Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Marta_Plus »

largo,

wyślij proszę ponownie maila na bok@plus.pl z podaniem numeru, którego sprawa dotyczy wraz z odnotowanymi komunikatami.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: largo »

a ile tych wiadomości mam wysyłać w nr zgłoszeń można się zgubić chyba że logistyka zatrudnię...
Temat wałkowany na testach a teraz w "oficjalnej" aplikacji jakoś u konkurencji nie ma problemu z niczym ani modelem ani dodatkową aplikacją po prostu działa a Plus testował lata i jeszcze przy usłudze komercyjnej nie działa aż nudne to się robi...

Drogi plusie ja się podaję szkoda moich nerwów ale za to zostaje NIESMAK i NIEDOSYT na Państwa usługi...
Mój błąd że anulowałem numeru w czasie przeniesienia... na tym polu wificalling i volte jesteście nawet za telekomunikacją na pustyni...
devonish
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 23 sty 2019, o 22:06

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: devonish »

Dzisiaj aplikacja nie może uzyskać statusu Online.

W pasku wyświetla: " Wifi Calling+ jest włączona"
W aplikacji na czerwono znaczek włączenia, wykrzyknik i komunikat WiFi SMS jest offline.
Włączanie w aplikacji suwakiem, restart wifi czy telefonu nie pomaga

Lepiej to działało w fazie testów.

Ileż trzeba mieć cierpliwości do Waszego komercyjnego cudo rozwiązania.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Basia_Plus »

devonish,

wyłącz proszę aplikację, sprawdź połączenie Wi-Fi i ponownie ją włącz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
devonish
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 23 sty 2019, o 22:06

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: devonish »

Instalacja aplikacji od zera i ponowna aktywacja pomogła.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Basia_Plus »

devonish,

dziękuję za wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Lazeszczak
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 14 gru 2019, o 22:48

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Lazeszczak »

Witam,

Dla Mnie aplikacja działa nawet za dużo. Z tego co Mi wiadomo powinno być tak, że wifi calling uaktywnia się w momencie braku sygnału z sieci. Natomiast u Mnie działa cały czas jak jestem w sieci Wifi a mam zasięg sieci komórkowej. To normalne ?
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: largo »

Normalne
Aplikacja jest niedopracowana i jezeli wykryje wifi slabsze niz moc GSM to i tak bedzie łaczyc przez wifi
Lazeszczak
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 14 gru 2019, o 22:48

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Lazeszczak »

No to maskara jakaś... ogólnie opcja dobra bo będę się przeprowadzał do miejsca gdzie zasięg GSM jest zerowy dla Plus, wiec akurat łączność po wifi spoko. Ale ogólnie powinni coś zrobić z tą aplikacją. Zastanawiam się nad T-Mobile
mpmdembi
Szalony PlusManiak
Posty: 290
Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:53

Re: Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: mpmdembi »

Od pewnego czasu nie można włączyć aplikacji ikoną z górnego paska. Można ręcznie (normalną ikoną aplikacji a następnie suwakiem), ale w tym przypadku podczas próby wykonania telefonu aplikacja zawiesza się. Ponowne jej otwarcie = czerwony ekran. Wymuszone zamknięcie aplikacji nie jest skuteczne. Restart telefonu pomaga, ale dzieje się to samo. Jedyne co, to można odbierać połączenia. Wcześniej marnie, ale jakoś to działało, a teraz już praktycznie w ogóle.
Problem dotyczy Samsunga S10, nie wiem jak na innych telefonach. Oczywiście reinstalacja, wyczyszczenie pamięci aplikacji i ponowna aktywacja nic nie zmienia.
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: largo »

Ta aplikacja to "gniot" po latach testów w końcu wersja komercyjna i oficjalna i nadal aplikacja zewnętrzna i nadal problemy i to większe, szkoda że nawet po takim czasie operator nie wyciągnął wniosków jednak konkurencja odjechała :cry:
mpmdembi
Szalony PlusManiak
Posty: 290
Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:53

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: mpmdembi »

largo pisze:Ta aplikacja to "gniot" po latach testów w końcu wersja komercyjna i oficjalna i nadal aplikacja zewnętrzna i nadal problemy i to większe, szkoda że nawet po takim czasie operator nie wyciągnął wniosków jednak konkurencja odjechała :cry:
Już dawno o tym mówiłem, ale wtedy kilka osób mnie skrytykowało, ale szkoda do tego wracać :-)
Wersja testowa była gniotem, ale jakoś działała. Czasem rozłączała, ale jednak dało się choć zadzwonić. Teraz nie mogę i nie wiem dlaczego. Wyczyściłem pamięć odinstalowałem, wyłączyłem SMSem VoWiFi, włączyłem, zainstalowałem, skonfigurowałem i nadal to samo. Gdyby wcześniej nie działała (nawet marnie, ale jednak), to bym powiedział, że to wina komercyjnej aplikacji, ale ta sama aplikacja działała.
Ciekaw jestem czy kiedykolwiek Polkomtel wprowadzi prawdziwe VoWiFi? Gdzie (poza kasą) jest problem? Myślę, że tylko o kasę chodzi, a jak teraz planują kupić jedną z gorszych firm informatycznych, aby korzystać z jej "usług", to nie dość, że radiowo mają problemy, to zaczną się też problemy informatyczne. No cóż, równia pochyła po której zjeżdża Plus znów stała się bardziej stroma o kolejne kilka stopni :-(
zbych_in_flames
V.I.P.
Posty: 1239
Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: zbych_in_flames »

largo pisze:Aplikacja jest niedopracowana i jezeli wykryje wifi slabsze niz moc GSM to i tak bedzie łaczyc przez wifi
A w wersji natywnej nie działa przypadkiem tak samo? Jedyna różnica , że nie ma aplikacji i brak hand over na VoLTE w przypadku utraty sygnału wi-fi.
devonish
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 23 sty 2019, o 22:06

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: devonish »

Kolejna frustrująca usterka.

Gdy ktoś dzwoni na mój numer telefonu to czekanie (dzwonek) trwa około 2 minuty, a później następuje rozłączenie a powinno przekierować na Pocztę Głosową. Jest to telefon służbowy i Poczta jest dla mnie bardzo ważna. :oops:
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Ewa_Plus »

devonish,
- rozumiem, że przekazy na Pocztę Głosową masz ustawione dla sytuacji "połączenia nieodebrane"?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ