Witaj
pats,
dziękujemy bardzo za nadesłane uwagi. Zaznaczam, że każda opinia dotycząca jakości naszych usług jest wnikliwie analizowana. W związku z powyższym, wszelkie sugestie bierzemy pod uwagę przy podejmowaniu przyszłych działań i decyzji.
Czemu więc sprzedają Państwo urządzenia która nie są wspierane przez producenta w Państwa sieci ?
Brak certyfikacji nie oznacza braku możliwości korzystania z urządzeń naszej sieci.
Chociaż z drugiej strony dla Androida chyba też brakuje wsparcia dla wificalling jak i volte, czy to też kwestia braku certyfikatów ?
Aktualnie trwa kolejna odsłona testów konsumenckich usługi Wi Fi Calling dla Androida, ale nie wykluczamy, że docelowe rozwiązanie będzie dostępne także dla systemu operacyjnego iOS.
Witaj
devonish,
dziękujemy również za przesłane sugestie. Gdyby pojawiały się następne, możesz przekazać je na adres:
wificalling.test@plus.pl. To formularz, pod który należy kierować wszelkie uwagi dotyczące działania testowanej usługi.