Dział Aktywacji podejmuje decyzję o akceptacji bądź odmowie zawarcia umowy. W przypadku negatywnej weryfikacji, wyznaczana jest właśnie kaucja. Przyczyny naliczania kaucji mogą być różne; od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Aby poznać szczegóły, skontaktuj się proszę ze sklepem internetowym.djolsen pisze:I tu chciałbym się dowiedzieć o szczegóły tej kaucji nie mam zaległości w plusie bo termin raty mija 06.04.2020
Podaje numer zamówienia 202004029188021
Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj djolsen,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dostałem taką wiadomość
realizacja zamówienia została wstrzymana z powodu wyznaczonej kaucji. Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy. Zapraszamy do punktów Plusa: Znajdź salon
Za powstałe trudności przepraszamy.
Kontaktowalem się że sklepem internetowym i kazali skorzystać z salonu
realizacja zamówienia została wstrzymana z powodu wyznaczonej kaucji. Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy. Zapraszamy do punktów Plusa: Znajdź salon
Za powstałe trudności przepraszamy.
Kontaktowalem się że sklepem internetowym i kazali skorzystać z salonu
Przedłużenie umowy - problem z dostawą przez kuriera TNT.
Witam serdecznie,
Mam problem z dostawą zamówienia. Dotyczy przedłużenia umowy dla dwóch numerów telefonu. Plus abonament oraz Plus Mix. Zamówienia dokonałem przez internetowy sklep plusa. Wszystko przebiegło doskonale. Paczki zostały nadane i dotarły do magazynu wydającego TNT. Niestety nie dotarły do mnie. Cały czas byłem w domu i oczekiwałem dostawy. Kurier na pewno u mnie się nie pojawił (sprawdziłem nawet monitoring). W aplikacji TNT pojawił się cudowny wpis, że kurier nikogo nie zastał. A to kłamstwo. Sytuacja się powtarza, ponieważ gdy dwa lata temu zakupiłem te usługi kurier również nie dotarł bo niby nikogo nie zastał. Musiałem osobiście odebrać je z magazynu. A w siedzibie usłyszałem tylko, że mają dużo pracy i tyle. Obecnie w czasie pandemii odbiór osobisty z magazynu jest niemożliwy. Dodzwonić się do magazynu również nie można aby ustalić co się stało i podać nowy termin. Dzwoniłem na ogólną linię TNT. Konsultant stwierdził że faktycznie nie doręczono przesyłek zweryfikował dane do wysyłki, odnotował ponowna próbę na dzień następny i niestety znowu to samo dla obu przesyłek. TNT robi sobie kpinę zarówno nie wywiązuje się z warunków dostawy wobec plusa jak i samego klienta końcowego. Prosiłbym kogoś na tym forum aby zajęli się moja sprawą bo już jestem bezradny na nie kompetencję kuriera...
Numery zamówień:
202004019182558 o numerze przesyłki: 819483488 oraz
202003309168384 o numerze przesyłki: 819459489
Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam,
Łukasz
Mam problem z dostawą zamówienia. Dotyczy przedłużenia umowy dla dwóch numerów telefonu. Plus abonament oraz Plus Mix. Zamówienia dokonałem przez internetowy sklep plusa. Wszystko przebiegło doskonale. Paczki zostały nadane i dotarły do magazynu wydającego TNT. Niestety nie dotarły do mnie. Cały czas byłem w domu i oczekiwałem dostawy. Kurier na pewno u mnie się nie pojawił (sprawdziłem nawet monitoring). W aplikacji TNT pojawił się cudowny wpis, że kurier nikogo nie zastał. A to kłamstwo. Sytuacja się powtarza, ponieważ gdy dwa lata temu zakupiłem te usługi kurier również nie dotarł bo niby nikogo nie zastał. Musiałem osobiście odebrać je z magazynu. A w siedzibie usłyszałem tylko, że mają dużo pracy i tyle. Obecnie w czasie pandemii odbiór osobisty z magazynu jest niemożliwy. Dodzwonić się do magazynu również nie można aby ustalić co się stało i podać nowy termin. Dzwoniłem na ogólną linię TNT. Konsultant stwierdził że faktycznie nie doręczono przesyłek zweryfikował dane do wysyłki, odnotował ponowna próbę na dzień następny i niestety znowu to samo dla obu przesyłek. TNT robi sobie kpinę zarówno nie wywiązuje się z warunków dostawy wobec plusa jak i samego klienta końcowego. Prosiłbym kogoś na tym forum aby zajęli się moja sprawą bo już jestem bezradny na nie kompetencję kuriera...
Numery zamówień:
202004019182558 o numerze przesyłki: 819483488 oraz
202003309168384 o numerze przesyłki: 819459489
Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam,
Łukasz
Ostatnio zmieniony 6 kwie 2020, o 09:01 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Problem z zamówieniem
Witam, od 3 dni cały czas mam w trakcie realizacji, nr.zam 202004019185640 ile trzeba jeszcze czekać?
Ostatnio zmieniony 6 kwie 2020, o 09:02 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Brak sprzętu
Witam jestem tu nowy i nie wiem czy w dobrym miejscu piszę.. Otóż złożyłem zamówienie na plus.pl Smartfon Samsung S10 lite i oto zamówienie złożyłem dnia 2 kwietnia i po chwili przyszedł sms o godzinie 09:01 Potwierdzamy złożenie zamówienia 202004029188485. Sklep Internetowy Plus.
A o godzinie 09:25 tego samego dnia przyszedł drugi
Rozpoczęliśmy realizacje zamówienia 202004029188485. Sklep Internetowy Plus. I od tamtej pory cisza
Coś jest nie tak? Czy może tak ma być? Sam już nwm :(
A o godzinie 09:25 tego samego dnia przyszedł drugi
Rozpoczęliśmy realizacje zamówienia 202004029188485. Sklep Internetowy Plus. I od tamtej pory cisza
Coś jest nie tak? Czy może tak ma być? Sam już nwm :(
Ostatnio zmieniony 6 kwie 2020, o 09:52 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
djolsen,
przykro mi z powodu decyzji Działu Aktywacji. Czy pracownik sklepu internetowego podał jakieś szczegóły odnośnie wyznaczonej kaucji?
Witaj lukasz.k,
przepraszam najmocniej za napotkane utrudnienia związane z realizacją Twoich zamówień. Przekazałam interwencję do sklepu internetowego w sprawie skutecznego doręczenia przesyłek.
Witaj Ketoren,
Witaj Dubler123,
jak wspomniałam powyżej, sklep internetowy ma na realizację zamówienia około 5 dni roboczych. Status swojego zamówienia możesz sprawdzić na stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia"ta ... et="_blank lub kontaktując się ze sklepem internetowym. Niemniej poprosiłam pracowników danego kanału sprzedaży o szybszą realizację Twojego zamówienia, jak i o odpowiedź w sprawie statusu przesyłki.
przykro mi z powodu decyzji Działu Aktywacji. Czy pracownik sklepu internetowego podał jakieś szczegóły odnośnie wyznaczonej kaucji?
Witaj lukasz.k,
przepraszam najmocniej za napotkane utrudnienia związane z realizacją Twoich zamówień. Przekazałam interwencję do sklepu internetowego w sprawie skutecznego doręczenia przesyłek.
Witaj Ketoren,
orientacyjny czas realizacji zamówienia wynosi około 5 dni roboczych. Informacje o etapach zamówienia powinny docierać do Ciebie w kolejnych wiadomościach e-mail. Jeśli czas realizacji zamówienia wydłuży się i status zamówienia nie zmieni się, proszę o kontakt.Ketoren pisze:od 3 dni cały czas mam w trakcie realizacji, nr.zam 202004019185640 ile trzeba jeszcze czekać?
Witaj Dubler123,
jak wspomniałam powyżej, sklep internetowy ma na realizację zamówienia około 5 dni roboczych. Status swojego zamówienia możesz sprawdzić na stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia"ta ... et="_blank lub kontaktując się ze sklepem internetowym. Niemniej poprosiłam pracowników danego kanału sprzedaży o szybszą realizację Twojego zamówienia, jak i o odpowiedź w sprawie statusu przesyłki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam odnośnie zamówienia 202004109244720 przez przypadek pomyliłem się i podałem zły email do siebie czy można go zmienić na patrykooo718@gmail.com"target="_blank
Dziękuję pozdrawiam
Dziękuję pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Patrykbqu,
skontaktuj się proszę w tej sprawie z naszym sklepem internetowym. Jeśli wyślesz e-maila i podasz mi tutaj numer otrzymanego zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć odpowiedź.
skontaktuj się proszę w tej sprawie z naszym sklepem internetowym. Jeśli wyślesz e-maila i podasz mi tutaj numer otrzymanego zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Marta_Plus pisze:Witaj Patrykbqu,
skontaktuj się proszę w tej sprawie z naszym sklepem internetowym. Jeśli wyślesz e-maila i podasz mi tutaj numer otrzymanego zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć odpowiedź.
Numer to #1409651 , dziękuję i pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Patrykbqu,
dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi.Patrykbqu pisze:Numer to #1409651
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 15 kwie 2020, o 14:34
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam, od kilku dni zamowienue jest w realizacji. Ile taki status moze potrwac? Od kilku dni nic sie nie zmienia. Czy jesli chce skorzystac z oferty innego operatora, moge w jakis sposob anulowac zamowienie zlozone juz w plusie? W jaki sposob m9ge to zrobic? Zalezy mi na czasie, poniewaz bowa oferta jest ograniczona czasowo. Pozdrawiam.
Nr zamowienia 202004129255988
Nr zamowienia 202004129255988
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Natalialis,
standardowy czas realizacji zamówienia wynosi około 5 dni roboczych. Anulowanie zamówienia jest możliwe poporzez kontakt ze sklepem internetowym. Mam jednak nadzieję, że do tego nie dojdzie. Wysłałam interwencję w sprawie statusu Twojego zamówienia. Pozdrawiam.
standardowy czas realizacji zamówienia wynosi około 5 dni roboczych. Anulowanie zamówienia jest możliwe poporzez kontakt ze sklepem internetowym. Mam jednak nadzieję, że do tego nie dojdzie. Wysłałam interwencję w sprawie statusu Twojego zamówienia. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 15 kwie 2020, o 14:34
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Bardzo prosze o ponowna interwencje ws mojego zamowienia, ktore wciaz jest "w realizacji" od ponad tygodnia. Jesli dzis status sie nie zmieni, prosze sie wiecej nie fatygowac- na pewno juz nie skorzystam z uslug plusa, ktory za nic na swoich kliewntow. Pozdrawiam.
EDYCJA:
Bardzo prosze o ponowna interwencje ws mojego zamowienia, ktore wciaz jest "w realizacji" od ponad tygodnia. Jesli dzis status sie nie zmieni, prosze sie wiecej nie fatygowac- na pewno juz nie skorzystam z uslug plusa, ktory za nic na swoich kliewntow. Pozdrawiam.
202004129255988
EDYCJA:
Bardzo prosze o ponowna interwencje ws mojego zamowienia, ktore wciaz jest "w realizacji" od ponad tygodnia. Jesli dzis status sie nie zmieni, prosze sie wiecej nie fatygowac- na pewno juz nie skorzystam z uslug plusa, ktory za nic na swoich kliewntow. Pozdrawiam.
202004129255988
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2020, o 13:13 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połaczono posty - post pod postem.
Powód: Połaczono posty - post pod postem.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Natalialis,
ponowiłam interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
ponowiłam interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 5 maja 2020, o 09:42
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam, czy odmowa usług jest generowana szybciej niż czas realizacji? Pozdrawiam