PLUSH, reklamacja, prośba do PLUS o komentarz
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 7
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 kwie 2020, o 10:39
PLUSH, reklamacja, prośba do PLUS o komentarz
Witam.
Chciałbym poprosić PLUSA o komentarz na forum do zaistniałej sytuacji z linku poniżej.
Może być ciekawie.
Pozdrawiam
viewtopic.php?f=118&t=25862"target="_blank
Chciałbym poprosić PLUSA o komentarz na forum do zaistniałej sytuacji z linku poniżej.
Może być ciekawie.
Pozdrawiam
viewtopic.php?f=118&t=25862"target="_blank
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: PLUSH, reklamacja, prośba do PLUS o komentarz
Witaj stalinojohn,
zapoznałam się z Twoim postem we wskazanym wątku. Z pozycji forum nie mam jednak możliwości ustosunkowania się do opisanego zdarzenia. Jeśli z otrzymanej od Departamentu Reklamacji odpowiedzi jakaś kwestia budzi jeszcze Twoją wątpliwość, możesz kontynuować sprawę za pomocą formularza (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, które umożliwiają weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Jeśli podasz mi potem numer kolejnego zgłoszenia, wówczas postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
zapoznałam się z Twoim postem we wskazanym wątku. Z pozycji forum nie mam jednak możliwości ustosunkowania się do opisanego zdarzenia. Jeśli z otrzymanej od Departamentu Reklamacji odpowiedzi jakaś kwestia budzi jeszcze Twoją wątpliwość, możesz kontynuować sprawę za pomocą formularza (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, które umożliwiają weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Jeśli podasz mi potem numer kolejnego zgłoszenia, wówczas postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 1 kwie 2020, o 10:39
Re: PLUSH, reklamacja, prośba do PLUS o komentarz
Dziekuje za zainteresowanie.Zgodnie z podpowiedzia wyslalem zapytanie o ponowne rozpatrzenie reklamacji.Bede zamieszczal odpowiedzi PLUSA na biezaco.
Witam.
Chciałbym poprosić o ponowne rozpatrzenie reklamacji :
Nr zgłoszenia : ********
Znak: ***/****/*******/****
Nr konta: *********
Tel. *** *** ***, PLUSH Abonament
Właściciel : ****** ******* , Pesel: ***********
Posiadam zastrzeżenia co do właściwości rozpatrzonej powyższej reklamacji. Reklamacja została złożona telefonicznie u konsultanta którego , bardzo delikatnie mówiąc , stosunek do klienta i właściwe zachowania społeczne dalekie są od ideału.
Zastrzeżenia dotyczą:
1. W trybie reklamacji nie została wzięta pod uwagę możliwość wadliwego działania aplikacji co zasugerowałem konsultantowi jednak on nie widział sensu wspominania o tym w reklamacji. Zostało tylko sprawdzone czy nastąpiła aktywacja. Nie jestem jedyny który bardzo nisko ocenia działanie Plus Online. Ocena aplikacji w App Store jest zastraszająco niska , 1,3 gwiazdki na 5 możliwych a w Play Store odpowiednio 3 na 5 przy ponad 9000 opinii co daje też do myślenia. Wystarczy poczytać wpisy z tych dwóch oficjalnych sklepów żeby się dowiedzieć z czym mamy do czynienia. Aplikacja działa źle. Zawiesza się pokazuje dziwne cyfry i dane. Moim zdaniem powodem aktywacji Pakietu Atlantyckiego na moim koncie było błędne działanie tej aplikacji. Aktywacja na pewno nie nastąpiła świadomie. Proszę zobaczyć screen z aplikacji na moim telefonie. Powoływanie się na aktywacje w takiej aplikacji moim zdaniem nie jest podstawą do odrzucenia reklamacji.
2. Normalnego podejście do klienta. Posiadam abonament z limitem internetu w EU około 3 GB. To mi całkowicie wystarcza. Niechciany, aktywowany Pakiet Atlantycki 2.5 GB jest ciągle na moim koncie nienaruszony i nie zostanie naruszony do końca okresu rozliczeniowego aż wygaśnie. Opłata niestety 200 zł została doliczona do faktury. Nie aktywował bym a tym samym nie wydał 200 zł na coś co nie jest mi do niczego potrzebne. Zaznaczam że reklamację napisałem przed upływem 14 dni od feralnej aktywacji. Każdy inny zakup przez sieć jest obłożony możliwości rezygnacji z zakupu bez podania przyczyny. I jako handlowiec nigdy nie odmówiłem zwrotu towaru nienaruszonego.
Proszę o ponowne rozpatrzenie reklamacji i ustosunkowanie się do powyższych punktów. Praktyka powyższa w moim mniemaniu przypomina praktyki PARABANKÓW z lat 90 lub wciskanie ludziom niepotrzebnych kołder i garnków na SPOTKANIACH PROMOCYJNYCH a nie politykę największego polskiego operatora GSM. Mam nadzieję że się mylę i Plus tym razem zaskoczy mnie pozytywnie.
Z poważaniem ****** *******
Witam.
Chciałbym poprosić o ponowne rozpatrzenie reklamacji :
Nr zgłoszenia : ********
Znak: ***/****/*******/****
Nr konta: *********
Tel. *** *** ***, PLUSH Abonament
Właściciel : ****** ******* , Pesel: ***********
Posiadam zastrzeżenia co do właściwości rozpatrzonej powyższej reklamacji. Reklamacja została złożona telefonicznie u konsultanta którego , bardzo delikatnie mówiąc , stosunek do klienta i właściwe zachowania społeczne dalekie są od ideału.
Zastrzeżenia dotyczą:
1. W trybie reklamacji nie została wzięta pod uwagę możliwość wadliwego działania aplikacji co zasugerowałem konsultantowi jednak on nie widział sensu wspominania o tym w reklamacji. Zostało tylko sprawdzone czy nastąpiła aktywacja. Nie jestem jedyny który bardzo nisko ocenia działanie Plus Online. Ocena aplikacji w App Store jest zastraszająco niska , 1,3 gwiazdki na 5 możliwych a w Play Store odpowiednio 3 na 5 przy ponad 9000 opinii co daje też do myślenia. Wystarczy poczytać wpisy z tych dwóch oficjalnych sklepów żeby się dowiedzieć z czym mamy do czynienia. Aplikacja działa źle. Zawiesza się pokazuje dziwne cyfry i dane. Moim zdaniem powodem aktywacji Pakietu Atlantyckiego na moim koncie było błędne działanie tej aplikacji. Aktywacja na pewno nie nastąpiła świadomie. Proszę zobaczyć screen z aplikacji na moim telefonie. Powoływanie się na aktywacje w takiej aplikacji moim zdaniem nie jest podstawą do odrzucenia reklamacji.
2. Normalnego podejście do klienta. Posiadam abonament z limitem internetu w EU około 3 GB. To mi całkowicie wystarcza. Niechciany, aktywowany Pakiet Atlantycki 2.5 GB jest ciągle na moim koncie nienaruszony i nie zostanie naruszony do końca okresu rozliczeniowego aż wygaśnie. Opłata niestety 200 zł została doliczona do faktury. Nie aktywował bym a tym samym nie wydał 200 zł na coś co nie jest mi do niczego potrzebne. Zaznaczam że reklamację napisałem przed upływem 14 dni od feralnej aktywacji. Każdy inny zakup przez sieć jest obłożony możliwości rezygnacji z zakupu bez podania przyczyny. I jako handlowiec nigdy nie odmówiłem zwrotu towaru nienaruszonego.
Proszę o ponowne rozpatrzenie reklamacji i ustosunkowanie się do powyższych punktów. Praktyka powyższa w moim mniemaniu przypomina praktyki PARABANKÓW z lat 90 lub wciskanie ludziom niepotrzebnych kołder i garnków na SPOTKANIACH PROMOCYJNYCH a nie politykę największego polskiego operatora GSM. Mam nadzieję że się mylę i Plus tym razem zaskoczy mnie pozytywnie.
Z poważaniem ****** *******
Ostatnio zmieniony 8 kwie 2020, o 18:41 przez stalinojohn, łącznie zmieniany 1 raz.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: PLUSH, reklamacja, prośba do PLUS o komentarz
stalinojohn,
czy posiadasz numer zgłoszenia?stalinojohn pisze:Zgodnie z podpowiedzia wyslalem zapytanie o ponowne rozpatrzenie reklamacj
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 1 kwie 2020, o 10:39
Re: PLUSH, reklamacja, prośba do PLUS o komentarz
Tutaj jest :1404258 dzisiaj wysłana
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: PLUSH, reklamacja, prośba do PLUS o komentarz
stalinojohn,
dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.stalinojohn pisze:1404258 dzisiaj wysłana
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 1 kwie 2020, o 10:39
Re: PLUSH, reklamacja, prośba do PLUS o komentarz
Witam pani Basiu.Mija już jakiś okres czasu od wysłania reklamacji.Nie ma żadnej odpowiedzi.Czy coś wiadomo?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: PLUSH, reklamacja, prośba do PLUS o komentarz
Witaj stalinojohn,
sprawa jeszcze w toku, proszę o cierpliwość.
sprawa jeszcze w toku, proszę o cierpliwość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ