie pomylił wstawiajac taką taryfę , ale tego nie zawarł .

Co zawarł niestety jest tajemnicą.

Problem drobny w tym iż według informacji uzyskanych podczas wczorejszej rozmowyz BOK druga złożona reklamacja zamyka drogę do procesu reklamacyjnego i pozostaje tylko droga sądowa lub mediacyjna.

Kwota dodatkowych opłat na wykonane połączenia może nie jest bardzo wysoka bo wynosi z obu rachunków około 350 zł , ale po pierwsze za taką kwotę mam opłacony abonament 24 miesiace u nowgo Operatora ( a nie jak w Polomtelu jeden miesiac i 2 lub 3 dni ) , po drugie czuje sie całkowicie wprowadzony w błąd wręcz można powiedzieć oszukany , po trzecie nie tędy droga , nie zostawia to dobrej opinii na Polkomtelu , nie mówiąc już o samym opiekunie klienta biznesowego , po czwarte dla tak niewielkich kwot droga sądowa lub mediacyjna poza czasem to również ze wzgledu na koszty jest niewłaściwym rozwiązaniem.

Pozostaje tylko złożyć skargę na opiekuna co chcę uczynic opisując całą sytuacje oraz zwrócić uwagę osobą które poświęcą czas i przeczytają tą mocno przydługą "opowieść" jako przestrogę jak działają opiekunowie klientów biznesowych i to z tzw. wieloletnia relacją z kilentem.

Dla ciekawości powiem iż po otrzymaniu odpowiedzi negatywnej na drugą reklamację oraz rachunku do zapłaty w dniu dzisiejszy nawiązałem kontakt telefoniczny z opiekunem z informacją jaki jest stan sprawy , na co usłyszałm odpowiedź w skrócie czego sie spodziewałem jak chcę odejść z Plusa do Orange .

A no spodziewałem się profesjonalnej obsługi zgodnej z założeniami , bo na tym polega współpraca , a otrzymłem całkowicie coś innego co nie miało prawa sie wydażyć ale jak widać życie potrafi pisać takie scenariusze .

Zwracam sie z prośba do osób ktore na tym forum reprezentują sieć Plus o wskazanie drogi , adresu np.mail na który mogę skierować oficjalną skargę na opiekuna biznesowego z podaniem personali i prośbą o zwrócenie uwagi na nieprawidłowe i nieetyczne działanie.

Zwracam sie również z prośbą o wskazanie drogi jeśli jeszcze taka istnieje oprócz drogi ( sądowej lub mediacyjenej ) werfikowałem je , w tak niewielkich rozmiarów kosztach jest to całkowinie bezcelowe , która może doprowadzić do anulowania naliczonych kosztow za rozmowy , które według mnie oraz powyższego opisu ( posiadam również korespondencje mailową ) nie powinny mieć miejsca.

Pozdrawiam i przestrzegam

Aleksander
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Aleksanderj,

przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Sugeruję, abyś ponownie przesłał wiadomość z opisem sprawy na adres: bok@plus.pl, uwzględniając w mailu swoje dane (imię i nazwisko, PESEL oraz nr telefonu, którego opisana kwestia dotyczy). Jeśli podasz nam tutaj numer zgłoszenia, to postaramy się przyśpieszyć wyjaśnienie Twojej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ