Kody ?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 mar 2020, o 12:15
Kody ?
Witam ,
Od dzisiaj jestem nowym uzytkownikiem sieci Plus , dokladnie taryfa PLUSH ABO L+.
Mam pytanie. Jak sprawdzić za pomoca kodów (np. *121#) stan różnych pakietow ? stan konta ? stan internetu ?
Wszystkie kody które znajduje w sieci sa niepoprawne. Telefon na ABONAMENT. Dzisiaj o północy został mi aktywowany numer (był przenoszony z innej sieci).
Pozdrawiam
Od dzisiaj jestem nowym uzytkownikiem sieci Plus , dokladnie taryfa PLUSH ABO L+.
Mam pytanie. Jak sprawdzić za pomoca kodów (np. *121#) stan różnych pakietow ? stan konta ? stan internetu ?
Wszystkie kody które znajduje w sieci sa niepoprawne. Telefon na ABONAMENT. Dzisiaj o północy został mi aktywowany numer (był przenoszony z innej sieci).
Pozdrawiam
Re: Kody ?
Nie ma możliwości używać kodów w Abonamencie. Pakietami i usługami zarządzasz z poziomu aplikacji Plus Online lub na stronie Plus Online.
W przypadku braku możliwości ustawień, zmiany można dokonać przez Obsługę Klienta.
W przypadku braku możliwości ustawień, zmiany można dokonać przez Obsługę Klienta.
Re: Kody ?
Ron pisze:Nie ma możliwości używać kodów w Abonamencie. Pakietami i usługami zarządzasz z poziomu aplikacji Plus Online lub na stronie Plus Online.
W przypadku braku możliwości ustawień, zmiany można dokonać przez Obsługę Klienta.
Serio ? Jaka lipa... powoli zaczynam załowac ze zmienilem operatora.. u poprzedniego moglem wszystko... to jak sprawdzic o ile np. przekroczylem abonanemt? ile zostalo mi pakietu danych internetu itd ... ? Za kazdym razem musze sie logowac do aplikacji ??
Re: Kody ?
W aplikacji jest wszystko proste i czytelne. Kody są w ofertach na kartę.
Re: Kody ?
Jak dolaczyc do aplikacji ? potrzebuje kodu jakiegos, którego nie dostalem (PLUS KOD). Na umowie nie mam kodu, rozumiem ze musze zadzownic do BOK i poprosic o niego ?Ron pisze:W aplikacji jest wszystko proste i czytelne. Kody są w ofertach na kartę.
Re: Kody ?
Najszybciej zadzwonić do konsultanta i zgłosić życzenie wygenerowanie e-hasła lub poprosić o Plus Kod. Plus Kod będzie także widoczny na pierwszej Fakturze.
Re: Kody ?
Ozik89,
- ewentualnie, w sprawie e-hasła możesz napisać też na bok@plus.pl"target="_blank - konsultant wygeneruje Ci pierwsze hasło logowania, które otrzymasz SMS-em. Pamiętaj tylko, żeby w mailu podać dane identyfikacyjne (imię, nazwisko, PESEL).
- ewentualnie, w sprawie e-hasła możesz napisać też na bok@plus.pl"target="_blank - konsultant wygeneruje Ci pierwsze hasło logowania, które otrzymasz SMS-em. Pamiętaj tylko, żeby w mailu podać dane identyfikacyjne (imię, nazwisko, PESEL).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Problem z telefonem
Mam pytanie mam problem z telefonem LG x power k 220 po zrobieniu ustawień fabrycznych telefon niechc się uruchomić tylko rząda jakieś hasło telefon nigdy nie był zabezpieczony żadnym hasłem został kupiony w Plusie na raty raty zostały już dawno spłacone jak uruchomić ten telefon i jakie on wymaga hasło jak nigdy żądni nie było ustawiane
Re: Problem z telefonem
Ciężko strzelać o jakie hasło chodzi. jak brzmi dokładnie ten komunikat? Masz możliwość załączyć tutaj zdjęcie wyświetlacza z tym komunikatem o podanie hasła?
Re: Problem z telefonem
Po restarcie ustawienia fabryczne po uruchomieniu telefonu odrazy wskoczył ten komunikat o wpisaniu jakiegoś hasła nigdy nie było ustawiane żadne hasło w telefoniemariusz9a pisze:Ciężko strzelać o jakie hasło chodzi. jak brzmi dokładnie ten komunikat? Masz możliwość załączyć tutaj zdjęcie wyświetlacza z tym komunikatem podanie hasła?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Kody ?
kaska251,
Wygląda to niestety jak dodatkowe zabezpieczenie urządzenia. Zasięgnij proszę informacji bezpośrednio u producenta, ale obawiam się, że w tym przypadku pomóc będzie mógł jedynie serwis.kaska251 pisze:odrazy wskoczył ten komunikat o wpisaniu jakiegoś hasła nigdy nie było ustawiane żadne hasło w telefonie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 27 sie 2022, o 20:00
KOD PUK
PILNE!!!! córka zablokowała mi telefon. Nie posiadam kodu PUK który trzeba podać. Nie mam drugiego telefonu żeby zadzwonić na infolinie. Co robić ?
Ostatnio zmieniony 29 sie 2022, o 09:35 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Kody ?
AnnaGruszecka,
kod PUK można uzyskać kontaktując się z naszym Działem Obsługi Klienta.
Można również do nas napisać, korzystając z tego formularza. W korespondencji należny podać numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL).
kod PUK można uzyskać kontaktując się z naszym Działem Obsługi Klienta.
Można również do nas napisać, korzystając z tego formularza. W korespondencji należny podać numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ