Witam mam problem wczoraj otrzymałem zamówienie z hulajnogą fiata która nie działa. Bateria naładowała się, ale nie uruchamia się, fabrycznie uszkodzone po otrzymaniu z pudełka, a nie widać żadnych śladów, które mogłyby wzbudzać podejrzenia uszkodzenia w transporcie. Co mogę zrobić w tej sytuacji? Umowa podpisana sprzęt ledwo odebrany i już prosto fabrycznie z pudełka uszkodzony.
Jest szansa na wymianę waszym magazynie na sprawny? Czy muszę na dzień dobry wysyłać do dystrybutora i czy jeśli tak to mogę zażądać roszczenia z tytułu rękojmi?
Proszę o pomoc.
Problem hulajnoga Fiat 500 F85 a rękojmia
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 cze 2020, o 16:11
Problem hulajnoga Fiat 500 F85 a rękojmia
Ostatnio zmieniony 1 lip 2020, o 15:12 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem hulajnoga Fiat 500 F85 a rękojmia
Witaj Dejvuu,
wyślij proszę uszkodzony sprzęt do serwisu: http://serwis4cv.pl/rma/"target="_blank Zaznacz dodatkowo w formularzu zgłoszeniowym, że był on kupowany w Plusie.
wyślij proszę uszkodzony sprzęt do serwisu: http://serwis4cv.pl/rma/"target="_blank Zaznacz dodatkowo w formularzu zgłoszeniowym, że był on kupowany w Plusie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ