Problem z zakończeniem procesu reklamacji

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
knapers85
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 22 lut 2020, o 18:03

Problem z zakończeniem procesu reklamacji

Post autor: knapers85 »

Dzień dobry

Jestem klientem sieci Plus od 24 listopada( w praktyce sieci zacząłem używać 30 listopada) 2019. Mam 2 zarejestrowane numery( taryfa Plush ABO L duet). Podczas zawierania umowy utwierdzono mnie w przekonaniu, że mając 2 numery w duecie zapłacę 20zł za każdy z numerów miesięcznie. 26 listopada otrzymałem 2 faktury do opłacenia na kwotę 24,04 każda( za grudzień - płatność z góry za każdy miesiąc). Kwota została opłacona tak jak podano na fakturze, na każde subkonto numeru abonenckiego. Jakoś w przeciągu tygodnia dokonałem podpięcia drugiego numeru w jedno konto płatnicze.

29 grudnia przesłano mi kolejną fakturę wystawioną na kwotę 58,33. Wartość ta znacząco różni się od kwoty w ofercie 20zł za numer. Zgłosiłem reklamację 30.12.2019 dla obydwu numerów, podczas zgłaszania reklamacji zostałem poinformowany aby opłacić całość kwoty jak na fakturze, a korekta (wspomniana różnica 18,33)zostanie odjęta na kolejnym rozliczeniu.

Niestety, w kolejnym miesiącu (28.01.2020)otrzymałem znowu nieprawidłowo naliczoną kwotę, 36,80. 29.01.2020 ponownie zgłosiłem reklamację, jednak otrzymana odpowiedź dn. 07.02 o numerze OKR/JJab/5900479/07.02.20 ( nie dość, że niezrozumiała) nie zawiera informacji o prawidłowym rozliczeniu za usługi telekomunikacyjne.
Obecnie mam nieopłaconą fakturę na kwotę 36,80 i wiadomość o naliczaniu odsetek za każdy dzień zwłoki. Nikt jednak nie pokusił się aby zwrócić nienależnie pobraną płatność czy ponownie podsumować raptem 3 miesiące abonamentu. W takiej sytuacji to chyba ja powinienem naliczać karne odsetki za przetrzymywanie nienależnie moich pieniędzy na waszych kontach.

Najciekawsze jest to, że listem poleconym otrzymałem faktury korygujące oraz informację o odliczeniu nadpłaty w kolejnej fakturze(te nieszczęsne 18,33), jednak nie zgadza się to zupełnie z otrzymywanymi rachunkami( droga elektroniczna oraz na moim koncie w plus online).
W dniu dzisiejszym wpłacam w takim razie kwotę 40,00-18,33= 21,67zł a nie tak jak podane w płatnościach. Nie mam czasu co miesiąc pisać reklamacji, więc zróbcie porządek w swoich rozliczeniach.

Szczerze mówiąc mam już dosyć tej sieci, zapowiadało się ciekawie i wyszło ciekawie, niestety nie dla mnie jako abonenta.
Ostatnio zmieniony 25 lut 2020, o 21:57 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu.
ODPOWIEDZ