Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 wrz 2021, o 22:49
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Dobra - okazuje się, że na moim obecnym planie taryfowym nie mogę aktywować VoWiFi - dostaję sms - "usługa nie jest dostępna dla obecnej taryfy".
Natomiast po zainstalowaniu do telefonu innej karty od Plusa i aktywacji poprzez sms, usługa zaczęła działać.
Podumowując:
VoWiFi dla Xiaomi Mi 9T w Plusie działa (ciekawe jak jak długo);
problemy (zarówno z natywną usługą jak i aplikacją)i wynikły z planu taryfowego.
pozdr
Natomiast po zainstalowaniu do telefonu innej karty od Plusa i aktywacji poprzez sms, usługa zaczęła działać.
Podumowując:
VoWiFi dla Xiaomi Mi 9T w Plusie działa (ciekawe jak jak długo);
problemy (zarówno z natywną usługą jak i aplikacją)i wynikły z planu taryfowego.
pozdr
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
piotere a jaką masz taryfę? Bo powinno działać wszędzie oprócz MixPlusa (chyba że w Mix się coś zmieniło?). Może problem z aktywacją polega na tym, że kombinowałeś z ta aplikacją. Spróbuj ją mimo wszystko wyłączyć, tzn wyślij SMS na numer 80801 o treści STOP. Jak przyjdzie jakieś potwierdzenie to restart telefonu i spróbuj włączyć jeszcze raz natywną usługę, tzn wyślij SMS na numer 2601 o treści WlaczVoWiFi. Oczywiście po otrzymaniu potwierdzenia ponowny restart telefonu i powinno śmigać VoLTE i VoWiFi.
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Mam dziwną taryfę - NDA :)
Ale potwierdzam, że w Plusie dla Xiaomi Mi 9T, działa natywne VoLTE i VoWiFi - dziękuję za pomoc.
Ale potwierdzam, że w Plusie dla Xiaomi Mi 9T, działa natywne VoLTE i VoWiFi - dziękuję za pomoc.
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Witam
Mam Plush Abo bez limitu 25 PLN.
Smartfon Xiaomi Mi 9T Pro. Oficjalny ROM EEA czyli fabryczny. Android 11 MIUI Global 12.5.1
Aktywowałem kodami:
a) VoLTE: *#*#86583#*#*
b) VoWIFI *#*#869434#*#*
W opcjach VoLTE i VoWiFi włączone.
Wysłałem SMS WlaczVoWiFi na numer 2601 - usługa została aktywowana. Ponowne wysłanie SMS zwraca informację "usługa jest aktywna". Telefon naturalnie wyłączany po aktywacji.
Niestety nie działa ani VoLTE ani VoWiFi. Podczas połączenia przeskakuje na 3G lub H+. Zasięg LTE 4 na 5 kresek. W Speedtest około 40 Mbit / 10 Mbit.
W menu
*#*#4636#*#*
Usluga IMS Niezarejestrowany
VoLTE Niedostępne
VoWifi Niedostępne.
Suwaki są nieaktywne.
Prubowałem wylaczac sms VoWiFi i wlaczac SMSem Volte - mimo aktywowania VoLTE i tak nie działa.
Co mogę jeszcze zrobić żeby ruszyło chociaż samo VoLTE?
Mam Plush Abo bez limitu 25 PLN.
Smartfon Xiaomi Mi 9T Pro. Oficjalny ROM EEA czyli fabryczny. Android 11 MIUI Global 12.5.1
Aktywowałem kodami:
a) VoLTE: *#*#86583#*#*
b) VoWIFI *#*#869434#*#*
W opcjach VoLTE i VoWiFi włączone.
Wysłałem SMS WlaczVoWiFi na numer 2601 - usługa została aktywowana. Ponowne wysłanie SMS zwraca informację "usługa jest aktywna". Telefon naturalnie wyłączany po aktywacji.
Niestety nie działa ani VoLTE ani VoWiFi. Podczas połączenia przeskakuje na 3G lub H+. Zasięg LTE 4 na 5 kresek. W Speedtest około 40 Mbit / 10 Mbit.
W menu
*#*#4636#*#*
Usluga IMS Niezarejestrowany
VoLTE Niedostępne
VoWifi Niedostępne.
Suwaki są nieaktywne.
Prubowałem wylaczac sms VoWiFi i wlaczac SMSem Volte - mimo aktywowania VoLTE i tak nie działa.
Co mogę jeszcze zrobić żeby ruszyło chociaż samo VoLTE?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Tasiorsa, jeśli suwaki są nieaktywne a usługa po stronie sieci jest włączona to wskazuje na kwestie z oprogramowaniem. Sprawdź czy jest dostępna jego nowsza wersja. Listę telefonów wspierających VoLTE znajdziesz na naszej stronie: https://www.plus.pl/volte"target="_blank
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Oprogramowanie jest najnowsze. Dziwna sprawa bo po wsadzeniu karty T-Mobile dziala i VoLTE i VoWiFi. No nic moze Xiaomi to zdarzy poprawić nim Plus wyłączy 3G. Tak przy okazji jest jakas data zaplanowana na Kraków i okolice?
PS Na Waszej stronie jest raptem garstka telefonów które wspierają VoLTE. Tym bardziej dziwne ze podobno na Mi 9T (nie pro) dziala i VoLTE i VoWiFi...
PS Na Waszej stronie jest raptem garstka telefonów które wspierają VoLTE. Tym bardziej dziwne ze podobno na Mi 9T (nie pro) dziala i VoLTE i VoWiFi...
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Tasiorsa,
- czy wysłałeś też SMS-a aktywującego VoLTE: WLACZVOLTE na 2601?
- czy wysłałeś też SMS-a aktywującego VoLTE: WLACZVOLTE na 2601?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Ja proponuję od razu włączyć obie usługi (VoLTE i VoWiFi), bo później będą pytania dlaczego VoWiFi nie działa Czyli: WLACZVOWIFI na 2601 (włączy się VoLTE i VoWiFi).
Re: Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Wysyłałem i wlacz VoWifi na 2601 i wylaczalem VoWifi i wlączałem - wysylalem WlaczVolte na 2601 (chociaz podobno Wlacz VoWiFi na 2601 wlacza i Volte i VoWiFi) i nic to nie dalo.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Tasiorsa,
prześlij zatem proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Być może są włączone usługi, które wykluczają aktywację VoWiFi na Twoim numerze. Konsultant mający wgląd na konto numeru sprawdzi to i zweryfikuje sytuację. Jeśli podasz mi później numer zgłoszenia, to postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prześlij zatem proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Być może są włączone usługi, które wykluczają aktywację VoWiFi na Twoim numerze. Konsultant mający wgląd na konto numeru sprawdzi to i zweryfikuje sytuację. Jeśli podasz mi później numer zgłoszenia, to postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
@Marta_Plus
Zgłosiłem problem przez podany przez Panią formularz. Nr zgloszenia [#2526972].
Z góry dziękuję za pomoc.
Zgłosiłem problem przez podany przez Panią formularz. Nr zgloszenia [#2526972].
Z góry dziękuję za pomoc.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Tasiorsa,
Dziękuję - poprosiłam już o przyśpieszenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.Tasiorsa pisze:Zgłosiłem problem przez podany przez Panią formularz. Nr zgloszenia [#2526972].
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Dostałem odpowiedź z gatunku moich ulubionych
"Szanowny Panie,
dziękuję za przesłaną wiadomość.
Nie gwarantujemy prawidłowego działania usług VoLTE i VoWiFi na Xiaomi Mi 9T Pro.
Powyższe urządzenie nie przeszło jeszcze pozytywnej certyfikacji pod ww. usługi.
W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu."
Dla mnie dziwna sprawa bo na slabszej wersji Mi 9T z tego co czytam na forum wszystko działa poprawnie :(
"Szanowny Panie,
dziękuję za przesłaną wiadomość.
Nie gwarantujemy prawidłowego działania usług VoLTE i VoWiFi na Xiaomi Mi 9T Pro.
Powyższe urządzenie nie przeszło jeszcze pozytywnej certyfikacji pod ww. usługi.
W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu."
Dla mnie dziwna sprawa bo na slabszej wersji Mi 9T z tego co czytam na forum wszystko działa poprawnie :(
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Tasiorsa,
- można jeszcze spróbować resetu ustawień sieciowych w telefonie i wyłączenie/włączenie usługi przez konsultanta.
- można jeszcze spróbować resetu ustawień sieciowych w telefonie i wyłączenie/włączenie usługi przez konsultanta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Witam. 12 listopada zgłaszałem do BOK, że nie działa mi na 2 kartach na abonament wifi calling. Potwierdzono mi, że jest aktywowane i zgłoszone do działu technicznego ten problem. Ja mam kartę SIM prepaid i na trzech telefonach działa, a tamte dwie na żadnym z tych trzech telefonów.
Numer zgłoszenia C00000001788334.
Numer zgłoszenia C00000001788334.
Ostatnio zmieniony 23 lis 2021, o 10:48 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu.