Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: largo »

Ewa_Plus pisze:largo,
- jeśli usługa jest aktywna i nie masz nic, co by się z nią wykluczało, to powinno być OK.
Nie mam jednak wglądu na konta Klientów, dlatego poczekaj proszę na maila.
Pytanie techniczne bo mija kolejny dzień/noc a odpowiedzi nadal brak - brak wiadomości email a chyba nie pisze konsultant to na kamieniu czy na starej maszynie do pisania...

Kiedy można spodziewać się odpowiedzi bo szkoda mi czasu na instalowanie aktywowanie aplikacji / nerwów czy będzie działać czy raczej dać sobie spokój... 8-)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Marta_Plus »

largo,

przepraszam za czas oczekiwania na odpowiedź.

Jeśli status zgłoszenia jest już "rozwiązany", zrealizuj proszę następujące kroki:
- wyczyść dane aplikacji w ustawieniach telefonu,
- odinstaluj aplikację Wi-Fi Calling,
- wyślij aktywującego usługę SMS-a; o treści START pod numer 80801,
- po otrzymaniu potwierdzenia aktywacji usługi, ponownie zainstaluj aplikację, więcej tutaj,
- upewnij się również, czy karta SIM znajduje się w pierwszym slocie.

Sprawdź na koniec działanie usługi i daj nam znać, jaki jest efekt końcowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: largo »

Marta_Plus pisze:largo,

przepraszam za czas oczekiwania na odpowiedź.

Jeśli status zgłoszenia jest już "rozwiązany", zrealizuj proszę następujące kroki:
- wyczyść dane aplikacji w ustawieniach telefonu,
- odinstaluj aplikację Wi-Fi Calling,
- wyślij aktywującego usługę SMS-a; o treści START pod numer 80801,
- po otrzymaniu potwierdzenia aktywacji usługi, ponownie zainstaluj aplikację, więcej tutaj,
- upewnij się również, czy karta SIM znajduje się w pierwszym slocie.

Sprawdź na koniec działanie usługi i daj nam znać, jaki jest efekt końcowy.
I nadal nic nie dziala - sim1 to karta PLUS
Załączniki
Screenshot_20191127_150604_pl.polkomtel.wificallingplus-540x1122.jpg
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Marta_Plus »

largo,

prześlij zatem, w odpowiedzi na ostatnią wiadomość od bok@plus.pl, maila z opisem aktualnego testu. Pracownik BOK zweryfikuje raz jeszcze status usługi na Twoim numerze. Podaj mi potem numer otrzymanego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: largo »

Marta_Plus pisze:largo,

prześlij zatem, w odpowiedzi na ostatnią wiadomość od bok@plus.pl, maila z opisem aktualnego testu. Pracownik BOK zweryfikuje raz jeszcze status usługi na Twoim numerze. Podaj mi potem numer otrzymanego zgłoszenia.
Ostatnie co mam to zgłoszenia ale nikt nie udzielił mi z "techników" odpowiedzi co było problemem, rozwiązania ani nic nie uzyskałem od Was poza nr zgłoszeń i cisza... Nawet konsultant z którym wymieniałem meile milczy choć miał dać odpowiedz zwrotna... Szkoda że tak traktujecie wieloletnich klientów :!: :!: :!:
Azar
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 5 gru 2018, o 19:57

Re: Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Azar »

A może przełóż kartę do jakiegoś samsung z serii S i zobacz czy wtedy zadziała aplikacja?
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: largo »

Azar pisze:A może przełóż kartę do jakiegoś samsung z serii S i zobacz czy wtedy zadziała aplikacja?
Nie po to kupuje telefony by przedkładać do samsungów jest wolność rynkowa i skoro wypuszczają app po latach testów powinno działać przynajmniej na telefonach które sieć PLUS sprzedaje a nie ogranicza tylko do danej marki co nie jest zapisane w usługach ani regulaminie usługi WiFiCALLING+
devonish
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 23 sty 2019, o 22:06

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: devonish »

Witam

Mam Telefon Samsung S9 Dual SIM.

Kiedy chcę wykonać połączenie w sytuacji braku zasięgu Plusa, a pełnym zasięgu Wifi telefon uparcie chce wykonać połączenie wbudowanym dialerem pomimo braku zasięgu, efekt jest taki że nie mogę się nigdzie połączyć.

Muszę otwierać z paska aplikacje Wifi Calling, która jest cały czas włączona w niej wykonać połączenie.

Ustawienia aplikacji wybrane są na pełną integrację z telefonem.

Czy tak ma wyglądać komercyjne rozwiązanie testowane OD LAT? :evil:

Czy brane były pod uwagę telefony Dual SIM, których jest masa, a właściwie Wszystkie Nowe.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Marta_Plus »

Witaj devonish,
devonish pisze:Kiedy chcę wykonać połączenie w sytuacji braku zasięgu Plusa, a pełnym zasięgu Wifi telefon uparcie chce wykonać połączenie wbudowanym dialerem pomimo braku zasięgu, efekt jest taki że nie mogę się nigdzie połączyć.
Czy karta SIM znajduje się w pierwszym slocie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
devonish
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 23 sty 2019, o 22:06

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: devonish »

Tak na połączenia głosowe i dane.
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: largo »

Ta aplikacja jest .....
Odpowiedzi nadal brak
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Marta_Plus »

devonish,

zamień jeszcze proszę karty SIM miejscami. Warto też sprawdzić, czy urządzenie nie zamyka aplikacji w celu oszczędzania energii (w menu telefonu - ustawienia baterii).

largo,

z uzyskanych informacji wynika, że wiadomość z BOK została do Ciebie wysłana. Dla pewności sprawdź proszę, czy masz aktywną usługę Wi - Fi Calling. Jeśli nie, włącz ją SMS-em wysłanym na numer: 80801 o treści: START.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: largo »

Nie wiem gdzie i do kogo była wysłana odpowiedz ale nie do mnie... Aktywowałem na nowo usługę oraz zainstalowałem app od zera i nadal nie działa BRAK WŁAŚCIWEJ KARTY SIM czy jakoś tak...
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Marta_Plus »

largo,

czy po wysłaniu SMS-a przyszło na Twój numer potwierdzenie aktywacji usługi?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: largo »

Tak jak dostalem potwierdzenie zainstalowalem app
ODPOWIEDZ