Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Marta_Plus »

Arkovianin,

zgłoszenia do aktualnej odsłony testów przyjmowane są na stronie: http://www.plus.pl/wificalling

matyk90,
matyk90 pisze:Czy na dzień dzisiejszy w dalszym ciągu aplikacja wymaga androida minimum 4.4 ??
Tak, zgodnie z regulaminem: http://www.plus.pl/documents/16/1397465 ... ikacja.pdf
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Arkovianin
PlusManiak
Posty: 59
Rejestracja: 21 sie 2015, o 21:54
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Arkovianin »

Marta_Plus pisze:Arkovianin,

zgłoszenia do aktualnej odsłony testów przyjmowane są na stronie: http://www.plus.pl/wificalling

matyk90,
matyk90 pisze:Czy na dzień dzisiejszy w dalszym ciągu aplikacja wymaga androida minimum 4.4 ??
Tak, zgodnie z regulaminem: http://www.plus.pl/documents/16/1397465 ... ikacja.pdf
Dopisałem się
Służę pomocą

Co mam?
Sieć: PLUS, P4
Telefon: Xiaomi Mi10 lite 5g
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Marta_Plus »

Arkovianin,

w przypadku zakwalifikowania się do testów, aktywacja usługi następuje w ciągu 14 dni od daty rejestracji, o czym Abonent zostanie powiadomiony SMS-em.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pats
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 13 cze 2017, o 16:44

Plus vs Apple - lte, volte, wifi calling...

Post autor: pats »

Dzień dobry, proszę o oficjalne stanowisko dotyczące wsparcia urządzeń Apple.

W ofercie są smartfony od firmy Apple, ale oficjalnie firma nie wspiera sieci Plus ponieważ brakuje certyfikacji:
https://support.apple.com/pl-pl/HT204040

Wszyscy inni operatorzy mają pełne wsparcie urządzeń Apple oprócz sieci Plus co jest wprost przerażające.
Na tą chwile więc LTE działa z ostrzeżeniem, MMSy trzeba z każdą aktualizacją ustawiać ręcznie, a usługi jak volte czy wificaling jest w sferze marzeń.

Czemu więc sprzedają Państwo urządzenia która nie są wspierane przez producenta w Państwa sieci ?

Chociaż z drugiej strony dla Androida chyba też brakuje wsparcia dla wificalling jak i volte, czy to też kwestia braku certyfikatów ?

Można więc wysnuć, że technicznie Polkomtel zatrzymał się ok 2015 roku czy tylko mi się tak wydaje ?
Ostatnio zmieniony 20 lut 2019, o 15:42 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączyłam wątki - podobny temat.
devonish
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 23 sty 2019, o 22:06

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: devonish »

Witam,

Wifi Calling w Plusie jak już się cudem uda dostać do od 3 lat trwających testów posiada bardzo duże ograniczenia w stosunku do pozostałych operatorów:
- nie wspiera smsów;
- nie jest natywną aplikacją
- brak wsparcia dla Iphon-ów;
- nie działa połączenie Bluetooth np. sparowana słuchawka;
- i bardzo ważne: nie działa Poczta Głosowa np. po nieodebraniu połączenia, dzwoniący nie jest przełączany na aktywną skrzynkę głosową (przekierowanie)
Technicznie bardzo słabo.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Marta_Plus »

Witaj pats,

dziękujemy bardzo za nadesłane uwagi. Zaznaczam, że każda opinia dotycząca jakości naszych usług jest wnikliwie analizowana. W związku z powyższym, wszelkie sugestie bierzemy pod uwagę przy podejmowaniu przyszłych działań i decyzji.
Czemu więc sprzedają Państwo urządzenia która nie są wspierane przez producenta w Państwa sieci ?
Brak certyfikacji nie oznacza braku możliwości korzystania z urządzeń naszej sieci.
Chociaż z drugiej strony dla Androida chyba też brakuje wsparcia dla wificalling jak i volte, czy to też kwestia braku certyfikatów ?
Aktualnie trwa kolejna odsłona testów konsumenckich usługi Wi Fi Calling dla Androida, ale nie wykluczamy, że docelowe rozwiązanie będzie dostępne także dla systemu operacyjnego iOS.

Witaj devonish,

dziękujemy również za przesłane sugestie. Gdyby pojawiały się następne, możesz przekazać je na adres: wificalling.test@plus.pl. To formularz, pod który należy kierować wszelkie uwagi dotyczące działania testowanej usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bwitosze
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 1 paź 2008, o 14:26

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: bwitosze »

WiFi Calling nie ma sensu gdy nie ma wsparcia dla natywnej obsługi bez użycia dedykowanej aplikacji oraz nie obsługujecie fallbacka do VoLTE przy zerwaniu połączenia WiFi. Myślę, że brak komercyjnej obsługi do tej pory związany jest właśnie z brakiem gotowości na wdrozenie VoLTE. S9 mnie nagabuje non stop komunikatami "skonfiguruj połączenia przez WiFi". Fajnie.
mpuzon
Starszy Plusmaniak
Posty: 158
Rejestracja: 22 lis 2010, o 10:51
Lokalizacja: Gdańsk

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: mpuzon »

Witam,

Wiem z pewnego źródła że siec jest gotowa na VOLTE ale z jakiegoś powodu nie została jeszcze wprowadzona.
dudikn
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 14 lut 2019, o 13:07

wifi calling volte

Post autor: dudikn »

Witam
Czy w sieci Plus są usługi wifi calling volte?. Jeżeli są to dla kogo jaki koszt tej usługi na jakie telefony i jak ewentualnie je włączyć?.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 26 lut 2019, o 10:12 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
dtm.marcin
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 26 paź 2017, o 17:52

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: dtm.marcin »

Od 2015 roku testowana jest usługa wificalling mamy 2019 Plus to totalne dno już mam dość finansowania tej wykastrowanej sieci .
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Marta_Plus »

Witaj dudikn,

na tę chwilę usługa nie jest dostępna. O wszelkich nowościach będziemy informować w naszym Biurze prasowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Arkovianin
PlusManiak
Posty: 59
Rejestracja: 21 sie 2015, o 21:54
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Arkovianin »

Marta_Plus pisze:Witaj dudikn,[

na tę chwilę usługa nie jest dostępna. O wszelkich nowościach będziemy informować w naszym Biurze prasowym.
Ja się nie zakwalifikowałem niestety, nie wiadomo z jakiej przyczyny :-x
Służę pomocą

Co mam?
Sieć: PLUS, P4
Telefon: Xiaomi Mi10 lite 5g
Pantolak
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 1 maja 2018, o 20:45

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Pantolak »

Śmiech na sali, tyle lat testowania! Do widzenia, powodzenia, zmykam do konkurencji z najbliższymi xD
matyk90
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 15 sty 2019, o 10:45

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: matyk90 »

Pantolak pisze:Śmiech na sali, tyle lat testowania! Do widzenia, powodzenia, zmykam do konkurencji z najbliższymi xD
Dokładnie, ja czekam na zakończenie umowy i przenoszę wszystkie numery.
bwitosze
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 1 paź 2008, o 14:26

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: bwitosze »

Ja też zaczynam w dualsimie kombinować z innym operatorem. Może się wydawać że nie są to usługi od których życie zależy, bo nie są (VoLTE i WiFi Calling) ale denerwują ciągle fallbacki do 3g przy każdym połączeniu i niepotrzebnie zerwane transmisje danych. Gdyby nie oferta jaką tu mam, byłbym już dawno gdzie indziej, technologicznie niestety coraz bardziej odstajecie ;(
ODPOWIEDZ