Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
kaja2301
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 23 sty 2019, o 08:26

Re: Faktura

Post autor: kaja2301 »

Jeżeli place abonament w wysokości 29,90 to jaka mniej więcej będzie kwota tych odsetek?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Marta_Plus »

pats,

aktualnie trwają testy konsumenckie dotyczące Androida, ale nie wykluczamy, że docelowe rozwiązanie będzie dostępne także dla systemu operacyjnego iOS.

jacquess1,

cieszę się, że mogłam pomóc. ;-) Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nunek
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 24 sty 2019, o 19:37

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Nunek »

Witam wszystkim. Moja usluga wifi calling dzialala na dwoch numerach przez kilka dni. Usluga bardzo przydatna, zwlaszcza w terenie gdzie nie ma zasiegu. Niestety po kilku dniach pojawil sie blad autentykacji i trwa to juz okolo miesiaca. Aplikacja byla odinstalowywana kilkanascie razy, smsy z kodem za kazdym razem przychodza jednak nic to nie pomaga. Bardzo prosze o jakies wskazowki, pomoc co zrobic by znow korzystac z tej uslugi.
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: largo »

a kiedy połaczenia 4G w LTE by nie zmieniać technologi łącza tzw. VoLTE ? :?: :?: :?:
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Marta_Plus »

Witam Nunek,

jakiego modelu telefonu dotyczy sprawa?

largo,

aktualnie nie mamy informacji na temat. Jeśli pojawią się jakieś nowości w tej kwestii, poinformujemy o nich w naszym Biurze Prasowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nunek
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 24 sty 2019, o 19:37

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Nunek »

Nie dziala mi usluga na dwoch kartach sim. Jedna jest wlozona do LG K10 dual a druga do htc desire 12. Na obu telefonach jest blad autentykacji. A wczesniej czyli okolo miesiac temu wszystko dzialalo.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Marta_Plus »

Nunek,

czy karta SIM jest włożona do pierwszego slotu w telefonu (w przypadku korzystania z dual SIM)? Nie było w ostatnim czasie żadnej wymiany karty SIM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nunek
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 24 sty 2019, o 19:37

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Nunek »

Karta sim byla juz probowana w obydwu slotach i nic to nie pomaga. Nie byla wymieniona ani jedna ani druga.probowalismy tez na innych telefonach ale rowniez jest blad autentykacji. Wydaje mi sie ze blad jest gdzies po stronie Plusa. Prosze o jakas interwencje w mojej sprawie.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Marta_Plus »

Nunek,

podeślij proszę numery telefonów, na których jest usługa pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nunek
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 24 sty 2019, o 19:37

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Nunek »

Wyslalem na maila moje nr telefonow.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Marta_Plus »

Nunek,

dziękuję - sprawdź pocztę. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jacek300
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 8 sty 2018, o 09:40

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: jacek300 »

Witam,
prośba o pomoc w aktywacji wificalling na numerze w taryfie Plush_abo. Obecnie mam dwa numery w tej taryfie; na jednym korzystam z wificalling (udało się aktywować jakiś czas temu) na drugim już po raz drugi zgłaszam poprzez formularz i póki co bez odzewu.
Mieszkam w miejscu gdzie jest słaby zasięg i prowadzenie rozmów jest praktycznie niemożliwe; wificalling sprawdza się doskonale.
Czy mogę prosić o pomoc i aktywację usługi na drugim numerze. Z góry dziękuję.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Marta_Plus »

Witaj jacek300,

w przypadku tego drugiego numeru, kiedy nastąpiło zgłoszenie do testów?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jacek300
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 8 sty 2018, o 09:40

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: jacek300 »

Cześć Marta, pierwszy raz zgłaszałem się w ubiegłym roku (nie pamiętam dokładnie kiedy). Drugi raz wysłałem zgłoszenie chyba w piątek albo sobotę (25/26.01.2019). pzdr
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Marta_Plus »

Witaj jacek300,

prześlij mi proszę numer telefonu, którego dotyczy opisana sytuacja pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę sprawę dalej. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ