Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 38
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 15:43
- Kontakt:
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Witam serdecznie.
Zapytam wprost. Czekam na usługę od...dawna. Jestem posiadaczem iPhone'a.
Powoli kończy mi się umowa, powoli szukam rozwiązania dla telefonu:)
Jestem w Plusie już ponad 20 lat ale technika jest dla mnie ważniejsza niż sentyment, tak samo jak kilka zł różnicy w abonamencie. WiFi Calling i VoLTE to dość praktyczne rozwiązania. Pierwsze ogranicza koszty poza UE a drugie utrzymuje ciągłość LTE, zwłaszcza że operator NIE obsługuje powrotu z 3G do LTE podczas aktywnej sesji internetowej (rozmowa via Whatsapp itp). Obie usługi są dla mnie bardzo przydatne!
Czy planujecie wprowadzenie powyższych usług dla użytkowników iPhone?
Mam na myśli oczywiście w formie jaka jest dostępna u pozostałych 3 operatorów, czyli natywnie.
Zapytam wprost. Czekam na usługę od...dawna. Jestem posiadaczem iPhone'a.
Powoli kończy mi się umowa, powoli szukam rozwiązania dla telefonu:)
Jestem w Plusie już ponad 20 lat ale technika jest dla mnie ważniejsza niż sentyment, tak samo jak kilka zł różnicy w abonamencie. WiFi Calling i VoLTE to dość praktyczne rozwiązania. Pierwsze ogranicza koszty poza UE a drugie utrzymuje ciągłość LTE, zwłaszcza że operator NIE obsługuje powrotu z 3G do LTE podczas aktywnej sesji internetowej (rozmowa via Whatsapp itp). Obie usługi są dla mnie bardzo przydatne!
Czy planujecie wprowadzenie powyższych usług dla użytkowników iPhone?
Mam na myśli oczywiście w formie jaka jest dostępna u pozostałych 3 operatorów, czyli natywnie.
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Witam,
Podpisuję się pod powyższym tekstem, też jestem z wami 20 lat i brak tych usług mnie irytuje. Proszę ogarnijcie się w końcu z tymi usługami i umową z Apple chyba już najwyższy czas.
Pozdrawiam
Podpisuję się pod powyższym tekstem, też jestem z wami 20 lat i brak tych usług mnie irytuje. Proszę ogarnijcie się w końcu z tymi usługami i umową z Apple chyba już najwyższy czas.
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Witaj baca01, mpuzon,
aktualnie trwają testy konsumenckie dotyczące Androida, ale nie wykluczamy, że docelowe rozwiązanie będzie dostępne także dla systemu operacyjnego iOS.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Krótko: N I Ebaca01 pisze:...
Czy planujecie wprowadzenie powyższych usług dla użytkowników iPhone?
Mam na myśli oczywiście w formie jaka jest dostępna u pozostałych 3 operatorów, czyli natywnie.
Tak samo jak nie będzie umowy z Apple.
Plus wypisał się z wyścigu szczurów i nie walczy o każdego Klienta.
Inwestycje w sieć 4G zostały zakończone. Będą robić tylko to, co jest konieczne, czyli łatać dziury, wyrównywać przepustowość itd.
Najprawdopodobniej przygotowują się na grube inwestycje w 5G, bo tego "farbą nie pomalują".
Więc albo akceptujemy to co jest, albo 3 pozostałych operatorów czeka z otwartymi rękoma ...
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 21
- Rejestracja: 26 paź 2017, o 17:52
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Dajcie spokój z tym Plusem sam się wynoszę z tej zacofanej sieci oni tych usług nie wprowadzą nie stać ich na to.
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Umową z japcokiem, i znowu dawać im pieniądze za nic? Oby nigdy.mpuzon pisze:Proszę ogarnijcie się w końcu z tymi usługami i umową z Apple chyba już najwyższy czas.
Pozdrawiam
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
@zif
Nie wiem co masz na myśli ale nie interesuje mnie polityka operatora z jakimś producentem telefonów.
Ja jestem zwykłym zjadaczem chleba czyli konsumentem albo - w terminologii molochów - jednostką.
Zadałem pytanie i w zasadzie otrzymałem odpowiedź. Odpowiedź nie do końca konkretna (bo nie zawiera terminów) aczkolwiek znana od wielu miesięcy - "trwają testy". Testy mogą skończyć się jutro jak i trwać do 2030 roku. Do tej pory kierowałem się poniekąd sentymentem i porównywalną jakością usług u każdego z operatorów. Różnice w abonamentach były niewielkie a internet wystarczający - niepotrzebne mi prędkości 3-4CA czyli trzycyfrowy Mbps. Do komfortowego korzystania wystarczy stabilne 10-20 Mbit. Z naciskiem STABILNE - czyli najlepiej wszędzie!
Ale od jakiegoś czasu pojawiły się usługi których próżno szukać u właściciela tegoż forum. Trwają testy - oznacza tyle że usługi nie ma i nie wiadomo kiedy będzie. Biorąc pod uwagę że "inni" mają już pełny zasięg LTE (tak, pamiętam jak był Plus i tylko Plus a reszta kwiczała z 3G) oraz VoLTE, WiFi Calling zaryzykuje stwierdzenie że Plus stracił u mnie "ASA" w ręce jakim było posiadanie statusu lidera technologicznego i stojąc w miejscu tak naprawdę cofa się do tyłu. Bo w tej branży nie można stać. A najlepiej to czym prędzej wyprzedzać innych o lata świetlne.
Nie wiem co masz na myśli ale nie interesuje mnie polityka operatora z jakimś producentem telefonów.
Ja jestem zwykłym zjadaczem chleba czyli konsumentem albo - w terminologii molochów - jednostką.
Zadałem pytanie i w zasadzie otrzymałem odpowiedź. Odpowiedź nie do końca konkretna (bo nie zawiera terminów) aczkolwiek znana od wielu miesięcy - "trwają testy". Testy mogą skończyć się jutro jak i trwać do 2030 roku. Do tej pory kierowałem się poniekąd sentymentem i porównywalną jakością usług u każdego z operatorów. Różnice w abonamentach były niewielkie a internet wystarczający - niepotrzebne mi prędkości 3-4CA czyli trzycyfrowy Mbps. Do komfortowego korzystania wystarczy stabilne 10-20 Mbit. Z naciskiem STABILNE - czyli najlepiej wszędzie!
Ale od jakiegoś czasu pojawiły się usługi których próżno szukać u właściciela tegoż forum. Trwają testy - oznacza tyle że usługi nie ma i nie wiadomo kiedy będzie. Biorąc pod uwagę że "inni" mają już pełny zasięg LTE (tak, pamiętam jak był Plus i tylko Plus a reszta kwiczała z 3G) oraz VoLTE, WiFi Calling zaryzykuje stwierdzenie że Plus stracił u mnie "ASA" w ręce jakim było posiadanie statusu lidera technologicznego i stojąc w miejscu tak naprawdę cofa się do tyłu. Bo w tej branży nie można stać. A najlepiej to czym prędzej wyprzedzać innych o lata świetlne.
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Jak niekonkretna?baca01 pisze:... Odpowiedź nie do końca konkretna ...
2x NIE.
Tyle w temacie.
Ja tez czekałem na volte i wificalling od jesieni 2018, bo miałem info, że "to kwestia tygodni".
Minęły miesiące, nic się nie zmieniło.
Zapytałem "informatora" ponownie, a on mi odpowiedział, co napisałem.
Bardziej konkretnych informacji nie uzyskasz, a już na pewno nie oficjalnie od kogokolwiek z Plusa.
Jest to powód dlaczego nie przedłużyłem umowy na czas określony. Mam bezterminówkę i obserwuję rynek.
Może to potrwać 6 mcy, rok, aż w końcu przeniosę się do konkurencji, chyba, że coś się zmieni w Plusie w co wątpię.
Jeżeli chodzi o 5G, to oni po prostu muszą tą technologię uruchomić. Jej zaniechanie równa się z ubiciem firmy, a kredyty nadal niespłacone ...
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Dokładnie. Już dawno to pisałem. Niestety najwyższe władze (ci co wiedzą o kim piszę to wiedzą, ale zasadniczo nie ma to tu znaczenia) podjęły decyzję, typową dla "polskiego byznesu" o drenowaniu firmy. Aplikacja online wymaga dofinansowania, ale tego nie będzie, bo nie wpłynie to realnie na dochód (nowi lub bogatsi klienci). Inwestycje w VoLTE czy VoWiFi - o ile zwiększą bazę klientów? Jedyne co, to konieczność oszczędności (mało pasma i refarming) mogą ich zmusić do VoLTE, ale VoWiFi to margines ruchu przy sporych inwestycjach potrzebnych aby to stabilnie działało.SACZI pisze:Jak niekonkretna?baca01 pisze:... Odpowiedź nie do końca konkretna ...
2x NIE.
Tyle w temacie.
Ja tez czekałem na volte i wificalling od jesieni 2018, bo miałem info, że "to kwestia tygodni".
Minęły miesiące, nic się nie zmieniło.
Zapytałem "informatora" ponownie, a on mi odpowiedział, co napisałem.
Bardziej konkretnych informacji nie uzyskasz, a już na pewno nie oficjalnie od kogokolwiek z Plusa.
Jest to powód dlaczego nie przedłużyłem umowy na czas określony. Mam bezterminówkę i obserwuję rynek.
Może to potrwać 6 mcy, rok, aż w końcu przeniosę się do konkurencji, chyba, że coś się zmieni w Plusie w co wątpię.
Jeżeli chodzi o 5G, to oni po prostu muszą tą technologię uruchomić. Jej zaniechanie równa się z ubiciem firmy, a kredyty nadal niespłacone ...
5G - tak jak SACZI pisze - muszą w to wejść. Prezes kombinuje jak zrobić to wspólnie z innymi operatorami, bo wie, że tego nie może olać jak VoWiFi czy VoLTE, jakość dla niego nie ma znaczenia, więc najlepiej zbudować coś razem - mamy wtedy brak konkurencji jakościowej, a o cenową się nie boją.
Na to musi się w razie czego znaleźć kasa, ale realnie trochę wody w Wiśle upłynie zanim zacznie powstawać realna sieć 5G u któregokolwiek z operatorów, więc jeszcze ta kasa nie jest potrzebna, a to też dla "byznesu" jest zysk.
Niestety musimy jasno to powiedzieć. Wolą prezesa i "spółki" jest maksymalne drenowanie sieci. Nie idą na jakość, nie idą na klienta, który da im nie 19,00 za no limit a np. 25,00, bo te 6PLN robi dal ich docelowego klienta ogromną różnicę w jego budżecie (piwo jest ważniejsze) i zwyczajnie woli np. dwa piwa w miesiącu niż opcję VoLTE, VoWiFi czy inne "bajery". Klient "targetowy" chce płacić jak najmniej, a to za co płaci mniej go interesuje - ot statystyczny klient Biedronki. Nie ważne, że kupuje w "śmietniku", gdzie jest bałagan, często brud i nierzadko personel w nieestetycznym, zaniedbanym ubiorze roboczym, a do tego czynna jedna kasa - ważne, że zapłaci kilka groszy mniej. I tak jak Biedronka ma swoich zadowolonych klientów, tak Polkomtel ich ma. Ci co chcą jakości, usług itp. zapłacą kilka PLN więcej i przejdą do konkurencji.
Jak widać ten biznes plan działa, a jak przestanie, to sprzeda firmę.
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 270
- Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Według ostatnie faktury mam uruchomiona usługę wifi calling test. Niestety nie dostałam żadnego kodu, ani nic, co by potwierdziło działanie tej funkcji na moim numerze.
Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
PWojciechowska,
próbowałaś odinstalować aplikację testową „Wi-Fi Calling” i zainstalować ją ponownie?
próbowałaś odinstalować aplikację testową „Wi-Fi Calling” i zainstalować ją ponownie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 270
- Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Ok. Zainstalowana aplikacja . Nawet nie wiedziałam, że mi ja uruchomiono.
Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
PWojciechowska,
Do prowadzenia rozmów z użyciem tej aplikacji, dodatkowo należy włączyć w telefonie opcję Wi-Fi (poprzez wybór ustawienia automatycznego logowania do otwartych dostępów Wi-Fi lub Wi-Fi szyfrowanych, do których posiadasz hasła dostępu).PWojciechowska pisze:Ok. Zainstalowana aplikacja .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 270
- Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Ok. Dziękuję bardzo za informację.
Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
A czy już wiadomo czy to ostatnie testy i w końcu funkcja lub choć aplikacja zacznie działać ???