HBO GO

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
WiktoriaK
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 15 cze 2019, o 16:52

HBO GO

Post autor: WiktoriaK »

Witam
W abonamencie mam darmową usługę HBO GO jednak po 2 miesiącach wyskakuje komunikat że jest brak abonamentu na tą usługę. Do tej pory wszystko działało dobrze.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: HBO GO

Post autor: Basia_Plus »

Witaj WiktoriaK,

prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Wówczas nasz pracownik zweryfikuje jak wygląda sytuacja. Podaj mi tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Tomasz_z_Wawy
PlusManiak
Posty: 82
Rejestracja: 25 kwie 2017, o 19:58
Lokalizacja: StolYca

Re: HBO GO

Post autor: Tomasz_z_Wawy »

Mam pytanie, przez jaki okres będę miał aktywny okres testowy HGO GO, skoro aktywowałem 9 czerwca, a okres rozliczeniowy rozpoczyna się 17 dnia każdego miesiąca? Czy to będą 2 miesiące od dnia aktywacji, czyli do 8 sierpnia, czy do końca okresu rozliczeniowego w sierpniu, czyli do 16? Dodam, że chodzi o Plush Abo L+.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: HBO GO

Post autor: Joanna_Plus »

Tomasz_z_Wawy,
Tomasz_z_Wawy pisze:aktywowałem 9 czerwca, a okres rozliczeniowy rozpoczyna się 17 dnia każdego miesiąca?
W tym przypadku okres 2 miesięcy będzie liczony od 17 czerwca. Ilość dni, które pozostały do zakończenia okresu próbnego, możesz sprawdzić w aplikacji Plus online - zakładka Usługi - HBO GO - Pakiet Danych - Zmień.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ