Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
tina00tina
Nowy
Posty: 9
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 25 sty 2019, o 18:35

Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS

Post autor: tina00tina »

W maju 2017 przedłużałam ofertę z PLUS GSM , otrzymałam ofertę z której jestem zadowolona . Konsultant zaproponował mi nowy abonament w ramach przedłużenia umowy , oraz usługę drugi produkt za połówkę w ramach usługi SMART FIRMA - internet za który miałam płacić 9 zł . W sumie mam 4 usługi w plusie i nawet nie zauważyłam , że faktury się zwiększyły . Teraz przy okazji przedłużania innego numeru w Plusie konsultant dopatrzył się , że nie mam usługi za połówkę , tylko pierwsze 2 faktury były z tą usługą , w związku z zmiejszeniem abonamentu usługę mi zniesiono bez jakiejkolwiek informacji . Konsultant celowo wprowadził mnie w błąd wciskając mi usługę , którą samoistnie mi zabrano , bo najpierw namawiał mnie na obniżenie abonamentu . Złożyłam reklamację opisując sprawę , ale została odrzucona . Na podstawie jakich przepisów , lub jak napisać pismo odwoławcze , aby przywrócono mi usługę na warunkach jakie została podpisana? . Umowa na przedłużenie numeru , oraz umowa na drugi abonament w ramach SMART FIRMA była zawiera tego samego dnia , o tej samej godzinie przez tego samego konsultanta . Zostałam celowo oszukana , pomimo , że kilkukrotnie pytałam się czy warunki obu umów , będą obowiązywały przez cały okres umowy i zostałam zapewniona , że będzie tak jak ustaliłam szczegóły telefonicznie . Co mogę zrobić w takiej sytuacji ??? Proszę o pomoc !!!
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS

Post autor: largo »

Jeżeli reklamacja została rozpatrzona negatywnie to w tej kwestii nie masz co się szarpać. W reklamacji mogłaś się powołać na "nagranie rozmowy z konsultantem". Możesz raz jeszcze pisać reklamację zmieniając główny sens reklamacji ze wskazaniem na nagranie rozmowy i opisać ustalenia jakie były a jakie masz "faktycznie" obecne warunki. Ewentualnie droga sądowna.

POLECAM po zawieraniu umów przez telefon czy to nowych czy przedłużeniu - polecam przeczytać dokładnie warunki umowy po otrzymaniu PISMA bo w tedy mamy 14 dni na rezygnację bez podawania powodu po tym czasie dla operatora i "dla każdego" akceptujesz warunki. Potem można sobie tylko pluć w brodę co się podpisało i co się ma za co trzeba płacić !!!
tina00tina
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 25 sty 2019, o 18:35

Re: Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS

Post autor: tina00tina »

Napisałam odwołanie , żądając odsłuchania rozmowy z konsultantem z maja 2017 . Jestem pewna , że pytałam 3 lub 4 razy o warunki umowy , czy na pewno nie ulegną zmianie i czy nie ma żadnych kruczków prawnych , zostałam za każdym zapewniona , że umowa będzie obowiązywała tak jak przedstawił mi ją konsultant przez cały okres umowy .
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS

Post autor: largo »

tina00tina pisze:Napisałam odwołanie , żądając odsłuchania rozmowy z konsultantem z maja 2017 . Jestem pewna , że pytałam 3 lub 4 razy o warunki umowy , czy na pewno nie ulegną zmianie i czy nie ma żadnych kruczków prawnych , zostałam za każdym zapewniona , że umowa będzie obowiązywała tak jak przedstawił mi ją konsultant przez cały okres umowy .
Dziś jest 25.01.2019 a ty wracasz do rozmowy z 05.2017 troszkę chyba za późno !!!
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS

Post autor: zif »

Niby dlaczego? Przedawnione jeszcze nie jest, jak najbardziej może dochodzić swoich racji.
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS

Post autor: largo »

Masz 14dni na reakcje lub rezygnacje ale nie po pół roku czy dłużej.
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS

Post autor: zif »

Autorka twierdzi, że została oszukana. Jeśli tak jest i potrafi to udowodnić, żadne 14 dni nie ma znaczenia. Czy tak jest w istocie, czy czegoś nie zrozumiała - tego nie wiem i tu nie zajmuję stanowiska.

Mojej siostrze energetyka zmieniła warunki umowy bez jej zgody - wyszło zupełnym przypadkiem, po ponad dwóch latach. Na początku, tak jak ty, coś miauczeli o 14 dniach, ale szybciutko przestali. Umowa została potraktowana jako niezawarta, należności przeliczono na starych warunkach. A żeby być w temacie forum, za chwilę będę walczył z Plusem w imieniu kumpla, który przez 2 lata dostawał faktury na 20 zł, zamiast 1 grosza. Umowa na ten numer już jest rozwiązana - twoim zdaniem pewnie nie ma co startować?
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS

Post autor: largo »

Podpisuje sie umowe w ktorej jest napisane. Płaci się faktury na ktorych jest wszystko wyszegulnione.

Jeżeli coś nas zastanawia to się reaguje od razu a nie od maja 17 do stycznia 19 siedziec po cichu.

Jak by sie udało coś wywalczyć to fajnie ale wątpie.
tina00tina
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 25 sty 2019, o 18:35

Re: Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS

Post autor: tina00tina »

largo pisze:Masz 14dni na reakcje lub rezygnacje ale nie po pół roku czy dłużej.
14 dni od pospisania umowy było wszystko ok , okazuje się , że 2 miesiące faktura uwzględniała usługę SMART FIRMA . Abonament płacę przez stronę ebok Plus , wyświetla się kwota , robię wpłatę i tyle .
tina00tina
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 25 sty 2019, o 18:35

Re: Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS

Post autor: tina00tina »

Mam 3 abonamenty w Plus , oraz internet . Usługa SMART FIRMA została mi zaproponowana po tym jak z konsultantem ustaliłam warunki przedłużenia umowy na telefon i po zmniejszeniu abonamentu na jeden z numerów do 36 zł . Tym bardziej czuję się oszukana , ponieważ mogłam zawrzeć umowę na internet np za kilka dni z innym konsultantem , to są zupełnie inne numery telefonów . Konsultant zamiast do numeru głównego z abonamentem 48 zł , przypisał usługę do numeru z abonamentem 36 zł . Usługa Smart Firma była uwzględniona na 2 fakturach . Po 14 dniach od podpisania umowy było wszystko tak jak ustaliłam z konsultantem , wiec nie miała podstaw do zerwania tej umowy czy reklamacji . Po 2 miesiącach , bez jakiejkolwiek informacji usługa została wyłączona ......Konsultant który proponował mi obie umowy musiał posiadać wiedzę , że ta usługa zostanie wyłączona , mógł dopisać usługę SMART FIRMA do numeru głównego , wg mnie nawet tak powinien zrobić i nadal posiadałabym usługę SMART FIRMA .Tym bardziej czuję się oszukana przez konsultanta i Plus GSM . Mam wrażenie , że umowa została podpisana to wynik na koncie konsultanta już zwiększył się o 2 umowy , niekoniecznie z warunkami które zostały ustalone .
Edycja:
Reklamację złożyłam od razu , gdy zostałam poinformowana o zaistniałej sytuacji . Chciałabym tylko od Plus GSM uczciwości firmy polegającej na przywróceniu warunków ustalonych przez konsultanta czy SMART FIRMA na internet i zwrocie nadpłaconej kwoty
Ostatnio zmieniony 28 sty 2019, o 11:10 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: post pod postem - połączenie. Jeśli chcesz uzupełnić wcześniejszą wypowiedź, używaj proszę przycisku ZMIEŃ.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3130
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS

Post autor: Marta_Plus »

tina00tina,
tina00tina pisze:Reklamację złożyłam od razu , gdy zostałam poinformowana o zaistniałej sytuacji .
Prześlij proszę numer tej reklamacji lub numer telefonu, którego dotyczy opisany problem pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Postaram się pomóc w wyjaśnieniu sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tina00tina
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 25 sty 2019, o 18:35

Re: Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS

Post autor: tina00tina »

Wysłałam nr reklamacji i pismo na podany adres mail . Dziękuję za pomoc .
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3130
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS

Post autor: Marta_Plus »

tina00tina,

dziękuję - wiadomość dotarła. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
koliber2
PlusManiak
Posty: 56
Rejestracja: 7 sty 2019, o 18:14

kontakt z BOK nagrywanie rozmów

Post autor: koliber2 »

Witajcie,
jak wiadomo wszystkie rozmowy z konsultantami są nagrywane. Co jednak w sytuacji gdy to co mówi konsultant lub ich większa ilość jest bledną? @Specjalisci_Plus - czy moge któremuś z Was podesłać date,godzine połączenia z 2601 aby ktoś przesłuchał rozmowe? Chodzi o to iż wg mnie słowa konsultanta są wiążące również dla klienta. Czy nagrana rozmowa może być podstawą do reklamacji lub zgłoszenia żądania wykonania tego co jest (błednie) przekazane przez konsultantów? Rozumiem, ludzka rzecz sie mylić ale gdy robi to wieksza ilosc osob przez co klient potencjalnie miałby naliczoną kare umowną za zerwanie umowy przed czasem jest wg mnie juz nie ok.
Czy Plus archiwizuje/zapisuje w jakimś systemie CRM kontakty klienta z BOK (telefon/mail)? Czy jest możliwość weryfikacji takowych kontaktów i tego co było zapisane/mówione?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3130
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zostałam oszukana przez konsultanta PLUS

Post autor: Marta_Plus »

Witaj koliber2,

dla zapewnienia najwyższej jakości obsługi, rozmowy z konsultantami Działu Obsługi Klienta są nagrywane. Przepraszam za sytuację, która Cię spotkała. :-(
Możesz zwrócić się z prośbą o odsłuchanie rozmowy do Departamentu Reklamacji, zgłaszając reklamację. Powołując się na przeprowadzoną rozmowę z konsultantem, wskaż proszę w zgłoszeniu datę/godzinę połączenia oraz numer telefonu, z którego nastąpił kontakt. Jeśli podasz mi tutaj numer zagadnienia, wówczas postaram się przyśpieszyć rozpatrzenie Twojej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ