PLUSH, reklamacja, prośba do PLUS o komentarz

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
stalinojohn
Nowy
Posty: 7
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 kwie 2020, o 10:39

PLUSH, reklamacja, prośba do PLUS o komentarz

Post autor: stalinojohn »

Witam.
Chciałbym poprosić PLUSA o komentarz na forum do zaistniałej sytuacji z linku poniżej.
Może być ciekawie.
Pozdrawiam
viewtopic.php?f=118&t=25862"target="_blank
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3136
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: PLUSH, reklamacja, prośba do PLUS o komentarz

Post autor: Marta_Plus »

Witaj stalinojohn,

zapoznałam się z Twoim postem we wskazanym wątku. Z pozycji forum nie mam jednak możliwości ustosunkowania się do opisanego zdarzenia. Jeśli z otrzymanej od Departamentu Reklamacji odpowiedzi jakaś kwestia budzi jeszcze Twoją wątpliwość, możesz kontynuować sprawę za pomocą formularza (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, które umożliwiają weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Jeśli podasz mi potem numer kolejnego zgłoszenia, wówczas postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
stalinojohn
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 1 kwie 2020, o 10:39

Re: PLUSH, reklamacja, prośba do PLUS o komentarz

Post autor: stalinojohn »

Dziekuje za zainteresowanie.Zgodnie z podpowiedzia wyslalem zapytanie o ponowne rozpatrzenie reklamacji.Bede zamieszczal odpowiedzi PLUSA na biezaco.

Witam.
Chciałbym poprosić o ponowne rozpatrzenie reklamacji :
Nr zgłoszenia : ********
Znak: ***/****/*******/****
Nr konta: *********
Tel. *** *** ***, PLUSH Abonament
Właściciel : ****** ******* , Pesel: ***********
Posiadam zastrzeżenia co do właściwości rozpatrzonej powyższej reklamacji. Reklamacja została złożona telefonicznie u konsultanta którego , bardzo delikatnie mówiąc , stosunek do klienta i właściwe zachowania społeczne dalekie są od ideału.
Zastrzeżenia dotyczą:
1. W trybie reklamacji nie została wzięta pod uwagę możliwość wadliwego działania aplikacji co zasugerowałem konsultantowi jednak on nie widział sensu wspominania o tym w reklamacji. Zostało tylko sprawdzone czy nastąpiła aktywacja. Nie jestem jedyny który bardzo nisko ocenia działanie Plus Online. Ocena aplikacji w App Store jest zastraszająco niska , 1,3 gwiazdki na 5 możliwych a w Play Store odpowiednio 3 na 5 przy ponad 9000 opinii co daje też do myślenia. Wystarczy poczytać wpisy z tych dwóch oficjalnych sklepów żeby się dowiedzieć z czym mamy do czynienia. Aplikacja działa źle. Zawiesza się pokazuje dziwne cyfry i dane. Moim zdaniem powodem aktywacji Pakietu Atlantyckiego na moim koncie było błędne działanie tej aplikacji. Aktywacja na pewno nie nastąpiła świadomie. Proszę zobaczyć screen z aplikacji na moim telefonie. Powoływanie się na aktywacje w takiej aplikacji moim zdaniem nie jest podstawą do odrzucenia reklamacji.
2. Normalnego podejście do klienta. Posiadam abonament z limitem internetu w EU około 3 GB. To mi całkowicie wystarcza. Niechciany, aktywowany Pakiet Atlantycki 2.5 GB jest ciągle na moim koncie nienaruszony i nie zostanie naruszony do końca okresu rozliczeniowego aż wygaśnie. Opłata niestety 200 zł została doliczona do faktury. Nie aktywował bym a tym samym nie wydał 200 zł na coś co nie jest mi do niczego potrzebne. Zaznaczam że reklamację napisałem przed upływem 14 dni od feralnej aktywacji. Każdy inny zakup przez sieć jest obłożony możliwości rezygnacji z zakupu bez podania przyczyny. I jako handlowiec nigdy nie odmówiłem zwrotu towaru nienaruszonego.
Proszę o ponowne rozpatrzenie reklamacji i ustosunkowanie się do powyższych punktów. Praktyka powyższa w moim mniemaniu przypomina praktyki PARABANKÓW z lat 90 lub wciskanie ludziom niepotrzebnych kołder i garnków na SPOTKANIACH PROMOCYJNYCH a nie politykę największego polskiego operatora GSM. Mam nadzieję że się mylę i Plus tym razem zaskoczy mnie pozytywnie.
Z poważaniem ****** *******
Załączniki
aaaaa.png
Ostatnio zmieniony 8 kwie 2020, o 18:41 przez stalinojohn, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: PLUSH, reklamacja, prośba do PLUS o komentarz

Post autor: Basia_Plus »

stalinojohn,
stalinojohn pisze:Zgodnie z podpowiedzia wyslalem zapytanie o ponowne rozpatrzenie reklamacj
czy posiadasz numer zgłoszenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
stalinojohn
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 1 kwie 2020, o 10:39

Re: PLUSH, reklamacja, prośba do PLUS o komentarz

Post autor: stalinojohn »

Tutaj jest :1404258 dzisiaj wysłana
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: PLUSH, reklamacja, prośba do PLUS o komentarz

Post autor: Basia_Plus »

stalinojohn,
stalinojohn pisze:1404258 dzisiaj wysłana
dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
stalinojohn
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 1 kwie 2020, o 10:39

Re: PLUSH, reklamacja, prośba do PLUS o komentarz

Post autor: stalinojohn »

Witam pani Basiu.Mija już jakiś okres czasu od wysłania reklamacji.Nie ma żadnej odpowiedzi.Czy coś wiadomo?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: PLUSH, reklamacja, prośba do PLUS o komentarz

Post autor: Basia_Plus »

Witaj stalinojohn,

sprawa jeszcze w toku, proszę o cierpliwość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ