Focus pisze:Raczej w 1 sim tego błędu nie ma bo po wyłączeniu drugiej karty apka też działa poprawnie więc zapewne zaliczyli wtopę tylko przy telefonach dual sim
To u mnie nie dziala jak wylacze sim2 ani jak przelaczylem karte do neta...
Lipa wielka
Czyli problem jest bardziej zawiły skoro w moim tel takie opcje pomogły Więc mimo szczerych chęci nie pomogę
Widzę, że moje pytanie nie doczekało się dziś odpowiedzi od Konsultanta, więc je ponawiam.
Zgodnie z tym co piszą niektóre osoby na forum można testowo (?) korzystać z VoLTE. Na jakich zasadach to się odbywa, jak (poza koniecznością dezaktywacji VoWiFi) aktywować usługę VoLTE?
mpmdembi pisze:Widzę, że moje pytanie nie doczekało się dziś odpowiedzi od Konsultanta, więc je ponawiam.
Zgodnie z tym co piszą niektóre osoby na forum można testowo (?) korzystać z VoLTE. Na jakich zasadach to się odbywa, jak (poza koniecznością dezaktywacji VoWiFi) aktywować usługę VoLTE?
Nie da sie aktywowac tylko operator aktywuje wybranym klientom na wybranych modelach z tego co wiem to chyba samsungi moga testowac ale nie da sie zglosic ani nic
Kolejna próba zostawilem tylko sim z plusa reinstalowalem app i dalej lipa nie dziala BRAK KARTY SIM juz nie wiem co moze utrudniac w korzystaniu z uslugi... A specjalisci nadal analizuja problem
---------------
No i sie poddałem dezaktywowałem wificaling + gniot i odinstalowałem app wyciaganie kart sim itp itd nic nie dały szkoda nerwów i życia na taką sieć zobaczymy co TECHNICY odpowiedzą ale znając życie zostawią zgłoszenia bez echa i zamkną temat... Do tej pory ze wszystkim tak było...
Mój błąd wycofałem przeniesienie i z sentymentu zostałem w sieci i teraz pluje sobie w brodę bo mogłem miec VoLTE i WiFiCALLING bez aplikacji po prostu w standardzie czy to na karte czy na abonament a tu szara ponura epoka ....
Witam,
wczoraj aktywowałem usługę i aplikację na IOS. Jakość połączeń fatalna, przy braku zasięgu Plusa mogę wysyłać sms-y i dzwonić, ale o odbieraniu połączeń i wiadomości nie ma mowy, dzwoniący słyszy komunikat, że jestem niedostępny, a wiadomości o próbach połączeń dostaję po zalogowaniu do Plusa. Jak dla mnie ta usługa to nieporozumienie, zwłaszcza w porównaniu np. z Orange.
Pozdrawiam, Tomek
bwitosze pisze:No to na szybko po 15 minutach "testów":
- WiFi SMS odbiera SMSy mimo że jest ustawione aby to robić wyłącznie w roamingu lub gdy nie ma zasięgu - np. w ustawieniu "Użyj kiedy sieć komórkowa jest niedostępna". Mimo to SMSy wpadają do aplikacji zamiast zostać obsłużone natywnie.
- Po jakości połączenia słyszę, że jest gorzej niż na połączeniu komórkowym - jakby kulał HDVoice lub go nie było (połączenie WifiCalling+ -> sieć Plus, oba telefony S9)
- Nie ma fallbacka do sieci komórkowej (tragedia)
- Zdarzyło mi się dwukrotnie że aplikacja próbowała inicjować połączenie, ale to nie działało (w szybkiej sieci 5GHz -> światłowód, IP4)
Proponuję przedłużyć okres testowy ;)
Ja to wyłączam dopóki nie zajdzie potrzeba żeby naprawdę użyć (drogi roaming poza UE + dobre WiFi w zasięgu).
Wam to przynajmniej zadziałało a mi nie a "technicy" analizują problem już od 18.11 w końcu zrezygnowałem bo nie warto się szarpać u konkurencji to standard i to bez zbędnych aplikacji
@largo, uwierz że nic nie tracisz ;)
Ta usługa to jakaś żenua.
Gdyby nie korpo nie trzymała w plusie to już dawno by mnie tu nie było. Zasięg jest ważny, ale to nie wszystko.
largo,
- przypominam o zasadach forum opisanych w regulaminie
9. Postów nie piszemy w całości:
- dużymi literami
- pogrubieniem
- kursywą
- kolorową czcionką.
Masz już 2 ostrzeżenia, także prośba na przyszłość o przestrzeganie regulaminu.
W przeciwnym razie:
19. Użytkownicy łamiący postanowienia niniejszego regulaminu będą otrzymywać ostrzeżenia:
- zablokowanie możliwości pisania postów po wartości ostrzeżeń: 3
- zablokowanie możliwości wejścia na forum po wartości ostrzeżeń: 6
- ostrzeżenia nie wygasają z upływem czasu
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
largo,
- jeśli usługa jest aktywna i nie masz nic, co by się z nią wykluczało, to powinno być OK.
Nie mam jednak wglądu na konta Klientów, dlatego poczekaj proszę na maila.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ