Piszę w sprawie reklamacji nr 5916383 z dn. 12.02. Na końcu rozmowy z konsultantem zostałem poproszony o wybór metody odpowiedzi i wybrałem kanał mailowy, co można łatwo sprawdzić odsłuchując tę rozmowę. Dziś na czacie specjalista powiedział, że odpowiedź zostanie dostarczona listownie i cytuję "Sposób odpowiedzi wybiera osoba, która weryfikuje zgłoszenie" - jeśli tak jest, to po co konsultant zadaje to pytanie a potem sam wybiera metodę według uznania?
Podobno reklamacja jest już rozpatrzona, ale na czacie nie mogli udzielić mi odpowiedzi co do wyniku tejże - czy mogę prosić jednak o przesłanie odpowiedzi e-mailem?
Z góry dziękuję
Grzegorz
Tryb odpowiedzi na reklamację
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 8
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 22 paź 2019, o 12:56
Re: Tryb odpowiedzi na reklamację
Witaj itias,
- trudno mi powiedzieć, czemu pracownik reklamacji wybrał inna metodę odpowiedzi, niż była zaznaczona przez konsultanta, który rejestrował zgłoszenie. Nie mniej jednak możesz jeszcze otrzymać odpowiedź na maila. Wyślij proszę w tej sprawie wiadomość na adres: bok@plus.pl"target="_blank i podaj nam później tutaj numer zgłoszenia (będzie w formacie #12345) - to jeszcze przyśpieszymy.
Pamiętaj, żeby w treści maila (poza numerem telefonu) podać też swoje dane identyfikacyjne (imię i nazwisko, PESEL).
- trudno mi powiedzieć, czemu pracownik reklamacji wybrał inna metodę odpowiedzi, niż była zaznaczona przez konsultanta, który rejestrował zgłoszenie. Nie mniej jednak możesz jeszcze otrzymać odpowiedź na maila. Wyślij proszę w tej sprawie wiadomość na adres: bok@plus.pl"target="_blank i podaj nam później tutaj numer zgłoszenia (będzie w formacie #12345) - to jeszcze przyśpieszymy.
Pamiętaj, żeby w treści maila (poza numerem telefonu) podać też swoje dane identyfikacyjne (imię i nazwisko, PESEL).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Tryb odpowiedzi na reklamację
Dziękuję bardzo za odpowiedź - poczekam jeszcze do jutra, może pismo przyjdzie. Jeśli nie, zrobię jak Pani sugeruje.
Pozdrawiam
Grzegorz
Pozdrawiam
Grzegorz